Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze is er niet onder gekropen, er zit maar 1cm ruimte onder de voorkant, maar ze heeft er gewoon naast zitten schijten en dat is eronder gelopen. Kan niet begrijpen dat je door het hele huis gaat zitten poepen, want aan de gehele andere kant van de benedenverdieping lag het ook. En het stinkt nog steeds ONWIJS hier!

Ja op het vloerkleed natuurlijk... deze k*thond dus ook.

Die andere 2 als die écht moeten en wij komen op hun geblaf niet, gaan ze zo dicht mogelijk bij de deur zitten, zovan... het dichtst bij buiten. Nou deze hond is echt niet goed in haar koppie hoor.

Ze zit ook wel eens in haar eigen mand te schijten. Zooooo vies!

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dames veel plezier op de meeting

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    blehh, wat vies onsukkie en ook nog op het vloerkleed, veel succes met schoonmaken

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    grrr over telefoons gesproken, had mijn telefoon dus laten vallen op vakantie... je raad het al stuk display is overleden zit een flinke ster in.. ik kaan dus helemaal niets meer lezen.
    Informatie naar mijn computer zetten lukt ook niet want helaas heb ik die kabel nergens meer... zucht K*Tzooi!

Vanmorgen was mw om 630 wakker, speentje gegeven is ze weer in slaap gevallen tot ik zelf om 845 wakker werd... helaas wilde ze wederom niet goed drinken en ben ik een uur bezig geweest om er 130cc in te krijgen

Meiden veel plezier vandaag met de meeting!

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa is gisteren om half 11 in slaap gevallen en om 3 uur kwam hij weer, heb hem weer teruggelegd in zijn bedje en om 8 uur kwam hij weer, lekker dan kon ik ook uitslapen. Normaal ben ik om 6 uur wakker en na een uurtje slaapt isa weer en dan ben ik klaarwakker. en nu slaapt hij weer terug, heb ook ontbeten en nu ga ik de keuken effe opruimen,

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sorry onsukkie vindt het echt zzo klote voor je maar moest wel lachen hoe je het opschrijft hahaha je bent dat gekke best echt zat he;) oowwe wat ben ik dan blij met die 2 stinkkonijnen achter me die ik zometeen direct naar buiten doen want ik walg echt van de geur die van ze af komen ik bedoel die zeik ruik je echt penetrate geur
    jij ook een lekkere nacht onsukkie
    enJA maatje 2! haha beau nr 1 zat tot gisteren op de navel zeg maar en nu maatje 2 iets erboven ze zitten prima bij dr hoe is maatje 3 dan veel grote of anders deze heeft ook aan de zijkant vleugels had maatje 1 niet is beau dan zo klein nog? ze heeft mt 56 en soms past ze dingen van 62 maar dan een 3kwartbroek tot aan de enkels zeg maar

meiden jullie hebben mooie weer zeg

ik kwam net onder de douche vandaan en zet beau dan altijd in haar wipper en kom ik terug lig dat arme kind met alle muziekjes gewoon te slapen! ik uuhh ik eruitgepakt en haar in haar wiegje gelegd nu slaapt ze weer:is dit wel mijn beau?

nou ik spreek julie vanavond weer en oo wat grappig zal het zijn als jullie de sept.mama tegenkomen ;)

oja lafo je bent niet blond hoor hahha dat is van dat digiscrap !

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    fiona, je kan gelijk naar maatje 3 gaan, want maatje 2 is van 3 tot 6 kilo en maatje 3 is van 4 tot 9 kilo. ik heb spijt dat ik niet gelijk ben overgegaan naar maatje 3

ben blij dat ik geen dieren heb inhuis

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik durf echt niet te douchen als ik met isa alleen ben, wacht gewoon op me man en dan douche ik meestal savonds.

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ondanks dat Ruben prima geslapen heeft (was helemaal verbaasd, hij lag er om 21.30 in en kwam pas om 6.10!) Heb ik verschrikkelijk geslapen. Ben echt hartstikke duizelig steeds. Alles tolt om me heen en iedere keer als ik mn hoofd omdraai wordt het beroerder (zelfs in mn slaap dus!) Komt bij dat ik ook last van mn rug heb waardoor ik maar een half uurtje op een kant kan liggen en dan echt weer moet draaien. Ben dus niet echt bijgeslapen helaas. Ruben had om 07.50 bedacht dat het al weer tijd was om wakker te worden, terwijl hij toen nog geen uur weer geslapen had. Heb hem bij me gelegd en nog kort aangelegd en om 08.30 sliep hij weer, en nu nog! Loop dus constant naar boven omdat ie alleen op ons bed ligt (wel in het midden met het voedingskussen erom, maar toch..)

Heb net een glas mierzoete siroop gedronken en maar een banaan ipv brood om te kijken of de duizeligheid wat af wil zakken. Ben alleen bang dat dit het eerste 'mankement' is van mn gewichtsverlies...

Net op de deurmat goed nieuws! Mag op sollicitatie komen voor die functie waar ik verleden week op gesolliciteerd heb! Is pas over 3 week, maar heb er wel veel zin in!

