Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had hier ook een nacht van 9 1/2 uur, echt geweldig!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Geen idee, m'n man heeft in Zeist gewoont en weet daar zo goed de weg dat ik het volledig aan hem overlaad. Bedenk me net dat ik nog aan m'n ouders moet vragen of de hondjes daar even mogen, anders moeten we zo op de tijd letten, dat is ook niet...

3. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Goh, bijna alle kleintjes maken flinke nachten zeg.....stuur eens wat slaapinstructies richting Rdam....

4. KatSas

KatSas Bekend lid

zo de warmte weer overleeft :D

ff kijken waar ik gebleven was..heeeee lullebatjes..in die korte tijd al weer 6 pag.

@ Marieke: niet zo gek dat je er migraine van hebt gekregen..man..wat een stress en ellende. Wel geweldig om te lezen hoe je van neia geniet en hoe goed jullie meiske het doet!

@ Iris: springggggggggg en klaar, dan is mama evelien ook weer blij ;)

@ Lafo: hihihi ben je zo angstaanjagend dat de buum bang voor je is? En ow nee ik spreek je dan tussendoor toch nog heel ff want wij gaan de 15e augustus dan pas weg, naar zeeland, dus duim voor mooi weer! Mmm de assistente van mijn huisarts geeft ook nooit uitslagen door, is bij ons standaard protocol. Dus ik hoop dat dat dan bij jouw h.a. ook gewoon zo werkt.

@ Marieke: jippie! Wat heerlijk dat je papa naar nederland mag enkomt! Je kan vast niet wachten tot het zondag is denk ik zo! Geweldig nieuws!
    En gezellig dat je morgen ook komt, lief van Hanneke dat ze je brengt en haalt!

@ Lafo: hee dus goede uitslagen! Gelukkig maar!

@ Hellepelle: lekker weekend heb je zeg, lekker wokken en dan ook nog twee dagen bbq..mmmmmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr hoor

@ friendly: niks niet slechte mama, gewoon ff behoefte aan rust..helemaal niet gek dus.

@ onsukkie: hihihi, louise zal wel erg verbaasd hebben gekeken toen het geluid aan ging..hahahaha

@ Daam: wat heerlijk meis..en ook dat dat kan , als ik alleen met tim en jasper op stap ga, doe ik echt wel hoor, maar naar het strand...tim moet je vastbinden dan denk ik..maar goed, die is ook nog maar twee

@ Daphne: lief jurkje van Fay!

@ Daam: ik heb dat jurkje ook niet hoor, vind het niet zo'n goede kleur voor jasper..whahahahahah

@ Jvtje: hee leuk weekje gehad jij! en nee ik/wij gaan met de trein :D

5. KatSas

KatSas Bekend lid

ik ga eens checken hoe laat we weg moeten dan, waarschijnlijk gaan erwin en tim ook mee en die gaan dan met zijn tweeen utreg in. Vind dat eigenlijk wel gezellig, hoef ik niet zo lang alleen in de trein met jasper.

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Meiden, heel veel plezier morgen!

Ik ga lekker de laptop uitzetten en ervan genieten dat Devrim bij opa en oma is. Bijslapen dus!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden ik ben weer terug!
    heb alleen de laatste 5 blz gelezen, had er 50 gemist maar die ga ik niet allemaal teruglezen.

Paar dagen weg was lekker, laura heeft zich over het algemeen goed gedragen. Op 1 avond na.. toen was ze zo huilerig en krijssend dat we maar van het terras gevlucht zijn ..
    Verder heeft ze goed geslapen, en ook goed gedronken! ( voor haar doen dan)
    Wel in de avond steeds onrustig en wat jengelig.. maar goed viel verder reuze mee..
    We zijn lekker wezen wandelen en naar de dierentuin geweest.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    oh ja dat jurkje dat heb ik hier ook niet?

Marieke is je vader al in nederland ?

Friendly hoe gaat het nu met jou en Ruben?

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    De hele dag spoken en zo moe zijn dat je geen pap meer kunt zeggen, dat werkt perfect, maar is niet geweldig voor de ouders...

10. KatSas

KatSas Bekend lid

Hee janny, welkom back!

Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is. En lekker dus een beetje bijgekomen ook dan?

i hope so!

fijn weekend!

11. KatSas

KatSas Bekend lid

uhmmmm morgen 10.05 weg en heb ff de plattegrond van hoog catharijne erbij gepakt..hihihi, dan weet ik waar ik de mac kan vinden. Ik hoop maar dat we de boel daar kwijt kunnen met zijn allen. Maar komt vast goed

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gezellig!

Hebben jullie dat drama van die bergbeklimmers gehoord? Ik geloof dat ik als moeder er achteraan gesprongen was...

13. KatSas

KatSas Bekend lid

ja vreselijk he...pfff kan en wil me daar niks bij voorstellen, ik zou stapelgek worden

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mikki woog op 1 juli al 5 kilo en volgende week weet ik meer! Mikki heeft nog niet echt doorgeslapen, dus ze zal vannacht ook gewoon wel weer komen. Meestal komt ze om half vier en rond acht uur.

Jeetje, wel vervelend zeg! (ook voor hem ;) ) Kan je de kleine wel bij hem laten als je naar de garage gaat?

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het is dus toch mogelijk! :)

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @jvtje: fijn weer wat te horen van je en wat goed dat de operatie van opa naar wens is verlopen! Gaat het nu weer lekker met Maudje?

@katsas: hahaha, Dat jurkje heb je ook in broekvorm had ik begrepen (weet niet meer welke knul van het forum hem aanhad)

@anastasia: goed te horen dat je het leuk hebt gehad en dat Laura zich over het algemeen goed heeft gedragen.

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik blok zulke berichten ook snel, word er misselijk van en heb de neiging dingen op mezelf te betrekken. :(

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Katsas, dat jurkje hebben ze ook in een pakkie voor jongetjes :D (Zie de foto van Brian bij de baby vd maand verkiezing)

Ik heb momenteel even STRESSSSS
    Vanmiddag waren we bij een Nokia Service punt waar Mark zijn telefoon even heeft afgegeven omdat die kapot is... die man gaf aan dat het toch wel heel verstandig was om mij telefoon ook te updaten, en hij zou wel een back up maken...
    we kwamen 45 min later terug toen was hij nog niet klaar. Uiteindelijk wilde hij de back up terugzetten, en je voelt hem wel.. het lukte niet echt goed. Toen dacht mark dat ik hier wel een back up zou hebben, had ik ooit ook, maar die is verdwenen toen mijn laptop crashte en Mark niet de gehele back up had teruggezet, en de rest wel al had weggegooid met schonen van onze harde schijf. (natuurlijk mis je dingen pas als ze echt kwijt zijn)..
    En nu.. ben ik AL mijn contactpersonen kwijt :( Kan er stiekem wel een beetje om janken. Nu zet Mark zijn contactpersonen in mijn telefoon, en kan ik dus dalijk vanuit mijn oude telefoon een hele zooi handmatig gaan toevoegen. En laat ik nu een heel aantal nieuwe contactpersonen hebben toegevoegd, waar ik het nummer dus niet meer van heb. grrrrrrrrrrrrrrrr heb spijt dat ik dat ding heb laten updaten! Ik had geen problemen!

19. KatSas

KatSas Bekend lid

Arme Mark...maar geloof toch ook vooral arme Daphne...mannen zijn gelijk zo ultra ultrazielig dan, of valt het mee?

20. KatSas

KatSas Bekend lid

pfffffffff wat een ellende met je foon..ergerlijk is dat zeg...dan ben je dus alles gelijk kwijt..bah

Deel Deze Pagina