beetje gekke vraag misschien, maar wat is er dan vervorm of misvorm (of hoe je het ook wil noemen) aan de hoofdjes? begin me nou zorgen te maken over isabel dr hoofd, niet goed naar gekeken eigenlijk... wel altijd anders neergelegd de eerste weken en nu telkens op haar rug...volgens mij ligt ze wel steeds anders, al heeft ze wel voorkeur om naar links te "kijken"
hier van hetzelfde... Ruben is alweer wakker. Had net besloten het eten op te gaan zetten. Vandaag aardappels met verse hamburgers en dunne asperges uit pot Ga Ruben maar weer ff voeden (zo klinkt het huilen tenminste) en dan in de maxi-cosi toe laten kijken hoe ik aan het koken ben. Eerst nog ff met Max kort uit... tot later!
De zijkant waar ze vaak op ligt van haar hoofd is heel vlak en aan de achterkant loopt dat door naar een punt toe zeg maar, moeilijk uit te leggen hmmmmmm was makkelijker geweest als je ook naar de meeting zou kunnen
hoe lang en vaak leg je haar op haar buik in de box? moet hier ook oefenen met isabel, die schreeuwt alle keren moord en brand! tot ze doorheeft dat ze gewoon dr hoofd zijwaarts neer kan leggen en geen moeite hoeft te doen om hem omhoog te houden *fijn hoor*..
volgende keer ben ik ZEKER van de partij en mocht het dan weer onverhoopt niet lukken dan hou ik persoonlijk een meeting bij mij thuis haha
Tja, wat is er eerder de kip of het ei, denk ik dan, maar als ik dit zo lees denk ik dat het dan wel eens heel goed mogelijk zou zijn dat er toch wat met amy´s nekje is! Waarschijnlijk is ze niet zo sterk in haar nekje omdat ze er last van heeft denk ik dan! Hoe was het met de bevalling : hebben ze erg aan amy moeten trekken :
Is goed houden we je aan Klinkt wel heel erg als ik zo de omschrijving van Amy haar hoofd lees, nu denkt iedereen dat ze een soort conehead heeft maar dat ook weer niet zo hoor
haha sja ik moest meteen aan "mars attacks" denken, ken je die film haha grapje he! mag je me aan houden hoor: heb plaats zat binnen en een tuin wiehoeee...alleen voor sommige meiden een end rijden
Volgens het cb gaat het niet om de kwaliteit maar om de kwantiteit dus vaker op een dag een paar keer proberen
Lafo, het is wel goed dat je er op tijd bij bent, want zulke vervormingen kunnen best ernstig worden en na 6 maand is de schedel minder soepel en kun je het moielijker terugvormen, nu heb je nog 4 maand de tijd. Als de vervorming erger is dan krijgen die beebjes vaak een helm op die het terug vormen!
Lieve lieve meiden, Even snel een berichtje van mij. Ik hoorde dat jullie op de hoogte zijn gehouden. Wat een toestand, ik ben helemaal kapot. Ik moest gewoon naar Frankrijk vliegen, en ik had echt verwacht dat het wel wat beter zou worden, maar helaas werd het alleen maar erger. Het was verschrikkelijk om mijn vader zo te moeten zien. Natuurlijk hebben we al veel meegemaakt en met de chemo's was hij ook altijd heel erg ziek, maar dit was echt het dieptepunt. Hij is erg emotioneel, en is heel bang dat het op deze manier moet eindigen. Het klinkt zo eng als hij dat zegt omdat hij juist altijd zo sterk was. Hij heeft dus een alvleesklierontsteking en er zitten verschillende cystes (vocht ophopingen). Hoe het komt weten ze niet, en ze weten ook niet of het met de kanker te maken heeft. Ze hebben daar nog nooit zo'n erge vorm gezien. De artsen in nederland zeggen dat hij zo snel mogelijk naar nl vervoert moet worden, maar de anwb durft het risico niet te nemen. Zijn koorts zakt wel, maar was net nog 38,6. Hij voelt zichzelf nog niet beter worden. Maandag voordat ik weg ging vroeg hij of ik dacht dat ik hem nog levend terug zou zien. Ik heb mijn tranen weggeslikt en heb hem uitgelachen, dat hij niet zo belachelijk moet doen en dat hij zeker weer helemaal beter wordt. Nu ben ik de hele dag aan het duimen dat hij snel naar nl kan komen, en ik ben constant met de anwb aan de telefoon. Afwachten dus maar, ook al is dat heel moeilijk, Sorry ik heb geen tijd om bij te lezen. Maar ik hoop maar dat alles goed met jullie is. Voor iedereen een hele dikke knuffel! X Marieke
mja vaker doen dus...hier zei ze: per dag 10min...laat mijn meisje niet 10min achter elkaar krijsen omdat ze op haar buik moet liggen pff...
Even denken hoor, de bevalling heb ik ergens ver weg gestopt Nee dat viel reuze mee, ze zat niet vast ofzo, ook niet ingescheurd of geknipt dus ze paste er goed doorheen.....
Meid, ik heb er geen woorden voor, voel me heel verdrietig om jou en je familie! Ik blijf hopen en duimen dat het otch goed gaat komen! Heel veel liefs Evelien
logisch dat je niet bijleest etc, moet je ook niet doen! heel veel sterkte ermee en ik hoop echt dat iets goed nu jullie kant op mag komen! sterkte en als je je ei kwijt wil dan kan je dat hier altijd doen he!
Meisje geen verontschuldigingen hoor voor het niet teruglezen, doe niet zo gek! We leven allemaal met je mee, meer kunnen we helaas niet doen Ik duim voor je dat de koorts zakt, helaas nog geen verandering tov gister Hou je taai meis, dikke kus!
meiden ben er vandoor! krijgen straks BBQ-bezoek (leuk als vriendjelief overdag tijdens werk allemaal mensen uitnodigt...) enne het is ook alweer bijna atwt-tijd (verlsaafd ja) dusj... fijne middag nog allemaal! sterkte en knuffel voor diegene die het nodig hebben en tot morgen of vanavond ... lie(f)s!