Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Marieke,

Echt wat een fijn bericht om te lezen. Hopelijk is hij zondag snel in Nijmegen!
    En die persoon die ik dus zag.. die zal ook wel denken hihihihihi

Vanavond heb ik Fay in bad gedaan een fles gegeven en net op bed gelegd, en ze slaapt...
    Nu moet ik haar wel echt om 12 uur wakker maken voor de laatste fles, want anders heeft ze te weinig gehad. (maar ik verwacht haar stiekem al eerder wakker)

Ik weet nog steeds niet of ik morgen kom. Mark is door zijn rug gegaan en die kan niet zoveel.
    Zo nu dalijk nog wat Fay spam :D

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het beruchte jurkje :D

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    "hallo meneer konijn, ik ben Fay"

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Kan hoor niks raars aan, als ze meer dan 1x poepen dan word het geel idd

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat grommen doet Baloe en ik kan idd heeeeel boos kijken :evil:

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    en zo gaat ze mee in de kinderwagenbak als die in de auto gaat. Alleen gaat die band dan nog iets strakker, nu lag ze toevallig gewoon te slapen in de bak.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Niet erg hoog, wijkte alleen iets af van het gemiddelde zeg maar.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Nou ik wilde nog aan je vragen of je nog kwam had nog niks van je gehoord maar nu lees ik dat je man door z'n rug is gegaan, dat is balen.
    Heb je wel iemands nummer die ook meegaat?

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    "geniet" maar even van de rust ;)
    Heb je geen zin om morgen mee te gaan met de meeting?

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daphne wat is Fay lang!

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    dat wilde ik ook zeggen!

:Lafo: ik ben niet zo'n voorstander van opsluiten als het niet nodig is. Kan als ik wil de bench van mn ouders krijgen maar ik zie dat zelf niet zo zitten. In de keuken kan hij verder niks slopen, alleen als ik even te lang weg ga volgens hem dan ligt er wel eens een plasje... maar we zijn druk bezig met blaastraining dus dat wordt al minder.

Ruben om 19.00 mee naar boven genomen en gevoed tot 20.15. Af en aan drinken, heel onrustig steeds slaan en schoppen. Manlief was om 20.15 thuis, gelukkig. Heeft hem meteen gepakt en mij onder de douche gestuurd. Hij heeft Ruben verschoond en pyjama aangedaan en hem nog ff lekker laten spelen. Om 21.15 nog ff aangelegd en had hem om 21.30 in bed. Heb hem niet weer gehoord gelukkig. Ga nu mn kopje thee opdrinken en dan ook naar bed want zal vannacht wel niet onder de nachtvoedingen uitkomen helaas.

Meiden heel veel plezier morgen met de meeting. Zal jullie missen. Drink voor mij maar een glas appelsap oid... En Ruben wil graag bv, maar dat zal ik zelf wel geven ;)
    Ik verwacht wel een aantal hele mooie foto's hoor!

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ja raar is dat he! Net een gevoel alsof steeds iets vergeet! Tenminste dat voel ik zo.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fay is niet zo heel erg lang, 3 weken geleden was ze pas 55cm. Maar ze oogt wel heel erg lang, dat hoor ik van veel mensen.

En lafo, ik heb volgens mij al jullie nummers :D

Friendly, ik hoop dat Ruben je een beetje met rust laat vanavond en vanacht! Keertje heerlijk lang slapen is ook niet verkeerd he :D

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh dat zou je echt niet zeggen dan is Amy zelfs langer, dan toont ze lang en slank :D

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @daphne: Jeetje, door zijn rug. Kan ie nog wel iets of ligt ie plat?
    Leuk de foto's en een mooi meisje! Ik ben volgens mij de enige die dat jurkje niet heeft! Die speen heb ik trouwens wel! :)
    Wat is ze al sterk in haar nekje zeg! Nog even en ze trekt haar knieën op en ze kruipt zo naar dat konijn toe!

@lafo: Hahaha, dan zou ik ook niks meer durven zeggen tegen jou!
    Dus over een tijdje gewoon een vergelijkings check van die waarde?

@friendly: fijn dat je man je zo goed geholpen heeft en succes voor vannacht, ik hoop dat het je toch meevalt.

Ik heb Mikki net op bed gelegd en ze is zonder gemekker gaan slapen. Nou heeft ze voor het laatst om half negen gedronken, dus ik denk dat ik haar om 23 uur even wakker maak voor een voeding of zal ik haar laten slapen?

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Daam, hoe zwaar is Mikki? Ik durf het nog niet, maar Fay weegt nu misschien net 5 kilo.
    Je kan het risico nemen om te kijken hoe laat ze dan zelf komt, maar ik heb zoiets van ik ben toch nog wel wakker rond 12 uur dan kan ik haar beter even wakker maken, en dan kan ik daarna wat langer doorslapen (hoop ik hihihi)

En momenteel kan hij niet zoveel, hij ligt nu op de bank en ik moet hem helpen bij opstaan..
    grrr en hij heeft morgen om 9 uur een afspraak bij de garage, dat mag ik dan dus doen (terwijl ik dus echt niet om 9 uur al helemaal klaar wil zijn normaal gesproken)...

17. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ben bijgelezen (geloof ik..)

@gina, hoe vond Noah het badje buiten?

