Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ramon heb ik gesommeerd om ook eens de fles te geven, uit zichzelf doet hij helaas niet zoveel :(
    Ga zo eens boven kijken hoe het ermee staat en of hij haar goed in haar wiegje gedaan heeft, niet scheef ofzo.

Meiden slaap lekker!

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan de meeting ;)

2. KatSas

KatSas Bekend lid

sleep tight!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Marieke, ben ik jou nu al 2x tegengekomen in Dukenburg? (zo nee, dan zit ik elke keer iemand anders belachelijk aan te staren)
    Als ik het zeker wist had ik je wel aangesproken hoor!

Ik hoop dat je een "prettig" telefoontje van je moeder hebt gehad zojuist. Ik duim echt heel hard met je mee!

dikke kus

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hier nog niet gekolft vandaag, krijg gewoon de kans niet met de regeldag van Iris :) Maar zo ga ik het nog even proberen. Iris bleef komen en vragen om eten, dus om 21.oo uur uiteindelijk maar de 100cc die ik gisteravond met veel pijn en moeite gekolft had gegeven, toen weer naar bed en nog huilde ze haar 10 minuten vol, ik was net op weg naar boven toen het opeens stopte, ben even op mijn eigen bed gaan liggen voor het geval ze weer zou beginnen, maar nee ons prinsesje slaapt eindelijk!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier slaapt Fay nu in de schommel. Ga haar dalijk toch nog wat te eten aanbieden want dan slaapt ze door en anders niet... en ik wil ook graag uitslapen :D

Weet je wat irritant is.. dat je een kapper hard nodig hebt en de kapper die jouw (oke, in dit geval dus mijn) verfproduct heeft geen plekje heeft :( En dat spul gebruiken maar heel weinig kappers (of ik moet naar Den Bosch gaan)

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @deentje: leuke foto's weer op je site. En Brian doet het zeker netjes met slapen!

@lafo: gemeen he die prikjes, ik moet volgende week. Amy is lekker gegroeid, de kletskous en fijn dat ze weer wat aan het naveltje hebben gedaan, bij Mikki is het nu echt dicht eindelijk. Hier hebben we een zijligkussen en Mikki doet het er prima op. Haar hoofdje is tot nog toe niet vervormd ondanks haar voorkeurshouding.

Gefeliciteerd met Amy haar paspoort! Is een bevalling op zich! :)

Met een koortslip mag je best langskomen, alleen niet knuffelen en niet aan de koortslip zitten en dan aan de baby.

als je zo smekend kijkt, word ik weeïg dus het is je vergeven! :)

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Daam, dank je.. nu heb ik weer paar dingen waar ik nog op wilde reageren hihihi

Lies, ik loop hier momenteel constant achter de feiten aan... en druk? Ik heb het druk, en dan vooral met mama zijn! (en soms ook nog solliciteren tussendoor)

En over de koortslip, ze mogen zelfs de kleine vasthouden, maarrrr zorg dat de kleine dus niet de koortslip aanraakt. Nu grijpen ze misschien nog niet zo in het gezicht, maar dat veranderd nog wel.

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik heb niet meer gepoetst, maar heb het boeltje opgepakt en ben naar het strand gegaan alleen met drie kids. Dat was dus een hele volksverhuizing! Yoran en Senna hebben me prima geholpen gelukkig. Het was heerlijk op het strand, best warm maar een fris windje. Mikki wilde niet slapen dus heb ik haar op gegeven moment in een hydrofielluier gewikkeld en toen sliep ze wel van half één tot een uur of drie! :confused: :) Toen heb ik haar een voeding gegeven en hebben we even rond gekeken en gespeeld. Toen gingen we weer naar huis om kwart over vier. Lekker dagje dus! :D

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mikki komt ook nog gewoon s'nachts. Senna kwam nog s'nachts totdat ze 6 maanden was. Dus er zit nogal verschil in, maar ik heb me er nooit druk om gemaakt, je went eraan.

