Grrrrrrrrr, dat is echt zwaar kl*te zeg! Heeft Mark nog wat telnrs die je erop kan zetten vanuit zijn telefoon?
nee het valt niet mee Maar hij is nu wel achter zijn pc gaan zitten om mij te helpen.(hij is wel lief hoor hihihi) En ik hoop niet dat ik morgen de twee meiden ook nog mee naar de garage moet nemen, ik wil ook wel eens zonder die twee ergens heen.
meiden ik ga beau nog een fles geven ben benieuwd tot hoelaat ze het morgen maakt hoop stiekem op half 8 of is dat teveel gevraaghaha nou meiden heeeeeel veeeeeel plezier voor morgen en ik doe alsnog me best dus wie weet ben ik er toch opeens bij doe me best onsukkie en lafo! oja lafo bedankt meid haha en de voeding dat zit dus wel goed was gewend dat ze 1x per dag poepte en dan heel vloeibaar zeg maar nou ik ga weg met me ranzigheid doeiiiiiiiixxxx oja zit ook op het pspvlindergedoetje
Hier was het ook telkens een uu rof 4, maar nu al 3 nachten niet. Vind het niet erg hoor als ze weer zou komen, geen moeite mee. Het is op de slaapkamer ook vreselijk warm, dus het zoume niets verbazen en ze heeft vandaag maar weinig voedingen gehad voor haar doen.
Askim om jaloers van te worden dat bij jou de foto's in 1x goed waren , in R'dam zijn ze dus veel makkelijker of ze kunnen beter foto's maken! We plannen vast nog weleens een meeting, hopelijk kan je dan mee Welterusten en lekker uitslapen morgen! Katsas hoe kom je aan de plattegrond van Hoog Catharijne, even googelen zeker? Zo idd gezelliger zijn met de hele familie, volgens mij komen de meeste met man en kinderen! Waar woon je eigenlijk zat ik me opeens af te vragen? Daam ja idd kijken of de waardes minder worden, geloof niet dat ik me er zorgen om moet maken. Hmmm ik zou Mikki denk ik ook wakker maken. Ben erg benieuwd wat Mikki weegt, wat denk jezelf, zo richting de 6 kilo? Amy was in een maand tijd bijna een kilo gegroeid dat vond ik wel erg veel. Wanneer krijgt Mikki haar prikjes? Onsukkie gezellig neem de honden ook mee Janny gezellig dat je er ook weer bent, leuk geweest dus zo te lezen en lekker weer gehad! Emmen is een mooie dierentuin he! tenminste dat vond ik. Ik ben vorig jaar ook in een hotel in emmen geweest van van der Valk, goed hotel ook. En ik heb dat jurkje ook niet! En valt me van je tegen dat je niet alles hebt terug gelezen
Ik kom er net achter dat de septembermoeders van 2008 een meeting hebben georganiseerd in Utrecht en dan mogen jullie raden welke datum!
Pfff de honden mee, moet er niet aan denken, al die kinderwagens en dan 3 van die harige monsters. Als ik er 1 had had ik het wellicth nog overwogen, maar nu écht niet!
Ik ben ook erg benieuwd wat ze weegt. Het zal idd richting de 6 kilo gaan, want ik heb slagroom! Volgende week krijgt ze ook haar eerste prikjes. Mikki kan heel boos kijken en ik denk dat ze dat ook niet zal laten als ze de prikjes krijgt. ik hoop niet dat ze mij erop aankijkt, want dan ga ik me vreselijk schuldig voelen!
Amy begon goed met flessen van 180 op te drinken maar na de tweede fles liet ze iedere keer veel stan soms zelfs 90 cc maar zal aan het weer liggen denk ik.
Lafo, ik heb niet gehuild, erg he hihihi mijn schoonma zat op de gang wel een traantje weg te pinken toen ze fay zo hoorde. Maar ik weet niet wat ik had, maar ik vond het gewoon nodig voor haar, en ik zou haar toch wel troosten. Ik vind het prettig als ik weet waarom ze huilt dan kan ik haar ook beter troosten (en dat lukte ook goed toen hoor)
ow ik kom uit hengelo trouwens lafo en mannetje gaat niet mee naar de meeting hoor, reist alleen mee naar utreg