Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ons zonnestraaltje! pas op dat je niet smelt!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hoelaat is die BBQ dan? Want dat is toch meestal 's avonds en de meeting is al om 12 uur, misschien kun je even kort langs wippen, ben zo benieuwd naar de bos haar van Beau (hihi).

Hier is het in de voortuin nu goed uit te houden en beneden staan alle deuren tegen elkaar open (hoor mij nou "alle" deuren, wel alle 2, haha). Louise ligt nog steeds boven op haar slaapkamer met het raam open en het zonnescherm dicht. ze heeft een romper met spagettibandjes aan, eens hirtje met hele korte mouwen, een katoenen broek en een klein lakentje over. Ze slaapt, dus neem aan dat ze het niet te warm heeft. Ze sliep vanacht ook gewoon in haar slaapzak en voelde niet zweterig.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Aaaaaaah da thoedje!

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja de bqq is om 4 uur wie verzint nou zoiets?! dus moet al me boodschappen ect ect gaan doen voor 4 uur en anders had ik dat na de meeting gewoon kunnen doen maar ik ga iets proberen te regelen ik doe me best wil louise wel ff aan beau voorstellen en ook zo leuk dat ze 1 dag schelen nou doe me best
    moet je op me hyves kijken heb ik nog veel meer fotos van me snoes erop staan

5. KatSas

KatSas Bekend lid

hai!

Warm he ladies...pffffff, nou ff kijken wat ik alweer heb gemist...

@ Daphne: moet je zo'n bijzondere verf dan?

@ Daam: hee lekker dagje jij gehad zeg. Inderdaad een hele onderneming met drie kids naar het strand, maar wel heerlijk!

@ Linda: jij bent bij jullie thuis dus van de afdeling techniek, ik moet eerlijk zeggen...ik kan best veel zelf ,maar over het algemeen is erwin daar toch meer van, maar ja die is van huis uit electrotechnicus, dus ja..
    Veel plezier op jullie feestje, word vast hardstikke leuke!

@ Lafo: hihihi, je hebt behoorlijk gekletst in je eentje ja..hahahaha

@ nazli: zo min mogelijk aandoen, het is hardstikke warm, maar wel oppassen dattie niet schuurt in de draagzak

@ fiona: owwwww wat jammer zeg...grrr, ik ga jouw hubbie slaan..hihihi, nee toch maar niet. De bbq is vast ook hardstikke leuk!

@ Marieke: nee he, koorts dus gestegen..bah bah. Hopen dat er heel snel een kamer in nederland vrij komt en dat je paps gauw hier heen kan

@ Lafo: ben benieuwd wat de kinderfysio dan dinsdag nog doet en dan 's avonds lekker op vakantie. heerlijk joh! En dan moeten wij elkaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang missen, want volgens mij ga ik weg als jij nog niet eens terug bent..snif

@ friendly: hihihi, ik vind zoutkoe wel heel grappig klinken, dus dan houden we het daar maar op..hahahaha. Pfff waardeloos he die krampjes..bah, hoop dattie er toch gauw een keer vanaf is

@ Deentje: jeeeeeeeeeee, jippie! Goede nacht heeft jouw manneke gehad zeg. Super!

@ Raam: gewoon open hoor, zeker met dit weer...

@ fiona: hihihihi wat ziet beau er zoet uit zeg.

6. KatSas

KatSas Bekend lid

keb zin in de meeting ladies!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Over een maandje ken ik jullie een jaar geloof ik!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga dadelijk ff kijken, wil ff m'n was ophangen voor madammeke wakker wordt (ik stel dat altijd nét te lang uit weet je wel...).

Kunt toch vanavond boodschappies doen?
    Ik denk wel met je mee hoor, hihi.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hallo mevrouw mama, kan de bar open?

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo lieve kletsers,

Zo lief dat jullie allemaal meeleven.
    Nog geen nieuws na het nieuws van vanmorgen.
    Het wachten is echt zwaar. Vooral nu dat hij weer achteruit gaat.
    Gisteravond had ik opeens een hele zware migraine aanval.
    Mark heeft voor Neia gezorgd en ik lag in bed te kreperen van de pijn.
    Ik denk dat alle stress er gewoon uitkwam. Deze pijn was echt al heel lang geleden.

Met Neia gaat het gelukkig erg goed. Ik gebruik nu ook de ah comfort voeding en ze heeft al 2 keer zonder hulp gepoept. Ze huilt nog wel flink elke keer bij het poepen, maar er zit vooruitgang in. Af en toe heeft ze nog krampjes maar dit is ook al minder.
    Verder is ze een heerlijk vrolijk kind. Ze is zo schattig als ze lacht.
    Afgelopen maandag heeft ze de 1e prikjes gehad. Mark is met haar gegaan omdat ik er natuurlijk niet was. Ze heeft eventjes gehuild, maar heeft na de zetpil lang geslapen. Dinsdag had ze nog opgezette beentjes en was een beetje jengelig, maar verder geen last meer van gehad.
    Ze kan ook iets leuks: als ze op mijn benen ligt (90 graden) en ik pak haar handjes, dan wil ze zich aan mijn vingers optrekken en tilt ze haar hoofdje omhoog. Ik roep dan: GOED ZO! En dan begint ze heel hard te lachen, zo schattig!

Dus van mijn schatje krijg ik genoeg positieve energie. Hoewel deze tijd wel erg zwaar is!

Ik ga nu mijn meisje eten geven!

X Marieke

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Pfff nou daar ben ik weer, volgens mij zit Iris in haar 10 weken sprongetje, pfff. slaapt steeds kort , wil alleen mij en vooral dan mijn borst. Echt vermoeiend :confused: , zo ga even terug lezen, als Iris tenminste niet weer wakker wordt!

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Dat zou best kunnen dat alles daar vast zit, maar dat kan een therapeut heel wat aan doen hoor, komt echt goed!

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Krijg er spontaan zin in, kan de zee ruiken, datr is wat ik het meest mis uit Den Haag!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fiona, wat jammer, doe nog maar even goed je best, laat je man zelf shoppen anders, hihihi of heb jaar daar niet zo'n vertrouwen in :)

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fiona, van de hypoallergene voeding wordt de poep dus wel groen/geel. Hier dus ook zo een...
    Fay ligt nu even alleen in haar luier, ze lag zo lekker te genieten na het verschonen (waarbij de romper uitmoest ivm poeplekkage hihihi) dus laten we haar maar eventjes zo liggen

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ben ik het mee eens, koorts heeft ook een functie, dus die onderdruk ik alleen als het echt heel hoog is.

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Groen kan wel, kim had dat ook bij de dieetvoeding die ze kreeg voor haar koemelk allergie! Wil soms ook zeggen dat ze te veel eet!

in het groeiboekje staat: de kleur varrieert van bruim tot geel tot groen!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfffffffffff wat is het wachten dan zwaar, hoop dat hij echt snel naar NL kan komen, zo ver weg is ook helemaal niets!

Wat een schatje die Neia, heerlijk, ik geniet met je mee.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had Louise gister na het badje een half uurtje helemaal bloot laten liggen,d at vindt ze helemaal het einde!

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hier ook een sprongetje denk ik!

Deel Deze Pagina