Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

voor t eerst samen in badje ;) op t balkon!

2. [​IMG]

en zo ligt mannetje er nu bij ;)

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nee je hebt dan baby-bescherming genoeg om je heen, dus een paniekaanval komt alleen als alle baby's ineens tegelijk beginnen te krijsen denk ik ;)
    Wat kijkt Brian op die foto al wijs uit zeg!
    Ik ga even afwassen, niet dat ik daar zin in heb, maar anders heb ik morgen zo'n bende :(
    dan vast de wasmachine klaarzetten, kan manlief die aanzetten als hij vanavond zn werkkelding er bij in gegooid heeft.

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Leuk zeg zo'n romper met zn naam!

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Als ruben dinsdag 3 maand is ga ik met hem gipsen. Heb als geboortecadeuatje zo'n handjes en voetjes gipsdruk set gekregen en dat leek me een leuk idee voor met drie maanden. Ben heel benieuwd of Ruben daar dan net zo over denkt...

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik vond het ook heel gezellig, leuk jullie allemaal eens te ontmoeten en zeker voor herhaling vatbaar.

7. ja door dat warme weer kom ik ook nergens aan toe in t huishouden.. maar er zal toch t een en ander moeten gebeuren ;) heb vandaag ook wel ff een was gedraaid.

komt denk ik omdat brian zo groot is dat ie al zo wijs lijkt ;) grote dikke beer is het haha.

ja als alle baby's huilen zal t wel een mooi orkest worden haha!

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nou, doe de was, afwas en koken en vanmorgen ff gezogen (dat moet wel met de dieren) ow ja, had ook al gestreken, heb dus meer gedaan dan ik gedacht had. Maar goed, het echte schoonmaakwerk doe ik pas als het weer wat koeler wordt (en dan heb ik weer een andere smoes waarschijnlijk!)

Heb ook de vracht flesjes en kolfspullen maar ff afgewassen, zijn al meer dan een week niet gebruikt. Heb ze nu maar weer in de koelkast geparkeerd, waarschijnlijk heb ik ze vanaf woensdag wel weer nodig voor het afbouwen :cry:

Zo mn water kookt, ff kopje thee inschenken.

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden,

Hopelijk heb ik morgen tijd om de foto's op de computer te zetten.
    Maar vandaag zijn we heel druk bezig geweest.
    Ik vond het wel erg gezellig gister! :D

Ik kreeg net een smsje dat ze verwachten dat ze rond 10 uur aankomen in het ziekenhuis. En dan staan wij daar natuurlijk klaar met zijn eigen pyama en kussen.
    En natuurlijk om mijn moeder op te vangen die het heel erg zwaar heeft. Helemaal na zo'n spannende dag natuurlijk.
    Maar de reis is redelijk goed verlopen. Hij had wel veel pijn en zijn koorts schoot weer omhoog, maar hij heeft ook af en toe geslapen gelukkig.

Vandaag hebben we met z'n allen de caravan en de tent schoongemaakt. En ik heb alle was van mijn moeder gewassen, gestreken en opgevouven. Daar zal ze vast wel blij mee zijn.
    Ik moet me even opkleden, want ik heb flink lopen zweten. ;)

X Marieke

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wat fijn zeg dat de reis goed gegaan is (er van uit gaande dat het laatste stukje ook wel goed zal gaan!) Ga alle tijd nemen voor je moeder, zal jezelf misschien ook goed doen! Veel praten en elkaar steunen. Wat lief dat je alle was al gedaan hebt en alles schoon is!
    Ga je lekker ff opfrissen, nog even rustig zitten en dan op naar het ziekenhuis :thumup:

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh wat fijn dat je vader bijna in Nijmegen is. Dat voelttoch een stuk prettiger lijkt me.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb er maar een mooi verhjaal bij bedacht, haha.

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zoooo meiden het was hier bloedje heet vandaag!
    Vanochtend heel het huis gedaan samen met Ramon, je kon me uitwringen :(
    Het is 29 graden in me slaapkamer en Amy heeft geen zin daar te slapen.
    Ze heeft weer eens veel flesjes laten staan vandaag, gelukkig heeft ze nog genoeg spek maar toch.
    Ze was vanmorgen om 08.00 wakker, gelukkig maar, was echt bang na zo'n dag en vroege laatste fles dat ze vroeg zou komen.
    Na de fles sliep ze tot 14.00 toen de visite kwam dus dat was wel goede timing.
    M'n oom en tante kwamen op verlaat kraamvisite en m'n ouders kwamen ook nog gedag zeggen voor de vakantie en me beste vriendin en haar man ook dus was gezellig druk in de tuin.

