isa wilt nooit liggen, dan begint hij van eheheheheh, als ik dan niks doe, gaat hij dan heel hard krijsen, ik ga een keertje proberen douche en als het niets lukt dan doe ik het wel als me man thuis is. heb net lekker gedoucht, heerlijk met dit warme weer
het is niet echt streng lijnen, maar niet snoepen, aardappel eten, fruit, vlees water etc.., wat ik tijdens de zwangerschap allemaal heb gedaan
Idd erg rustig hier.... Vanochtend om 09.30 de kleine man opgehaald bij mijn ouders, daar nog even gebleven want mijn nichtje en neefje (kids van mijn broer) waren er ook. Hij had goed geslapen bij mijn ouders dus dat kunnen we nog weleens doen Hij ligt nu ook lekker te slapen en vriendlief is naar het zomercarnaval hier in Rdam. Zag het niet zitten om mee te gaan, zo ontzettend druk...en dan met deze warmte. Regen en onweer...hier is het vannacht gewoon droog geweest hoor, nu wel bewolkt met af en toe de zon ertussendoor. Een afkorting voor z'n naam hebben we niet, wij noemen hen wel vaak 'kleine man'
jeetje wat rustig hier nou ja er zijn er veel op de meeting natuurlijk. Ons ukkie wat een ellende die duizeligheid, misschien wat extra dingen gaan eten als je zoveel af bent gevallen? Deentje balen van dat pakje, irritant als je voor niets zit te wachten. Wij gaan morgen weer weg 3 dagen naar Arcen ( 2 nachtjes in hotel) heerlijk die korte tripjes zeg! even bijkomen. Hopelijk gedraagd ze zich dit eker savonds wel een beetje zodat we rustig kunnen eten savonds hihi
wat heerlijk anastasia.. die korte tripjes! ben stiekem wel een beetje jaloers op iedereen die weg gaat
Anastasia: lekker hoor weer weg! Ben nu ook rustig aan het kijken voor een weekje weg eind september begin oktober. Askim: wat een mooie foto! Wat lijkt Devrim daar al groot zeg! Duizeligheid is nog niet over hier. Kan helaas weinig doen aan het afvallen, eet echt meer dan genoeg en dan ook elk uur nog wat tussendoor, dus daar ligt het echt niet aan. Ruben heeft vandaag een stuk betere dag. Wil wel vaak eten, maar dat is niet zo verwonderlijk met dit weer. Slapen lukt niet echt, alleen nog hazeslaapjes, maar hij is verder wel rustig. Heb hem 2 uurtjes boven gehad want wilde zelf ook ff op de bank liggen. Heb hem zeker een uur horen kletsen en pruttelen zonder te huilen. Toen ineens 5 minuten krijsen en was het ineens ook stil. Heeft ie nog ongeveer driekwartier geslapen. Vond hem vanmiddag weer overdwars in het wiegje, benen omhoog (anders past het niet!)
Afkorting: hier niet, Ruben is kort genoeg Noem hem wel vaak 'sterke beer' en 'poppetje' gebruikte ik veel toen hij nog echt klein was, maar dat past nu niet meer zo goed. Had het vanochtend over lachende foto's. Nou het is gelukt!
Ik heb via weekendcompany geboekt.. scheelt toch wel om op internet te vergelijken hoor. Bij hotelspecials.nl, weekendcompany en nog 1 zat ongeveer 40 euro verschil in de eindafrekening en dat vind ik toch heel wat. Nu was ik voor 3 dagen 103 euro kwijt nou dat vind ik echt niks voor 2 nachten met zn 3-en incl ontbijt!
Volgens mij kun je ons niet uit elkaar houden Anastasia Hier een foto van Ruben zoals ie nu ligt te slapen, in de hangmat.
Ben ik de eerste? v.l.n.r. Amy, Lobke, Maud, Mikki, Louise, Nieve, Neia Jasper en Iris staan er helaas niet op, die Volgen later.