@lafo, Amy al helemaal bijgekomen van d’r prikjes? Fijn dat je toch dinsdag nog een afspraak hebt met de fysio. Nog maar 4 dagen en dan is jullie vakantie begonnen! Alvast heel veel plezier. Zal idd afkicken voor je worden, geen forum/internet, maar ik zou er lekker van genieten, wij zijn er na je vakantie ook nog wel en dan geven we wel een verkorte update met de highlight ;). En Devrim is ook heel erg druk, altijd maar met z’n armen zwaaien, benen trappen etc….en vooral niet willen slapen..

@Deentje, wat lekker dat Brian zo lang geslapen heeft, heerlijk zeg! Kan hij dat ff bij Devrim influisteren hoe dat moet ;). Heerlijk even lekker genieten in de tuin van je ouders. Daar knap je echt ff van op he, paar uurtjes relaxen, zon, boek en kinderen tevreden. Het blijft voorlopig mooi dus kun je nog lekker genieten nu je ouders er niet zijn.

@Hellepelle, leuk zo knus moeder en zoon in de tuin. Heerlijk lijkt me dat, heb helaas geen tuin…En Cas ook z’n ID, leuk is dat he, iets tastbaars als een ID of ander pasje in je handen hebben van je zoon. Had ik bij z’n verzekeringspasje, het eerste pasje wat hij kreeg. Veel plezier met wokken.

@Fiona, wat een onwijs schattige foto!

@Onsukkie, zo’n draagzak heb ik vanmiddag ook gekocht, of zoiets in ieder geval. Heb hem nog niet kunnen uitproberen, ben benieuwd. Vind Louise het wat?

@Neia, wat moeilijk, dat wachten iedere dag op nieuws. Heel veel sterkte. Gelukkig heb je een beetje afleiding en gezelligheid van je mooie kleine meid. Oooo, lees nu dat je vader zondag naar huis komt, wat goed! In ieder geval fijn dat hij dan weer in Nederland is en jullie met artsen hier e.e.a. kunnen bespreken. Ook prettig voor je moeder dat ze dan weer hier, met steun van de kinderen, zijn.

@Friendly, wat vervelend dat Ruben zo aan het krijsen is, helaas erg herkenbaar…Heb je niet iemand waar je hem af en toe een paar uurtjes heen kan brengen, of een nachtje? Dan kun jij even bijtanken want het is best zwaar zo. En je bent juist een goede moeder want je doet alles voor Ruben dus je bent absoluut geen slechte moeder.

@Daam, wat een makkelijk kind heb jij ;), slapend op het strand. Ideaal voor moeders.

@Daphne, leuke spam ;), wat lijkt ze lang, is ze dat ook? Hihi,…lees dat al meer meiden zagen dat ze, waarschijnlijk, best lang is.

Poep, hier ook geel/groenig hoor, altijd zo geweest (comfort voeding)

Sprongetje/geen sprongetje, ik vind het maar moeilijk, zoals ik al eerder zei, ik heb soms het gevoel dat Devrim constant in een sprong(etje) zit….hij is zo onrustig, huilerig, hangerig….Tussendoor ook best heel vrolijk hoor maar wil echt het liefst alleen maar bij mama zitten/hangen….

Vandaag pasfoto’s laten maken, z’n echt erg leuk geworden (zal eens kijken of ik ze kan laten inscannen en hier plaatsen). Foto was gelijk in 1 x goed. Gelijk door naar deelgemeente en volgende week is z’n paspoort klaar! Nu nog z’n andere nationaliteit en paspoort regelen en dan z’n we weer ff klaar met alle instanties.

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Meeting is gepland toen ik 2 weken bijna niet op het forum was, is een beetje langs me heengegaan dus heb het maar zo gelaten. Lijkt me erg leuk maar met uitstapjes is Devrim nog heel onrustig en ligt ie voornamelijk te huilen/krijsen :( , dus maar ff niet.....Niet zo goed voor mama haar bloeddruk...

19. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ik heb ook iedere keer het idee dat ik hem hoor huilen....zit helemaal in je hoofd gebakken dat geluid...

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zo, even een ego-berichtje van mij. Afgelopen week heb ik het hardstikke druk gehad, dus vandaar dat ik niet echt op het forum geweest ben. Wel leuke dingen allemaal hoor!
    Afgelopen weekend waren we bij m'n schoonouders. Michiel & ik zijn zaterdags naar de Nürburgring geweest en oma heeft toen op Maudje gelet. Maandags ben ik naar m'n vader geweest en naar m'n opa & oma. Nog snel even foto's maken ;) Opa werd deze week opgenomen voor een hartoperatie, dus je weet maar nooit... gelukkig heeft hij het goed doorstaan!
    Dinsdags hadden we zowaar niets gepland, maar toen viel er ook spontaan geen land met Maud te bezeilen... woensdag is mijn moeder geweest, gister zijn we met z'n 3tjes naar Burgers Zoo geweest en vandaag kwamen mn schoonmoeder en Michiel z'n peettante langs.

Morgen nog de meeting, ik heb er erg veel zin in! Ik verwacht dat wij rond half 12 bij Westraven zullen zijn. Zijn er nog meer mensen die de auto daar neer gaan zetten?

Deel Deze Pagina