de laatste twee week had moeder in elk geval zw diabetes, maar daarvoor was het ook al een grote baby. Moet wel een snelle bevalling geweest zijn want ze zijn tegen 8 uur begonnen met de inleiding, en ze is vanochtend ook nog geboren. Verdere info ontbreekt helaas.
vind het echt jammer dat ik niet kan komen...zit namelijk best in de buurt (ga morgen naar den haag, naar mn ouders) maar paps viert zn verjaardag én ze gaan maandag 3 weken op vakantie... jullie allemaal plezier maken EN veeeeeeel foto's
ik heb de box in mijn eigen kamer gezet, omdat isa nog net een eigen kamer heeft en daar leg ik hem pas met 6 maanden, de meubels stinken nog, dus ik laat het nog effe zo.
Wat ik begrepen heb is de safe t sleep een produkt dat in Australie ontwikkeld is volgens de veiligheids normen die daar gelden, en daar is er ook onderzoek naar gedaan. Denk dat Australie ook haar eigen veiligheidsnormen heeft en voor mij maakt dat het produkt btoruwbaar. Bovendien heeft mijn schoonzusje hem gebruikt , met goed resultaat, en heel goed bevallen! Hier zegt het cb. Mw officieel mogen wij hem niet aanbevelen maar de bevindingen zijn heel goed etc. en dan moet je dus maar tussen de regels doorlezen, hihi.
ja hier ook, thuis in bed slapen, als we ergens anders zijn in kw en soms thuis (als we terug komen van boodschappen ofzo en ze ligt nog lekker te pitten)
Ze is met vlagen veel wakker, ik probeer haar in haar wiegje te leggen maar overdag vind ze dat vreselijk. Ze slaapt meestal tot 12.30 in haar wiegje daarna is ze wakker en doezeld ze af en toe in haar box. En tuurlijk zit ze ook veel mama's schoot Of schommelstoel, of wippertje en we wandelen best wel veel omdat ik een hond heb.
erwin en de meiden komen wel mee naar utrecht maar gaan winkelen! Misschien dat ze op het laatst even binnen wippen, maar vind het zelf ontspannender zonder hen! Hihi. En Erwin gaat altijd graag even Utrecht in, dus is geen straf!
sja als ze het vreselijk vind dat is dit voor jou de beste oplossing oeh ik wil ook een hondje...niet nu, kan er geen beest bij hebben dat ik zindelijk moet maken maar fijn man! lekker wandelen! (behalve als het regent haha...)
zwak hoor Lies, ik heb het ook aangedurd , dus jij kunt het vast ook. En als je een goede fokker hebt dan komt de pup er bijna zindelijk weg. Je moet alleen vaak korte stukjes lopen. Vandaag naar het park liep Max eerst mee, toen hij moe werd aan de riem onder in de kw, lag meneer daar lekker om zich heen te kijken. Alleen bij andere honden en kinderen deed ie wel een poging om eruit te springen. Heb helaas nog geen foto, maar zal volgende keer de camera ff meenemen
Lafo, wil amy niet op haar buikje slapen, zou je kunnen doen als ze toch in de box slaapt, is ook even wat andere druk op haar hoofdje!
Oh wat leuk een man die winkelen leuk vind! Dat zie ik Ramon echt nog niet doen, ja een terrasje pakken en een biertje drinken zou het dan worden.
haha geniaal! mja krijgen een hondje van schoonma en pa! hebben namelijk een mannetje en sinds maart ook een vrouwtje...over een 1,5 jaar ofzo maybe puppy's en dan puppy for free dan maar zwak
Winkelen van erwin bestaat uit de boeken winkel en de muziekwinkel, kleding noway, dus ik heb er niks aan! Hihi
Het probleem van haar voorkeurshouding komt ook doordat ze niet zo heel sterk is met haar nekje, leg haar vaak op haar buik in de box omdat ze moet oefenen om haarhoofd hoog te houden maar ze ligt met haar hoofd en neus dan midden in het boxkleed, ze wil niet opzij gaan met haar hoofd