Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

friendly: wat fijn dat het zo leuk was op de camping!

2. KatSas

KatSas Bekend lid

Deentje: dat word dus lekker in de tuin luieren de komende vier weekjes!

3. KatSas

KatSas Bekend lid

Lafo: koortslip is inderdaad gevaarlijk voor die kleintjes, maar zolang ze amy niet zoent is er niks aan de hand hoor.

4. KatSas

KatSas Bekend lid

lies: ja broerlief weet via mijn mams dat ik weer moeder ben geworden. Wat jammer dat het niet goed ging met isabel gister..balen is dat dan he, ook vooral voor haar.

5. KatSas

KatSas Bekend lid

zucht, ik vind dit toch ook niet handig geloof ik, jullie moeten toch maar gewoon lange verhalen lezen hoor..hihihi, of niet..moeten jullie maar niet zoveel kleppen als ik ff een dagje aan het werk ben!

dus nu ga ik weer ff fijn clusteren..hihi

@ nazli: uhhh ik load mijn foto's ook via photobucket, dus nee sorry...

@ Lafo: wat zielig van de prikjes...dat ze er zo;n last van heeft. Ze was dus wel weer lekker gegroeid, helemaal goed! En hoop dat het gauw beter gaat met haar naveltje.

@ Deentje: geweldige foto van brian!

@ onsukkie: louise is ook al zo cute

@ evelien: sterkte met je regeldagje...

@ Lafo: na de eerste prikjes was jasper wel iets meer aan het jammeren maar vooral meer aan het slapen..ik zou gewoon troosten geloof ik hoor, of misschien even nog warm badje voor slapen gaan.

@ ongi: mijn jubelstemming is over, het kwam vandaag toch nog...nog steeds minder trouwens als ik gewend ben maar toch..meer dan een spatje nu

@ lafo: ben benieuwd, hoop dat de kijkers het huis geweldig vinden en gelijk nemen

@ friendly: gefeliciteerd met je nieuwe achternichtje

@ Marieke: jeetje meis, ik hoop toch zo ontzettend dat er heel gauw verbetering in je vaders toestand komt en dat hij in ieder geval naar nederland kan. dikke knuffel en sterkte voor jullie allemaal

@ lies: fijne bbq gewenst!

@ friendly: leuke foto van max en ja hij is idd al groot zeg! En superlieve foto van ruben

@ marieke: ik hoop dat je erbij bent zaterdag, maar belangrijker is hoe het gaat met je paps

6. KatSas

KatSas Bekend lid

En dan nog een berichtje van miriam. Ze vroeg me of ik jullie het volgende wil zeggen:
    wil je de meiden zeggen dat ze geweldig zijn en het geweldig doen met hun wondertjes en dat ze fijne meiden waren om mee te kletsen maar dat mijn tijd bij hun erop zit.

ze komt niet meer meelezen, want is te moeilijk en ze kan niet echt meepraten meer. Kan het me goed voorstellen

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey meiden,

pff eerste werkdag wat erg leuk. had er stiekem meer zin in dan ik dacht. ik vind horeca werk nog steeds ontzettend leuk. tegen 15.00 kakte ik helemaal in.. pfff was zo moe. en pijn aan de voetjes gelukkig mocht ik om `17.00 uur naar huis. ik vond het wel leuk, veel vaste gasten keken echt met een gek gezicht naar mij.. vele weten dat ik met verlof ben gegaan, maar durven er niet over te vragen die wacten liever op het roddel circus.

hihi.. en ik stuf mijn mond houden ;) als ze niets vragen komen ze van mij niets te weten.. gemeen he :D

@Deentje woehoe lekker zonnen, wij spelen vals en gaan vaker naar de zonnebank :D

@Katsass.. heeft je mams inmiddels iets van je broer vernomen?

@marieke meis heel veel sterkte! duim echt voor je dat je paps naar huis mag. hoe gaat het met kleine Neia?

