ehh nee niet echt, Ruben is net als mama... liever een laagje meer aan dan een tekort! In bed heb ik hem nu wel zonder kleertjes in zn bakerdoek en dan alleen het lakentje over.
hij is ook heel lief hoor! Alleen die puppybuien wordt ik af en toe ff niet goed van Hij heeft ook wat nieuws: blaffen tegen onze katten (die zijn hem nl nog steeds de baas en het is dus echt uit de buurt blijven!) Heb nu op puppycursus de tip plantenspuit gekregen (die gebruikte ik altijd voor de katten) en nu dus ook voor de hond. Vooralsnog is ie er van onder de indruk, maar dat zal vrees ik niet lang duren want hij vindt water heerlijk!
haha, weet ook waarom de bevalling van mn achternichtje zo vlot verlopen is. Was stiekum toch een geplande keizersnede en geen inleiding Mijn mannetje wordt wakker, ligt met oogjes wijd open in de kw.
mijn mannetje is ook net wakker.. heb hem net gevoed.. en nu blijft ie waarschijnlijk tot de laatste voeding wakker zoals elke avond.... friendly wat een leuke foto's van ruben! en wat een scheetje is max!
Hier hetzelfde....mijn vriend dat best veel met Devrim maar echt troosten als hij flink aan het huilen is lukt hem niet. Dan wil Devrim alleen maar dicht bij mama liggen.
ik ken dus iemand en die voelde dat ze een zwaar kindje had en niemand geloofde haar. tot dat haar gyn vakantie had een ze een vervanger kreeg. die greep meteen in! ze is uiteindelijk bevallen van een 10 ponder
Lief van jullie allemaal dat jullie zo met mij mee leven. Ik heb jullie een week moeten missen, en dat is echt raar. Lafo, ik vond het ook super fijn dat je me belde toen ik in de taxi zat, had ik echt even nodig. Als alles zo blijft wil ik zaterdag heel graag mee naar de meeting. Dan heb ik ook wat afleiding. Maar helaas kan ik dat pas op het laatste moment beslissen. Lijkt me wel super om jullie te zien met de kleintjes! X Marieke p.s. hier nog geen verandering, m'n moeder belt me weer om half 11.
evelien :wat een leuk bed zeg en leuk toch voor de meiden dat ze bij elkaar mogen slapen, als het later alsnog niet wil, kan je ze altijd nog een eigen kamer geven.
Gina: tuulk kan noah in het water, ik zou hem er trouwens ook rustig in zijn blote billen in zetten, mits het een klein badje is..dan kan je het water zo weggooien alstie plast of poept. Maar ik vind zelf zwemluiers ideaal, ik haal ze altijd gewoon kruidvat eigen merk en gaat meer dan prima!
Evelien: ben benieuwd hoe het kolven gaat, duurt altijd even voordat je borsten eraan gewend zijn, hoe gek dat ook klinkt..