Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia hele fijne dagen!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo wat is het hier rustig, zelfs voor een zondagmorgen!

Gina: dat gaat nu een beetje lastig, want uien kan Ruben niet tegen, en pasta zonder tomatensaus of iets van sate (kan Ruben ook niet tegen) is nou niet bepaald lekker. Enige optie is dan nog brood en dat eet ik wel genoeg. Dextro is nog een optie, maar goed, gelukkig is het bijna dinsdag en dan kunnen we naar de huisarts.

Heb Ruben al weer op bed, was om 10.00 wakker, toen wat gespeeld. 10.30 gevoed en 11.15 weer in bed. Manlief is nu ook aan het werk, en heeft er vast bij vermeld dat het vanavond echt laat gaat worden. :(

Vraagje: hoe lang na het stoppen met de 'normale' pil werden jullie altijd ongi? Ik meestal pas na 5 dagen, maar mijn zusje altijd na 2. Ze zit nu op dag 4 en nog geen ongi.... :(

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hmm, hier schijnt het zonnetje wel hoor! gisteren tegen 22 uur wat lichtflitsen gehad en verder helemaal niks! Heb voor nood de planten in de tuin water gegeven anders verdorsten me ze straks!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    We hadden nog vrijkaartjes voor een film bij Pathé, dus gaan we zodadelijk naar de bios, maar nou moet ik voor 't eerst m'n kleine meisje achter laten!

Pfffffffff...

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Je kunt haar ook meenemen... maar weet niet of ik dan van de film zou genieten ;)

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    jeetje er is hier echt niets te doen! Is iedereen met Daam naar het strand ofzo? ;)

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    waar ga ja naartoe als je eind spetember een weekje weg wilt met de kleine en de hond en je niet teveel wilt betalen?

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nee hoor, ik ben nog thuis! :)
    Maar ik ga zo wel ff denk ik.

@friendly: Van die pil weet ik niet. Voor het laatst de pil geslikt zo 5 jaar geleden en toen werd ik ook altijd wel na 2 dagen ongesteld. Ligt ook een beetje aan welke pil het is en of ze hem langer door heeft geslikt of dat ze eerder is gestopt met de strip.

@anastasia: veel plezier weer!

@deentje: Mooie nacht weer!

Mikki heeft met een aantal beebjes liggen kwebbelen op dat bed in Utrecht en toen hoorde ze dat al die kleintjes al een nachtje doorsliepen, dus toen dacht zij bij zichzelf:"dat kan ik dan ook wel doen!" Dus ze ging om 22 uur slapen en om 5.30 uur deed ze haar oogjes weer open! Yesss!

@gina: Heerlijk he dat het dan zo'n relaxte avond en nacht is met Noah erbij! Je hoopt het altijd wel, maar pas aan het eind van de avond kun je pas echt zeggen of je genoten hebt van een avondje uit met je kleintje erbij. En dat is gelukt! \:D/

Bedankt voor de foto's onsukkie!

Ik heb ook een aantal E-mail adressen nog niet. Dus stuur maar een mailtje aan daam72@hotmail.com als je de foto's wil hebben.

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jij ook bedankt voor de foto's!

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Straks dus weer lekker naar het strand! Gisteren heeft het in Den Haag ook niet geregend, maar onderweg uit Utrecht toen we in de trein zaten, goot het echt pijpestelen! Hihihi, iedereen ging rennen om alle raampjes dicht te draaien!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik zit op die 500 te azen, maar het lukt nog niet erg!

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hoeveel berichtjes stonden er op één bladzij?

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nog één keer en ik geef het op!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ok, allerlaatste poging! 8)

Yeah!

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goed zeg dat Mikki nu ook begint met doorslapen! hoop voor je dat ze het ff vasthoudt!

Veel plezier zo aan het strand dan, het is er nu echt weer voor!

Welke pil ze heeft, eehhh geen idee eigenlijk. Ze had hem in elk geval de keer ervoor niet doorgeslikt en heeft de strip gewoon afgemaakt. Ze heeft nu ook een blaasontsteking waar ze antibiotica voor krijgt, dus heb eerst gezegd dat de ongi daarom nu misschien wat langer uitblijft. ze is de pil de derde dag van de strip vergeten, heb haar toen gezegd dat het misschien niet zo erg was. Vrijdag wel een test gedaan, maar nega. Ze knijpt hem behoorlijk en moet zeggen: ik nu ook! Dit vriendje heeft ze nog geen 2 maand...

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Je hebt het gered Daam! Gefeliciteerd!

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ha meiden

Ben ik ook weer!
    Vond het erg gezellig gister! En wat een bekijks hadden we... :)
    Ben nu de foto's in de pc aan het laden...Maar heb al leuke voorbij zien komen...

Hier weer een nachtje van 11 tot 9...Heerlijk...
    En nu ligt madame ook al weer dik 2 uur te pitten!

Lafo wij ook in die vreselijke onweersbui...bah. Gelukkig heelhuids thuis gekomen

Daam lekker ding! en wat goed dat Mikki heeft geluisterd naar de andere beebs :)

Askim wat een leuke pasfoto!

Friendly gelukkig vandaag beter. Ik werd na de stopweek met de pil altijd pas ongesteld als ik aan de nieuwe strip moest beginnen dus 7 dagen later..

Hoe is het weer bij jullie. Hier beetje wolken en waterig zonnetje...Wel plakwarm...

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Het was van korte duur....Dametje wordt wakker hier...Hoop dat ik straks nog fftjes wat foto's kan plaatsen...

Enne MArieke denk aan je vandaag! Hoop dat je vader vanavond veilig en wel in Nijmegen aankomt!

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wat leuke foto´s en het ziet er erg gezellig uit.

zijn julllie ook de juli zwangere dames tegengekomen?

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wat een vies weertje zeg, echt benauwd, zielig voor de babý´s, wij kunnen zelf niet tegen en wat moeten zij nou doen.

Deel Deze Pagina