Even bijlezen

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina fijn dat de verjaardag goed verlopen is, hoe was nou het badje, heb je dat nog gedaan?
    Misschien dat ik dat morgen ook ga doen het is hier zo warm :(

Deentje wat een verschil in NL qua weer, hier scheen wel de zon de hele dag en geen regen nog gezien, moet iedere keer de tuinzelf sproeien :(

Anastacia, bofkont weer lekker weg!
    Tot over een dikke twee weken, ik ben al op vakantie als jij dit leest :D

Askim, yeeeh ook eens de eerste!

Onsukkie superleuke foto's ook van de kinderwagens en het publiek :)
    Was trouwens de enige die geen queenie had!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Friendly ik ben niet nieuwsgierig hoor maar wat doet je man dat hij in het weekend werkt en niet veel thuis is?
    Hoop voor je zus dat ze snel ongi word daar zit je echt nog niet op te wachten na een relatie van 2 maanden :confused:
    Rugpijn...tijd voor een ander matras?

Hannah zal de foto's zo even naar je mailen.
    Ja dat was echt een heftige bui, ik zag geen hand voor ogen!

Marieke ja ben erg benieuwd hoe het met je vader is, lekker gevoel zeker dat hij weer in NL is, nu nog 3 daagjes wachten en dan mag je hem weer omhelsen!

Daam \:D/ yeeeeh Mikki heeft er weer een nieuwe skill bij dankzij de meeting! Ben blij dat ze doorslaapt, geeft toch wat meer rust!
    En hoe was het strand? En vanavond gebbqt?

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hallo allemaal, daar ben ik ook weer,

Vond het gisteren ook erg leuk, en als ik die leuke bedfoto's zie dan vind ik het ook wel jammer dat ik niet gebleven ben, maar ja, moest nog naar Zwolle, en mijn mannetje had het ook wel een beetje gehad, kwam wat chagy terug van het winkelen en dan zit je toch wat minder relaxed. Dus toen maar de knoop doorhehakt en afscheid genomen, het werd anders ook wel laat om nog naar zwolle te gaan. Mijn zwager die was jarig, en hij ging 's avonds naar de afscheidwedstrijd van Jaap Stam met zijn 4 zonen, hij vindt daar zelf niks aan hoor, maar deed het voor de boys! Ik vertelde nog dta ik 2 busse ME had zien rijden en hij scheet peuken, whahaha! Las vandaag dat er 60 arrestaties waren verricht :confused: dus weet niet of hij voorlopig weer naar de voetbal gaat, hihi!

Zijn jullie nog veel langer gebleven?

Marieke, je vader is er nu bijna als het goed is! Wat een opluchting. En indd lief dat jullie dat allemaal voor ze doen!

Lafo, misschien is het wel een periode dat amy zo drinkt, Iris heeft dat ook een paar dagen gehad, vorige week, toen sliep ze 's ochtends ook door tot 8.00 uur en 1x zefs tot 9.00 uur dacht ik en dan kwam ze 's middags ook weer tegen 14.30 uur, maar nu komt ze 's ochtends tegen 7 uur, en overdag zo om de 3a 4 uur, en nu met die warmte om de 2,5 uur!

Wat leuk die foto op de site van het AD.

Deentje wat leuk die 2 boys in bad, en goed idee, volgende keer ga je ook mee! En friendly ook!

Gister op de terugweg stond de snelweg gewoon blank, ondanks zoab!Verschrikkelijk wat regenen, vooral dat nieuwe gedeelte snelweg op de a50 tussen os en eindhoven, bij uden en veghel etc, daar was het ech verschrikkelijk. Maar hier in veldhoven had het weer niet geregent!

Friendly, vind je het erg jammer dat je moet gaan afbouwen, je zou bv een voeding kunnen houden op bv! Maar ook dat vraagt natuurlijk wel wat van je lijf! Je hebt Ruben i.e.g. een goede start gegeven en er alles voorgedaan!

Zo weet het even niet meer, reageer wat uit mijn hoofd!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie wat super leuk dat je de foto heb ingestuurd naar het AD, ze worden nu zeker weten ontdekt!

Jvtje :) grappig om die man dan te zien met die foto, hij was bijna net zo trots als on zeker!
    Bedankt voor de foto's!

Deentje coole foto van je twee binkies!
    En ik heb ook geen paniekaanval gehad dus lukt best de volgende keer!

Marieke ohhh wat fijn je vader is nu bijna in NL en wat lief dat je alles heb gewassen en gestreken voor je moeder en idd dat zal wel warm geweest zijn om te doen!

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ging hartsikketop toch, we hadden gewoon een leuke groep!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Get ze moet morgen voor haa rprikjes, bah...

Deel Deze Pagina