he wat vervelend zeg! komt t niet door t warme weer? als t zo warm is heb ik ook altijd last van duizeligheid.. Kalm aan!
Nee helaas ik denk niet dat het van het warme weer komt. Vanochtend op de weegschaal was er sinds maandag weer bijna een kilo af, dus denk echt dat het daar aan ligt! Voel me ook helemaal slapjes, wat ik eet of drink maakt allemaal niet uit, beter wordt het niet. Ga maar nog een film kijken, languit op de bank voel ik me het beste
Leuk de foto's van Ruben! Vervelend dat je je zo voelt. Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Drink je genoeg?
Is het niet slimmer om aan jezelf te gaan denken en stoppen met bv. Ik zou het ook neit snel doen hoor, maar als je er zelf aan onderdoor gaat denk ik dat het toch beter is voor jou en Ruben..
Heb ook nog een hoop foto´s, ook wat van jou en je gezinnetje Daam. Alleen m´n computer staat uit, die waar de foto´s op staan, omdat Erik die pc aan het verplaatsen is naar beneden. Haha luxe! Ik zal ze allemaal wel op m'n weblog zetten later vandaag of morgen (want die witte kast van vanmorgen staat inmiddels helemaal leeg, zucht... en het stinkt hier nog steeds) en dan moeten jullie daar maar ff de foto's vanaf plukken.
Ik net denken dat Louise hopeloos overprikkelt was... huilen, huilen, huilen, behalve op schoot... heeft ze gewoon honger. Ik = slechte moeder Hahahah.