@hannah waar ben je ? lang niet gezien kan dat?

@Daam... hoe was je dag ?

@friendly, wat een lieve hond die Max.
    Wij hebben laatst een rondje gelopen en liep een van de katten achter ons aan en toen hebben we dr ook in het mandje gelegd nou dat vond ze echt kaasje totdat ze een vogel zag ;)

@Lies.. heeft vvv venlo gewonnen :D?

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ohhh en ik ben zo moe, maar die glimlach van Bram doet wondere. :)

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey Fiona, hoe reageert Beau op de nieuwe voeding?

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    sjonge jonge jonge... Voel me zo verdomd alleen.... ;)

vriendlief moet nog 2 x snchts rijden.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He toppie dat je 1e werkdag lekker ging!

Heb Louise in bed, kijken of ze al slapen gaat...

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is stil boven, toppie. Ze zat hier ook al te knikkebollen, dus had nietanders verwacht (niet te hard roepen, hihi).
    Ik ga ook naar boven, m'n man achterna. Tot morgen dames, dan probeer ik bij te schrijven!

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hmmz ukkie, dat is wel een goed idee. ik denk dat ik ook eens ga slapen...

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo wij zijn weer terug van de visite, Amy is een beetje moe en hangerig nog steeds maar ze heeft wel 3 uur achter elkaar geslapen vanmiddag gelukkig!

Onsukkie slaapt Louise al?

Friendly mooie hond hoor die Max, idd heel erg gegroeid :confused:

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Evelien hoe gaat het kolven?

Marieke lieverd is toch goed meid, hopelijk krijg je straks goed nieuws, daar duimen we gewoon voor! Positief blijven hoor, ik weet dat het moeilijk is.
    En ik zou het hartstikke leuk vinden als je zaterdag ook zou komen maar natuurlijk begrijp ik dat je dat pas op het laaste moment kan beslissen.
    Vind het wel heel moedig van je dat je dan toch ondanks alles zaterdag wilt komen. We zullen je steunen hoor!

Katsas ben je alweer een beetje gewend aan een hard werkend leventje met 2 kids?

Witte reus hoe ging je eerste werkdag, lijkt me zo raar dat je dan je kind een dag niet ziet :confused:
    Maar het is niet anders, we kunnen ze moeilijk meenemen ;)

16. KatSas

KatSas Bekend lid

witte reus: kan me zooooooo goed voorstellen dat je moe bent!

En nee hier verder geen nieuws

En ja mijn leventje met twee kids en werken begint weer als vanouds te draaien gelukkig :)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou gaan jullie allemaal slapen, aardig hoor :confused:

Witte reus ben blij voor je dat je je werk toch stiekem wel leuk vind ;)

Ja Fiona waar ben je meid en Hannah heb ik gister hier nog gezien, hoe staat het met het scrappen ;)

Jvtje :(:

Moeten we allemaal ff bijhouden he wie zich een paar dagen niet meld!
    Sociale controle ;) :)

Daam meestal ben jij er toch wel zo rond deze tijd :)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mooi zo Katsas, ik moet er nog even niet aan denken!

Linda heb ik ook eventjes niet gezien geloof ik......

19. KatSas

KatSas Bekend lid

ik ben errrrrrrrrrrrrr wel..hihihi
    jvtje was drukjes geloof ik maar ben vergeten waarmee, volgens mij lijd ik echt nog steeds aan zwangerschapsdementie..sorrieeeee

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja erg he ik vergeet ook echt alles nog, helaas heb ik weinig smoesjes meer over!

Jouw menstruatie zet al weer een beetje door?
    Is dit de eerste keer pas dan, ik dacht dat jij al lang weer ongi geworden was.
    Bij mij zit het echt te rommelen, ik voel me er ook niet zo lekker door, last van m'n maag en darmen blegh, ik vind ongesteld zijn niet zo heel erg alleen dat doorbreken is vervelend.

Deel Deze Pagina