Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik word hier zo verdrietig van :(
    Ik ken Marieke niet persoonlijk maar je hebt toch een band gekregen door dit forum.
    Pfffff moeilijk allemaal.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goed plan moet ook weer verder, veel plezier vanavond, lekker hoor BBQ!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik ook, lafo, vind het ook zo oneerlijk, goed ik gun dit niemand , maar waarom nou ook marieke, ze heeft al zoveel te verstouwen! maar ja dat schreef ik gisteren ook al dat de wereld soms zo oneerlijk en raar in elkaar zit!

Kijk ik ben gelovig, ga naar de kerk etc, ben een actief christen, maar bij dit soort vragen, de vraag naar de zin van en het waarom , dan ga ik toch altijd twijffelen, ik heb er ook geen antwoord op :cry:

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He vervelend zeg... sterkte!

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    't Is zooooooooooo'n schatje...

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat kwebbelen is gaaf he!

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik ben het helemaal met jullie eens, de wereld is oneerlijk verdeeld.

Lieve Marieke, ik hoop echt dat de koorts snel zakt en dat je vader en de rest van de familie snel weer bij je in de buurt zijn...

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier ook weer een slechte slaapdag, ik denk door de warmte. Wel balen, want gisteren sliep ze ook slecht, dus ik denk dat we na het eten maar even een rondje gaan rijden, in de auto slaapt ze altijd en dat scheelt dan nét een uurtje, waardoor ze er iets beter tegen kan. We maken er geen gewoonte van, maar soms helpt het net om haar niet overprikkelt te laten worden. Zo van: moe, ik kan niet slapen van de moeheid, nog moeier... je kent het wel.

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oh daar ia Iris alweer! Voel me echt zo´n melkmachine! Oh het stapelbed is trouwens net bezorgd!

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    zo voel ik me momenteel ook :( Meneer drinkt 5 min, valt op de arm in slaap, leg hem weg en de kijkers gaan direct weer open.
    Ga Max brokken geven en dan mn eigen eten opzetten, krijg ook zin aan wat!

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Marieke, denk idd dat we hier allemaal met je meeleven en veel aan jullie denken! Ik hoop dat je vader snel naar Nederland mag komen! xxx

Lies, over de puppie: Zwak zijn kan ook erg sterk zijn :D
    En als Isabelle een plat/scheef hoofdje zou hebben dan had je dat al gemerkt.

12. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Marieke we leven inderdaad allemaal met je mee en denken veel aan je. Op zo'n moment wordt het maar eens te meer duidelijk dat het leven soms gewoon niet eerlijjk is! En dat je uiteindelijk gewoon van elk moment, hoe klein ook moet genieten! Ik hoop voor jou en je familie dat de koorts snel zakt en je vader weer snel in een vertrouwde omgeving mag vertoeven. Heel veel sterkte voor iedereen.....

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vervelend he, ik heb ook een jengelaar vandaag, gisteren ook al. Gisteren snapte ik het niet, maar nu heeft ze gewoon last van de warmte. Ze is weer doodmoe, maar slapen lukt niet, alleen op schoot en daar is het natuurlijk ook eigenlijk te warm.

Denk toch echt maar dat ik straks ff een rondje met de auto ga doen. Elk half uurtje / uurtje is even meegenomen, want dan kan ze er weer iets beter tegen. Het probleem is als ze moe is dat ze niet goed drinkt omdat ze aan de borst in slaap valt en dus blijft ze honger houden (en daar wordt ze dan weer wakker van). Leuke vicieuze cirkel.

14. marieke we leven met je mee.. jeetje wat een toestand zeg! we gaan heel hard voor je duimen dat je vader weer beter word! heel veel sterkte meid!

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    nieuwe foto van Max... wat wordt ie groot he!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee meis wat ben jij sterk!
    We blijven hier voor jullie duimen dat hij heel snel naar NL kan komen!

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    vooruit; ook eentje van Ruben zoals ie nu ligt te slapen. Heeft van 17-18 uur krampjes gehad, scheten weer niet normaal! Om kwart voor 6 hand op zn buikje gelegd en tegen 6 uur is ie eindelijk in slaap gevallen. Nu slaapt ie dus lekker :D

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ziet er goed uit, zweet ie zich niet een rotje. Louise ligt een rompertje nog te zweten, echt sneu...

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hmm niet zo duidelijk... deze is mooier...

ff correctie, was dezelfde foto :oops:

Deel Deze Pagina