Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier echt een drama qua drinken vandaag, Amy laat met iedere fles 80 cc staan en dat doet ze sinds ze haar prikjes heeft gehad, toeval?
    Was net op een verjaardag en daar was ze ook niet echt gezellig dus zijn we na 2 uurtjes naar huis gevlucht.
    Ze heeft om 21.30 haar laatste fles gehad, dik een uur eerder dan normaal, ben benieuwd hoe lang ze het hierop volhoud, ze had ook weer flink laten staan.
    Of ze is verkouden er kwam echt snot uit haar neusje voor het eerst!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trouwens toen ik naar huis ging vanmiddag vanuit utrecht regende het echt enorm :confused: , verder hebben we hier in het Westen geen regen gehad en ook geen onweer volgens mij!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anastacia Daam heeft voor het bed gezorgd :D
    Leuk idee he!
    Gelukkig had geen van de babies zin om te spugen of lekker te poepen op het mooie bed ;)
    Er stonden allemaal mensen om ons heen, echt grappig staan we straks in de plaatselijke krant want veel mensen maakte foto's!
    Ze worden straks allemaal beroemdheden :)

Askim we hebben lekker gekeuveld in Hoog Catarijne zelf op een terrasje. De middag was weer snel om.
    Wat een supergave pasfoto van wijze Devrim!
    Een heus fotomodel!

Friendly hoe gaat het nu met je, als ik lees wat jij allemaal drinkt daar kom ik echt niet aan, ik moet mezelf dwingen om te drinken helaas :(

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb geprobeerd de 500 te halen maar dat lukt niet in me eentje, heb maar alvast een beginnetje gemaakt.

Morgen weer vroeg het huis schoonmaken, 's middags nog kraamvisite van m'n oom en tante en m'n ouders komen ook gedag zeggen voor de vakantie.

Wij gaan op stok, ciao

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden ben ik ook weer hebben jullie het gezellig gehad
    ik ga naar me bedje toe ben net pas thuis! beau ligt al heerlijk te slapen wordt het morgenochtend weer 8 uur?

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wauw wat een leuke fotos op dat bed! echt super

ooo en die mikki met dat haar! te gek gewoon!

meiden me luiken vallen dicht xxx sleep well

7. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ben ik nu de eerste op zondagochtend?

En dat terwijl Devrim vanochtend heeft uitgeslapen voor zijn doen, half 7 werd hij wakker, wat heerlijk! Het gaat de goede kant op.

Hier in het westen idd de afgelopen dagen geen regen of onweer gezien...

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden ik ga weer een paar dagen weg, tot ws woensdag!
    Niet te veel bijkletsen he ;)
    xx

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kweenie, het was wel verreweg de mooiste.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb ze geloof ik grotendeels niet, dus iedereen die mijn foto's wil even een mailtje sturen naar hilde@erikdejongh.com Thanks!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja die bui reden wij ook in.
    En later (zo tegen 7en) begon het hier bij Amsterdam met net zulke buien!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha ja, er was flinke aandacht ineens, 7 evengrote baby's op een bed. Je ziet het bed neit eens meer.

Lobke ging trouwens wel spugen, maar dat was NET nadat ze van eht bed was getild. Pfff... haha.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nog een foto, Amy ziet het niet meer zitten...

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Amy, duimende Nieve, Neia

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jasper en mama

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het wagenpark, die hadden we maar even aan het overkant van het terrasje geparkeerd.

17. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    leuk hoor al die foto's!

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wat een leuke foto's... heb echt wat gemist!

Hier weer een geweldige nacht van Ruben. Lag er om 22.15 in en meldde zich heerlijk pas toen het al bijna half 8 was! Gevoed, tot 2x toe een schone luier aangedaan en ff geknuffeld. Weer in bed gelegd en hij is net weer wakker. Nog 2 uurtjes slaap bij gepakt!
    Heb vannacht zelf beter geslapen, was in elk geval een stuk minder duizelig, alleen wel nog last van de rug (heel vreemd want heb dat dus alleen in bed!).

Kijken wat de dag vandaag brengt, heb niks op de planning.

Anastasia: nogmaals veel plezier!

drinken: gisteren was wel extreem hoor, maar had een heel eind gewandeld naar de markt en dan gaat er de heenweg een 1/2 liter in en de terugweg weer met deze temperatuur! Normaal drink ik denk ik een half liter minder, maar dan is het nog veel idd.

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Super dat de meeting leuk is geweest! Leuke foto's!

Nou de verjaardag ging super, aantal ff met Noah op schoot gezeten en om negen uur papa zoals altijd flesje gegeven boven en daarna omgekleed in zn romper en slaapzakje en in het campingbedje en Noah ging zonder mokken slapen.. snachts uit bedje en in mama's armen mee de auto in (in de mc werd ie wakker dus dan maar ff zo) en thuis zn bedje in en verder slapen. Vanochtend werd man wakker en ging de kleine uit bed halen want werd wel erg laat, kwart over negen! nu dus een heerlijk vrolijk en uitgerust kind hahahaha..

@Anastacia, veel plezier! en tot snel!

@Friendly. meid als je daar zo duizelig van wordt moet je zorgen dat je meer koolhydraten en suikers binnen krijgt. Bijv. veel uien gebruiken en meer brood en pasta eten.. en dextro suikers in huis hebben, als je die neemt als je duizelig bent dan is dat zo een stuk minder!

Mooie foto's van Devrim ook! Hij lijkt zoveel ouders als Noah hahaah maar ja jouw mannetje heef ook haar waar je wat mee kan! ;)

verder ben ik het weer ff kwijt! ohhhh ja, Marieke heeeeeel veel succes vandaag! Ik hoop dat de reis van je vader helemaal goed verloopt meid!

KUs allemaal

20. wat een leuke foto's! heb wel wat gemist zo te lezen ;) wat grappig ook allemaal meiden en 1 jongen! want t is toch redelijk gelijk hier dacht ik met jongens en meiden....

hier opzich wel een goede nacht gehad! maar ben beter gewend ;) brian van half 11 tot half 7 doorgeslapen.. en om half9 wou meneertje alweer.. maar daarna ging die weer slapen en slaapt nu nog steeds.. en mama ook nog ff geslapen ;) ben net wakker haha!

gister begon t hier tegen 5 uur te regenen.. en vanancht ook keiharde onweer.. schrok er echt wakker van.. wel heel vies benauwd weer dit bah! bloedheet en geen zon.. bah bah !

Deel Deze Pagina