Lafo, misschien is dat wel gewoon protocol bij hun. Ik hoop maar dat hij zo belt, dan zit je niet meer in de onzekerheid. Daphne, ik ben al en hele tijd niet meer in dukenburg geweest. Dus ik kan je niet hebben gezien, helaas. Onsukkie, tot hoelaat is de bar open? Fiona, erg jammer dat je morgen misschien niet kan komen. Ik had jouw meisje wel in levende lijve willen zien. Ice, voor jou een extra dikke knuffel. Je bent een schat! Witte reus, jij hebt je eerste werkdag er dus al op zitten. Ik begin volgende week vrijdag. Fijn dat je het stiekum wel leuk vond. Maar kan me voorstellen dat je helemaal kapot was. Katsas, ik heb ook zin in morgen! Evelien, ik ben ook benieuwd naar jou en Iris. En evt jouw andere meisjes natuurlijk. X Marieke
Yehhhhhhhhh \/ ben zooooooo blij voor je en supergaaf dat je morgen ook komt Iedereen die zou komen die komt alleen Fiona moet nog ff een BBQ afzeggen
Nou ik heb de uitslagen binnen hoor, heb me voor niets druk zitten maken, beter hoor daar niet van M'n HB en bezinkingswaarde wijkt af dus ik vroeg hoe hoog is m'n HB zegt ze nou laag hoor 7.4, ik zeg laag voor mij is dat superhoog, en daar ben ik echt blij om, niet voor niets iedere dag aan de rosbief Van 4.3 naar 5.2 naar 6.0 en nu 7.4 we gaan voor de 8! Moet over 6 weken opnieuw alles na laten kijken dus weer prikken vanwege de bezinkingswaarde wat wijst op ontstekingen. Marieke hoe is het met jou HB gesteld die was toch ook zo laag?
Zijn jullie kindjes ook zo druk? Amy ligt echt heel veel te spartelen de laatste tijd echt met armen en benen zwiepen en overal tegen aan stoten
Ja lafo Cas is hier ook kei druk de afgelopen week. Heeft gisteren de hele dag ook bijna niet geslapen,maar had over het algemeen wel hele goede zin! Vandaag van hetzelfde alhoewel hij nu wat huileriger was, maar ja vindt je het gek! Zo weinig slaap is gewoon echt te weingi voor het mannetje. Marieke wat fijn om te lezen dat jullie pap snel weer in vertrouwde omgevingen te vinden zal zijn! Heel veel sterkte ermee. @meetingmeiden: Heel veel plezier hoor dames! geniet ervan en drink er ook maar eentje op mij... ummm een pasoa met 7-up alsjeblieft :-D
Heej Cas is vandaag volgens de banner 2 maanden en 2 weken oud! tjee de tijd gaat echt snel... over 5 wekenmoet ik al weer aan het werk balen! bah helemaal geenn zin in....
Vandaag trouwens ook het identiteitsbewijs van Cas opgehaald. Hihi de kleine smurf heeft nu zijn eigen id! Haha echt grappig. Lengte 0,61m HAHAHAHa echt helemaal geweldig. Onzin dat dat erop moet bij die ukkies. Ook die foto, volgende maand ziet hij er al weer anders uit dan nu! Maar ja zo willen ze dat he!
Zit ik eindelijk eens wat langer op het forum, ben ik de ruimte aan het vullen! ik neem het stokje over van Lafo
Och dan kan ik net zo goed nog even doorgaan he! Wat zijn de plannen voor vanavond en het weekend meiden? Behalve een meeting!
Hier vanavond met de vriendengroep wokken! Is al lang geleden dat de groep samen geweest is, maar heb er neit echt heel veel zin in. Veel liever bleef ik lekker met mijn mannetjes buiten zitten en wat vuurkorven ofzo!
Nou nog maar een dan :-D Morgen hebben we een bbq bij vrienden, de eerste keer met Cas ergens voor een avond op bezoek. Ben benieuwd. En zondag hebben we een bbq met mijn schoonouders en mijn schoonzus en man. Heb ik ook wel zin in. Dan hoef ik zelf helemaal niets te doen! hihi ook wel eens lekker, meestal is het bbq hier dus...
Nou ik ben klaar! ik ben helemaal klaar voor het wokken. Lekker opgetut en mooi aangekleed. Ga nu maar eens even de tas voor het kereltje inpakken! en dan ga ik maar! Niet te veel beppen he meiden! hihi anders moet ik te veel bijlezen... Hahaha Fijne avond allemaal! DOEI
ff ego. voel me even een hele slechte moeder. Ruebn krijst weer heerlijk de boel bij elkaar en wil van alles net niks. Heb hem op bed gelegd en hij mag daar verder krijsen tot ik gegeten, afgewassen en gestreken heb. Pff, ben er echt helemaal door, compleet total-loss. Maar ja, manlief is pas na 9en thuis en kan momenteel ook niet ff iemand bellen om op Max te passen zodat ik samen met Ruben even kan gaan slapen (als ie dan wel stil is tenminste...)
Friendly dat maakt je echt geen slechte mama hoor! We zitten er allemaal wel eens ff doorheen, mar dat maakt je niet ineens mindere mama hoor! Gewoon ff je eigen dingetjes doen en dan proberen iets positiefs te zoeken aan het manneke. Kan ook al zijn huiltje zijn hoor! klinkt gek ja maar hier kunnen we soms enorm met en om hem lachen als hij aan het huilen is! Echt waar. Als je dan met je vinger of zijn lipje gaat, maak hij onder het huilen gekke geluidjes. En dat kan net even voor jezelf helpen! En tot tien tellen, even zuchten en dan komt het uiteindelijk echt wel goed!
Hij is gelukkig ff in slaap gevallen. sinds 9 uur vanochtend in 5 hazenslaapjes nog geen 2 uur geslapen. Op schoot huilt ie haast net zo hard als in de kw of box, maar slapen ho maar. Straks als ie weer wakker wordt en lacht is het wel weer goed. Net met verschonen kreeg ik ook nog een grote smile (tot ik hem dus in bed legde, toen werd het een pruillip, ook wel komisch gezicht...)
Marieke, wat fijn zeg dat je paps snel naar huis mag!) Nijmegen is vast een stuk dichterbij dan Zuid-Frankrijk. Nu maar hopen dat ie hier een beetje snel gaat opknappen.! Lafo: Ruben trappelt ook, is erg wild. tot eergisteren bleef hij mooi in zn wieg liggen (ingebakerd) maar vind hem nu bijna overdwars (helemaal wil niet, daar is meneer te lang voor...) Zo bordje is leeg. Nu ff afwassen. Heb niet veel. 1 bord, 1 steelpannetje en 3 glazen en wat bestek. Dus zo klaar.
Pffff vermoeiend Friendly, zo'n dag hadden we gister hier ook! Waarom moet er iemand op Max passen, ik neem aan dat je een bench heb toch? Dan kan jij toch samen met Ruben een slaapje doen? Helaas mijn man is ook weer eens laat......... Hellepelle veel plezier het weekend, zo te lezen hoef je geen enkele keer zelf te koken, dat is wel errug lekker Ja identiteitsbewijzen praat me er niet van, echt belachelijk. Ze doen zo moeilijk over een foto maar over een maand lijken ze er niet meer op en je mag er 5 jaar meedoen Echt grappig, Amy heeft altijd een bepaald huiltje als ze moe is en dat negeer ik mooi even en nu zie ik heel langzaam haar oogjes dichtvallen alleen ze zit in haar wippertje.....