Nazli: nee helaas op het moment even niemand om Ruben op te vangen. Met zn regeldagen wil dat ook niet want hij wil bijna constant aan de borst.
    hoop dat het nu beter gaat worden!

Kom net boven met de camera om een foto van slapende Ruben te maken en wat vind ik... juist een Ruben die mooi om zich heen ligt te kijken en smiled tegen alles dat hij ziet! Vrolijk dat ie is, heb een flink aantal foto's gemaakt, hoop dat er nu ook een lachende tussen zit!

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo, ik ga met ruben naar de markt, hier is toch weinig te doen als iedereen op de meeting is ;)

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Kan ik als ik borstvoeding geef, zwangerschapsdieet doen? of is het niet aan te raden

12. Goedemorgen!

t is hier vast heel rustig ;) dat is t altijd al in t weekend.. maar nu zal t wel heeeel rustig zijn! ben erg benieuwd naar de foto's van de meeting! zo leuk al die kleintjes bij elkaar! haha en dan ook nog allemaal dikke buiken tegen komen daar!

Friendly wat klote zeg dat e zo duizelig bent.. en zoveel afvalt.. is daar niks aan te doen? hoop dat je je snel weer beter voelt!

Onsukkie wat een leuke hond heb jij zeg ;) onze hond heeft heel soms ook wel is een ongelukje.. maar dat doet ie dan in de badkamer ;)

anastasia gezellig dat je er weer bent! en fijn dat je t zo leuk hebt gehad! doet je vast goed even lekker weg te zijn geweest!

nazli volgens mij mag je helemaal niet dieten met bortsvoeding.. maar misschien wel een zwangerschapsdieet.. ik weet t niet....

Wat een klote weer is t bah! echt bloedheet en geen zon :( vannacht de hele nacht geonweerd en flink ook... arjen schrok zich dood en heeft verder bij ons in bed geslapen.. wel zielig.. ik vraag zo wat is er schat hij zo BOEM hahha... maar ondanks al die regen en onweer geen graad afgekoelt :(

vandaag komt als t goed is mijn speelkleed die ik op marktplaats heb gekocht.. een leuke van winnie the pooh.. was al overal in de stad wezen kijken maar nergens een speelkleed van winnie the pooh :( maar met een beetje geluk heb ik er dan vandaag een :)

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het weer is echt niet goed voor het beebjes, isa ligt in zijn rompertje te slapen, hij slaapt nog steeds al vanaf half 10,

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoop dat het kleedje zsm komt, leuk winnie the pooh

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het is zeker heel erg stil

16. ja ik vind dit weer ook niet erg lekker hoor... de temp. is veel te hoog... en t is ook geen weer om naar t zwembad te gaan als t steeds regent en onweert...

brian slaapt ook alleen maar als t zo warm is.. ligt nu ook in een rompertje in de box.. als hij straks wakker word ga ik hem ff lekker in bad doen.. frist hem misschien een beetje op ;)

moet nog boodschappen doen.. maar wil mijn pakketje niet mislopen ;) lastiggggg

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben er ff snel vindt het zo jammer dat ik er niet bij kon wezen maar goed
    wat een weertje he beau ligt lekker te slapen zou ik ook doen als ik haar was ga ff snel een was doen en dan ga ik weg spreek jullie xxx

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nazli me man is gewoon thuis hoor haha maar als je kan toch ook douchen als je hem ff in de box lg of in zijn wiegje? elke ochtend gaat ze in bad en dan de fles en dan rond 9 uur half 10 ga ik ff douchen of voor de fles als ze nog ligt te slapen ga ik douchen is maar net hoe het uitkomt savonds douchen doe ik ook wel eens maar ik moet sochtends douchen anders wordt ik niet wakker lijkt het wel kom echt bij van zon douche

19. ik douche ook t liefst sochtends.. als ik saonds douche kan ik niet slapen ;)
    ik blijf de laatste tijd echt tot 11 uur in bed liggen ong. lekker lui he ;) brian komt meestal om half 7.. dan gaat ie daarna weer slapen tot half 11.. 11 uur.. dan krijgt ie weer een voeding en dan ga ik douchen.. dan laat ik brian vaak even op ons bed liggen.. of in de box... en als ik an weer aangekleed ben e.d. dan kleed ik brie aan... ;) en dan gaat ie meestal weer slapen...

hebben jullie ook al een verkorte naam voor je kindje? ik noem hem altijd brie haha... want hij heet brian maar je spreekt t uit als brie-an :)

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben ook niet bij de meeting, Mark voelt zich echt beroerd.

Deentje, hier geen afkorting.. voordeel van zo'n korte naam :D

Nazli, met echt lijnen moet je oppassen, maar wat kan je wel doen? Veel water drinken (is ook goed voor de borstvoeding) dus tussen 2 en 3 liter (meer is ook niet echt fijn meer), regelmatig fruit, en veel groente. Niet snoepen tussendoor. Voor de rest gewoon je bruine boterhammetjes en je aardappeltjes eten (Of rijst, of pasta). En beweging is ook gezond voor je.
    En ik zou hem ook gewoon in de box leggen en dan gaan douchen. Dan maar even alleen wakker hoor.

Deel Deze Pagina