@Marieke: Nogmaals, ik duim voor jullie dat de koorts snel zakt. Wat krijg jij een hoop op je dak zeg! Knuf!
@evelien: En hoe zit het met de plankjes achter het stapelbed? Morgen afspreken met Iris dat ze je niet meer als koe mag gebruiken! @friendly: Ook even met Ruben praten he! Lieffffff, die foto van Max en natuurlijk ook die van Ruben! @katsas: Dat kan ik goed begrijpen van Miriam. Wij praten over dingen die zij ook had moeten meemaken met haar dochtertje. Dat is moeilijk. Geef haar maar een dikke digiknuff en een handkusje voor Danique.
@witte reus: Mooi dat je een goede eerste werkdag hebt gehad. Ennuh, je bent idd een beetje gemeen door lekker niks te zeggen!
Heej lafo! O het is nu wel heel laat. Trusten Lafo! En de rest ook! O ik wilde nog vertellen dat we vanavond met z'n tweeën hebben geBBQt. Het was erg gezellig. Heb één drankje genomen en stond meteen op mijn kop hahaha!
Schiet mij maar af... ze ging om 10 uur slapen en ze slaapt nu nog steeds! Al 9 uur dus... ik weet niet wat me overkomt!
Dit sekreet heeft gelukkig niet echt een voorkeurshouding, maar als ze andersoms wil liggen dan dat ik wil, dan wint ze hoor... ze rolt gewoon elke keer terug, haha.
Wat betreft Miriam, heel goed te begrijpen... heel moeilijk, want ze had inderdaad in hetzelfde schuitje moeten zitten met Danique. Zoooooo oneerlijk! Wens haar meer heel veel sterkte van ons. Hoelang mogen baby's eigenlijk aan 1 stuk slapen, ze slaapt nog steeds!
Idem Miriam natuurlijk begrijpen we dat meelezen met ons je met de neus op de feiten drukt en begrijpelijk dat je niet gaat meelezen meer, heb het altijd al heel knap van je gevonden dat je dat deed. Ik hoop je snel te kunnen feliciteren meid, hoop houden! Onsukkie heerlijk toch zo'n slaapkoppie Ik zou haar lekker even laten liggen als ze honger heeft komt ze wel hoor! Geniet er maar van
Daam heb nog zitten wachten vannacht maar wat zat je allemaal te doen tussen de berichtjes door Kon net al de hele tijd niet op deze pagina komen dacht dat het aan me laptop lag, maar gelukkig ik hoef me niet te vervelen vandaag! Gina ga je vandaag het badje opzetten of heb je dat gister al gedaan? Vandaag ga ik echt niet veel doen met dit weer, word er al moe van als ik er aan denk om maar iets te doen.
Zit me net te bedenken hoe ik dat straks moet doen 2 weken op vakantie zonder jullie, we hebben helaas geen internet daar :x
Nou gezellig hoor in m'n eentje, ik ga lekker een boterhammetje eten met hagelslag, Amy slaapt weer dus tot strakkies!
Goeiemorgen! Wat hebben jullie veel gekletst pfffff... @Lafo, hoe is t nu met Amy? Zielig he.. Ik heb Noah ook die dag op mn arm gehad de hele middag.. tot gister (nu weet ik nog niet) ook iedere keer wat jengeliger als normaal! @paracetamol.. ik ben er niet zo'n fan van, zeker voor die kleintjes niet. ben van mening dat je iets onderdrukt en dan niet weet waar je aan toe bent! als het echt nodig is oke maar anders niet. maar dat is ook ieder voor zich! @Daam, lekker hoor naar het strand! hoe doe j dat met die kline eigenlijk?(kan wel merken dat dit de 1e is oor mij he hahahah) @Onsukkie, ahhh leuke foto's weer! Hahahah... mijn mannetje heeft ochtend humeur! kijkt heel sjagie en gaat pas lachen als de ergste honger gestilt is! @Marieke, meid je moet je helemaal niet druk maken om bijlezen, zorg jij nou maar lekker dat je van je gezinnetje geniet en voldoende rust neemt.. als je vader dalijk in nederland is krijg je het weer druk zat! weet je al wat? @Deentje, leuke foto's van Brian ook weer! Mooie lach hoor hihi! Hmmm rest ben ik vergeten geloof ik.. hier gister weer een jengelige Noah.. was het echt beetje zat. Hoopte gewoon elke ker dat ie niet wakker werd, erg he.. voelde me echt een slechte mama gister.. als ie wakker was ging hij elke keer jammeren en spelen zat er ook niet in... dus was helemaal niet zo leuk! Gisteravond vriendinnetje op visite gehad, dat was wel heel gezellig.. vanochtend heeft ie geslapen tot zeven uur en man had mij ook laten liggen dus dat was wel lekker! Hij heeft daarna lekker gespeeld in de box.. op zn buikje probeert ie nu naar dingen toe te gaan hahaha wild met zn beentjes spartelen en met zn handjes grijpt ie dekentje en probeert zich vooruit te trekken.. en hij draait zich ook elke keer op zn rug, nu allebei de kanten op.. echt leuk.. maar ik liep ff weg en toen is menneer in slaap gevallen dus nu ligt ie in de box te slapen..
Hey jij ook al hier?! ik denk dat ik idd badje buiten ga zetten straks.. met wipstoeltje ernaast, kan ik m er ook nog uithalen en afdrogen en daarin zetten...hoop dat ie het leuk vind! jaaahhhh jij twee weken weg en dan geen contact met ons.. snik snik.. moeten we je missen.. ook niet leuk!
Op het buro zeiden ze afgelopen dinsdag 8 a 10 uur, maar iris doet er vaak 11, nou dat ene uurtje zal het hem ook niet doen, ze is nooit suf of zo dan! Vanmorgen was ze trouwens om 6.30 uur wakker en om 7.30 wilde ze alweer, alweer een regeldag? Maar de 2e borst zat gelukkig wel veel in, de rechter borst doet het niet zo goed momenteel. Is dus nu wel tevreden gaan slapen, hoop dat ze het een tijdje uithoudt nu. Gisteravond gekolft, iets meer opbrengst dan eergisteren! Daam, het is een plank aan een stuk, dus het wordt of blauw of rose! We kwamen er gisteren niet meer aan toe om hem in elkaar te zetten, hij werd pas tegen 5en bezorgd en toen was erwin netmet de meiden naar een camping hier in de buurt waar ze een heel leuk zwembad met speeltuin hebben voor maar 2 euro!
Leuk joh! Ik heb niet eens een badje slechte mama Nou ik merk nu dat ik echt verslaafd ben aan dit forum, zit nu al te denken aan internetcafe's etc, is nie goed En als je dan terug komt kan je eerst 300 pagina's bijlezen ofzo maar daar pas ik voor