Gelukkig gaat het nu een stuk beter met hem! Over paracetamol: Ik ben er niet een grote fan van, maar als een kleintje pijn heeft, ben ik er snel bij met zo'n zetpil hoor. Ik vind het een ander verhaal met een kleintje die koorts heeft, dat kijk ik ook altijd even aan en kun je soms ook op andere manieren oplossen, maar pijn =paracetamol voor mij.
Fiona Amy poept ook groen hoort erbij en als ze veel poept word het gelig, (sorry meiden die net aan een boterham zitten)
ben net gebeld door de kinderfysio, ze wilde me toch nog voor de vakantie zien, ze zegt morgen, ik nee dan kan ik niet, heb een hele belangrijke afspraak maar nu komt ze dinsdagochtend om 08.00 Ze woont hier om de hoek namelijk. Dinsdagavond vliegen we pas maar zal wel een hectische dag zijn, maar ben wel blij dat ze komt, ze had het ook over zo'n kussen die ik waarschijnlijk moet gaan gebruiken.
Ik huil met je mee Het word hier volgens mij fantastisch weer de komende weken dus lekker naar het strand Daam!
Dat is ivm een mogelijke MRSA besmetting (nederlandse ziekenhuizen hanteren de regel: In een buitenlands ziekenhuis gelegen? Dan 3 dagen isolatie en testen op deze bacterie.Test na drie testen, 1 per dag, negatief? dan uit isolatie)
Babietjes kunnen hun temperatuur goed regelen, alleen kunnen ze niet klagen over of het te warm of te koud is en gaan dan huilen. Als je niet doorhebt wat er aan de hand is, dan kunnen ze het wel te heet of te koud krijgen. Persoonlijk zou ik alleen een rompertje iets te fris vinden (maar ik woon aan de kust,dus er staat een fris windje.) Ik zou een katoenen pakje aandoen over een rompertje en verder niks. O ja, ook iets voor op zijn hoofd vanwege de zon op zijn bolletje. Ik zou een zakdoek omknopen (staat ook erg leuk, vind ik zelf)
Ik had gehoopt niet zoveel bij te hoeven lezen vanochtend... Hier na de regeldag ook een regelnacht Ruben was al om kwart voor 4 wakker en toen weer om 7 uur en 9 uur. Pff voel me net een zoutzak in combinatie met een melkkoe (wat zal dat worden, zoutkoe of melkzak ). Hij is om 11 uur weer gaan slapen en is nu alweer wakker. Gaat erg lekker dus Ga zo maar ff wandelen naar de supermarkt, vanmiddag komt een vriendinnetje op verlaat kraamvisite met hele leuke cadeautjes (*dat zei ze tenminste ). Hoef gelukkig niet koken, heb aardappels en vlees over van gisteren dus hoef er alleen een blik of pot van iets bij opentrekken. Marieke: leef echt heel erg met jullie mee. Hoop dat er snel plek is en je paps snel hierheen vervoerd kan worden. Lafo: op dit tempo moet je iedere dag minimaal een uur in een internetcafe doorbrengen, anders mis je nog de helft Ik heb Ruben zn raam ook gewoon open overdag en 's avonds/ 's nachts alleen als het heel warm is. Zijn deur is wel altijd dicht, dus het tocht nooit. Als het wat waait doe ik wel de hemel zo ver mogelijk dicht zodat hij helemaal geen last heeft van het waaien. poep: hier al zoveel kleuren gehad, zou er haast de regenboog mee kunnen vullen paracetamol: ik gebruik het zelf echt nooit, misschien 2 a 3 keer per jaar en dan moet ik echt wel heel erg hoofdpijn hebben. Wordt er nl vaak misselijk van en dat weegt niet snel op tegen het profijt dat je er van kunt hebben. Ruben krijgt een zetpil als hij zichtbaar erg last ergens van heeft of met de prikjes. Op het cb adviseren ze dit ook, dus doe dat maar gewoon. Nou, meneer begint nu echt te huilen. Klinkt (*&^&*) als krampjes
Goedemorgen! hier weer een new record! brian heeft geslapen van kwart over 10 tot half 8 wow! ga nu ff terug lezen! bedankt alemaal voor de cmplimentjes over mijn mannetje Nazli als je in de zon gaat lopen zou ik een heel dun truitje aan doen met lange mouwtjes... en een petje op ofzo. en ook een dun broekje... brian doe ik in de wagen met een parasol dus die trek ik alleen een rompertje aan. t raam heb ik meestal wel een stukje open bij hem op de kamer.. en hier in huis heb ik ook gewoon de deuren open.. dat maakt in de zomer niks uit volgens mij... Marieke wat ontzettend vervelend dat t niet beter gaat met je vader hopelijk is er snel een ruimte voor hem vrij en kan hij naar nederland komen! vind t echt zo rot voor je heel veel sterkte!