Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoow vandaag de tuin van mij ouders lekker toegeeigent :) arjen lekker in badje en mama lekker in de zon met een boek! :) brian in de maxicosi in de schaduw.. allemaal tevreden :)

marieke wat fijnd at je vader naar huis toe komt! bene cht superblij voor je!

meiden die naar de meeting gaan heel veel plezier! ben erg benieuwd naar de foto's!

ik ga arjen in bedje stoppen... en dan lekker languit op de bank! van dat warme weer word je wel moe!

fijne avond! en heel veel plezier morgen!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier geen bench, Max is 's nachts los in de keuken. Als ik hem daar nu opsluit gaat ie alles bij elkaar blaffen en heb ik dus nog geen rust. Gelukkig slaapt Ruben nu wel, dus ik ga zo even languit op de bank.

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    En Ruben is weer wakker :( Pff.. Heb manlief al een sms gestuurd dat ie zo snel mogelijk naar huis moet komen. Maar goed, dat zal wel weer niet lukken :( Ga dan zo nog maar een ronde lopen met Max en dan Ruben in de wagen en dan Max in de keuken en ik en Ruben naar boven. Kan mn ogen nauwelijks open houden...

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    weet je wat als hij begint te huilen gewoon in zijn nakie laten liggen en dan is hij weer stil. isa lacht gelijk als hij in zijn nakie ligt

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een fijn bericht, hopelijk gaat hij de reis goed doorstaan, en hij is hier zéker beter af, dat weet ik gewoon zeker. Alleen al omdat je hier iedereen gewoon verstaat en je geliefden in de buurt zijn. We blijven duimen voor een goed verloop.

Ik ga mee morgen trouwens!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tot 10 uur, maar als er vraag naar is ook wel tot later. Haha.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jouw man is wel vaak van huis he... logisch dat je het dan soms even gehad hebt. Heb ik ook af en toe, maar mijn man is dan vaak wel thuis en dan kan ik Louise gewoon even afgeven.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Friendly waarom heb je geen bench? Ik vond dat altijd wel makkelijk en Baloe vond het ook erg fijn.
    Mijn schoonmoeder heeft ook een hond van 2 die ligt nog steeds in de bench (daar ben ik geen voorstander van zo lang) en als Baloe daar is dan gaat hij altijd even nog in de bench liggen, vind hij lekker!
    Succes met Ruben, hoop dat hij snel weer slaapt.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat is wel makkelijk, ik heb hetzelfde probleem helaas.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, weet niet of ik daar tegen zou kunnen. Ben erg blij dat ik er niet altijd alleen voor sta. Al is ie nu ook gewoon naar boven gegaan terwijl hij mij beneden laat met een huilende L terwijl ik bezig ben... maar goed.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha Louise slaat net (perongeluk) tegen dat geluidding van haar babygym aan, en hij ging nog aan ook. Je had die kop moeten zien, helemaal zelf, zo schattig.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Is ook lastig, hebben we ook vaak strijd over maar ja misschien dat ik er aan ga wennen.

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hi hi,

Ben ik weer! Ben net terug van het strand en ik geloof dat Mikki buiten twee voedingen om, niks heeft gemerkt dat ze op het strand was. Ze heeft alleen maar geslapen, lekker onder een parasol. Haar hele nek zit nu onder het zand dus ik sleur haar even door haar badje heen en dan is ze weer zandvrij en fris! :)

Ik kom zo even bijlezen!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

beau heeft voor de 4de keer vandaag gepoept niet veel maar elke keer dikke drollen zeg maar sorry voor de details ze zijn wel taai dus niet hard hahaha
    lafo is dit normaal en het is donkergroen met geel?

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Daar heb ik denk ik overheen gelezen. :oops:

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heb je zo boos naar hem gekeken of heb je gegromd?

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O wat geweldig! Eindelijk een positief vooruitzicht! Nou duimen dat je vader zich wat beter gaat voelen. [-o<

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mikki ook hoor. Als ze wakker is, ligt ze geen minuut stil! Ik word al moe als ik er alleen al naar kijk!

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Was je bezinkingswaarde erg hoog?

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Zo, ik ga eens even bijlezen.

Devrim is nu een nachtje bij Oma en Opa aan het logeren. HEERLIJK! (maar wel dubbel gevoel hoor....). Net even gebeld en het ging goed.

Eens kijken of er nog wat geschreven is met dit mooie weer.

Deel Deze Pagina