Linda ik ga naar m'n schoonvaders appartement in Zuid-Spanje, dinsdagavond vliegen we t/m 12 augustus, heb er zin in. Griekenland is ook hartstikke leuk ben vorig jaar daar geweest en ontzettend naar ons zin gehad! Marieke haar vader ligt in het zh in Zuid-Frankrijk hij heeft een ontsteking aan z'n alvleesklier en een kyste en het gaat niet goed met hem En een raam open als Amy in de kamer zelf ligt ben ik ook niet zo fan van met name idd vanwege ongedierte waar ikzelf ook een hekel aan heb! Hoeveel drinkt Zenne nu eigenlijk?
Marieke, fijn dat het met Neia, in ieder geval toch wat beter gaat, en dat je zo geniet van je lieve meisje! Hoop dat je er morgen wel bent en we jullie kunnen ontmoeten. Hoop inderdaad ook dat er gauw plek is voor je vader. en dat hij toch mag opknappen. heel veel sterkte voor jullie, liefs evelien
Nou het is hier heeeeeel erg zonnig en heeeeel erg warm, ik sta te strijken zweet druipt van me gezicht af!
Lekker zeg, ik kan helaas niet zo goed tegen felle zon en hier in onze tuin komt er geen zuchtje wind en de buurman heeft besloten om vandaag nieuwe tegels in de tuin te leggen dus die is aan het slijpen en al het stof waait zo me tuin in, had hij ook weleens mogen zeggen die lul, maar hij heeft in al die maanden nog nooit iets tegen me gezegd, volgens mij is hij bang van me
Ze heeft daar 3 uur gelegen en voelde net goed aan. Hier beneden zweet xe wel, dus ze heeft nu haar broek uit en ligt t tanken.
Fiona ja meid net was onsukkie zegt je kan toch even langswippen! We willen Beau ook wel in levende lijve zien hoor, schattige foto weer en hoe kan het ook anders Beau in een jurkje Heb idd op je hyves gekeken, Beau is echt een heel mooi kindje! Ze lijkt erg op jou! Katsas nou dat is niet leuk he wanneer ga jij weg en waar ga je naartoe?
Hoi Marieke! Wachten is idd erg zwaar maar je kan je hart hier luchten he! Ben blij dat het met Neia zo goed gaat en idd positieve energie! Geef niet op hoor!
Meiden zit hier heel nerveus te wachten, had gebeld voor me bloeduitslagen en de assisitente wilde ze niet doorgeven, de dokter belt me zo op, nu haal ik weer allerlei dingen in me hoofd dat ik de ergste ziektes heb pffffff dat is weer een oorzaak voor een paniekaanval die ik nu voel opkomen..... Wat een muts ben ik ook he. M'n meisje is wakker die wil een fles denk ik, ze heeft heel de middag lekker liggen pitten!
isa huilde net, heb ik gelijk zijn lievelingsliedje aan en hij is gelijk weer stil, ik luisterde altijd toen ie ion me buikje was. hij ligt op me schoot kan heel moeilijk typen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mijn vader komt naar huis! Net bericht gehad dat er morgen een ambulance incl arts en verplegers van nederland naar zuid-frankrijk gaat rijden. Ze overnachten daar en rijden dan zondag met mijn ouders tussen 8 en 9 richting nederland. Ze weten niet hoevaak ze moeten stoppen, maar als er geen complicaties zijn dan zijn ze na 10 a 12 uur in nederland. En ze hebben uiteindelijk een kamer in nijmegen, super fijn dus! Ik ben helemaal blij. Wel enorm angstig voor de reis voor mijn vader. Maar ik weet zeker dat hij hier beter af is. Morgen kom ik ook op de meeting! Hanneke heeft aangeboden dat ze me ophaalt en weg brengt. Zo lief van haar. Dan hoef ik me ook nergens zorgen over te maken. Lijkt me super leuk om jullie met de kleintjes te ontmoeten. Wie komt er allemaal? X Marieke