10. Hallo allemaal,
    Ben ik weer even, alleen geen tijd om alles bij te lezen, lig er ook helemaal uit hier. Maarja ben zo druk met de meisjes, huishouden, digiscrappen en tuin verbouwen dat het forum er af en toe een beetje bij inschiet. Maar ben jullie zeker niet vergeten hoor!
    Alles gaat goed hier. Zenne heeft alleen 2 dagen bijna constant gehuild, maar na een erg weke luier vanavond was het over, het arme meisje had gewoon buikpijn.

Vind het wel humor dat ik hier af en toe de technicus in huis ben. Heb zojuist een schakelschema gemaakt voor de tuinverlichting en een boodschappenlijst voor Marc voor alle materiaal. Hij keek me echt zo aan van waar heb je het over? Haha hij mag het wel zelf aansluiten hoor want daar ben ik niet zo handig mee, maar ik zal hem wel precies vertellen wat hij moet doen.

Zenne gaat morgen de eerste keer een nachtje weg (samen met Quinn), we hebben een feestje en ze gaan naar m'n moeder. Zo raar dat ik er nu tegenop zie, terwijl we Quinn al met 2 weken naar m'n moeder brachten. Maar wel handig, kunnen we zaterdagmorgen samen aan de tuin verder.

Zo nog een half uurtje en dan krijgt Zenne haar laatste flesje en dan is het weer bedtijd.

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja natuurlijk! ;)

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Linda, ik vind het fijn als de meiden een nachtje weg zijn.. ik heb soms echt even rust nodig.
    Sam is ook zooo vreselijk druk, en gisteren toen was vriendin van me hier met haar zoontje die net iets jonger is, maar die is zoo lief en rustig aan het spelen. Dan zie ik weer hoe druk Sam echt is. Maar ze is gelukkig ook wel heel lief, en ik mis haar ook wel weer als ze niet thuis is hihihi. En ik vind het wegbrengen steeds moeilijker worden, heel raar.

Daam, ik wen niet echt aan het wakker worden, maar lichamelijk denk ik wel.. maar ik vind het prettiger om door te slapen.

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @lafo: och wat zielig! ik hoop dat ze goed slaapt vannacht!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jeahhh! Spannend.

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Huurders zijn in Nederland erg goed beschermd en mij is verteld dat als er een contract is, maar de huurder wil toch langer blijven zitten als afgesproken is, hij negen van de tien keer in zijn recht staat en lekker mag blijven zitten waar die zit! :(

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ben nog wakker, kan nog niet slapen :(

Linda daar ben je! Het is je vergeven hoor ;) en zal ik je eens een geheimpje verklappen ik ben ook de technicus hier in huis ;)

Daam ik dacht al waar ben je nou, lig je gewoon lekker aan het strand, dat is nou het voordeel als je dichtbij de kust woont!
    Hier aan de kust....... :)
    Kwam gelijk een liedje in me op!
    Ja zondag kan me moeder wel langs komen met een mondkapje op :)
    Dat las ik ergens, zie je het al voor je!
    Nou succes volgende week met die prikjes, ik hoop dat Mikki er minder last van heeft dan Amy.
    Ik zal eens kijken wat de fysio me adviseerd, pas na de vakantie helaas maar probeer d'r zoveel mogelijk op haar zij te leggen, heb haar net de goede kant opgelegd dan schrikt ze weer wakker en wapperd met haar armen en dan ligt ze weeeeer de verkeerde kant op ****hele diepe zucht*** :rolleyes:

Daphne waarom moet je speciaal die verf hebben, ben je allergisch?

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou dan hoop ik dat als die kijkers kopers worden dat de huurder het contract nog niet getekend heeft!

Amy ligt helemaal te kreunen in haar slaap :confused:

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ben Amy even aan het omdraaien......

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pffff wat is het weer warm in onze slaapkamer, ik zweet weer eens onder me borsten :(: :)

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @friendly: gefeliciteerd met je achternichtje!

Zal een grappig gezicht zijn geweest: Max onderin de wagen!

Deel Deze Pagina