Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, absoluut! We verbazen onszelf er ook echt elke keer over, hoe ontzettend makkelijk ze (meestal) is, dat we het daar echt enorm mee getroffen hebben! Ze heeft ook heus wel haar mindere dagen, soms is er echt geen land met haar te bezeilen, dan is het de hele dag door huilen en jengelen, maar die dagen zijn echt ver in de minderheid. De meeste tijd is ze gewoon een hardstikke lief en vrolijk meisje dat werkelijk alles wel prima lijkt te vinden!
    En dankjewel voor de felicitatie :) Het eten was erg lekker! :D

@Lafo: graag gedaan :)
    Ik heb alleen van Marieke, Evelien en Will geen e-mailadres. Dus dames, als jullie de foto's nog willen, stuur maar even een pm!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    He jakkes, hoop dat ze het goed trekt en jij ook ;)

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Blegh, nou, ik vind het helemaal niets!

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Evelien nee niet veel later zijn we naar huis gegaan, was ook best moe toen ik thuis kwam.
    Qua drinken ja ik denk misschien wel een sprongetje, je weet het niet he.
    Normaal gesproken maakt het me ook niet uit maar nu met dit warme weer vind ik het wel belangrijk dat ze veel drinkt.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gaat je man mee?

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat gelukkig wel, zal op de heen weg ook nog ff langs de apotheek gaan voor zetpillen, dat als ze er erg veel last van heeft ik in elk geval wat in huis heb voor haar.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja die ga ik ook maar eens in huis halen, zeker handig voor op de vakantie denk ik zo.

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wij hebben ook zetpillen gehaald toen Maud dr eerste prikjes kreeg... Gewoon voor de zekerheid! De 1e dag heeft ze ze niet nodig gehad, maar de dag na de prikjes waren we toch blij dat we ze in huis hadden. Aan het eind van de middag begon ze echt flink te huilen en dat heeft ze echt een paar uur volgehouden, eten geven hielp niet, schone luier niet... ze had gewoon echt pijn! Na de zetpil was ze toen ook echt met 5 minuten weer rustig.

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik las deze opmerking toevallig net (ik loop een beetje achter ;))... gister was het voor mij precies een jaar geleden dat ik de '1e dag van de laatste menstruatie' had! :D Dus het is nu officieel een jaar geleden dat de zwangerschap begon... (en ook een jaar geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest :p)

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @friendly: Gaat het wat beter qua duizeligheid? Ik ben vandaag naar het strand geweest en heb sinds ik terug ben ook last van duizeligheid. Ik snap echt niet waar het van komt, want ik vond het op het strand niet extreem warm en heb genoeg gegeten en gedronken. Hm, maar afwachten hoe het morgen gaat.

Hannah: mooie foto's ook!

Jvtje: hahaha, grappig hoor, die man had de dag van zijn leven in die beddenzaak. Hij heeft nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien vóór zijn zaak! :)
    We mochten van het bed gebruik maken, mits de baby's niet met hun schoenen op het bed zouden komen, zei hij! Hahaha, hij dacht zeker dat deze "baby's" al konden lopen en klauteren! 8)
    Ik feliciteer jullie dan ook maar vandaag alvast met jullie 1 jarig geregistreerd partnerschap voor ik het vergeet. (ach over 40 minuten is het echt zo, dus)

@fiona: jij zal geschrokken zijn toen Beau zo vreemd deed! Ik zou ook schrikken en even ergens informeren hoe dat kan. Ik hoop dat dit de enige keer was zeg!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @deentje: leuke foto in het badje!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

die vaag vrouw van me oom die zwanger is en in sept in uitgerekend die is nu in het ziekenhuis omdat ze om de 5 min. hele harde buiken heeft ze wordt nu onderzocht en me moeder die is mee en ik hoor het zo moest haar zo weer terug bellen ben benieuwd...

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dankje daam dat je ff reageerde op me
    pfff ik schrok me echt dood! me hart stond gewoon stil ff ik voelde de aarde letterlijk onder me voeten wegvallen komt ook doordat doodgeboren kindje mischien van een kennis ik weet niet maar was gewoon ff 1 sec bang dat ik haar kwijt zo raken erg he! heb gewoon daarna bijna zitten janken bij me schoonma en van schrik een sigaretje gerookt okay een paar flinke trekken en toen viel ik achterover van de smaak bah bah bah niet meer doen dus
    maar ik denk dat het veelste warm voor haar is geweest allemaal en dat ze in een soort stuip in slaap viel ofzo want beau heeft vaak last van stuipen dan maakt haar gezicht allerlei bewegingen en haar ogen rollen dan hebben jullie kindjes dat niet dan? me schoonmoeder en moeder zeiden dat dat normaal was dat babys dat hadden en na een paar min zie je beau er ook weer uitkomen dan is ze er zeg maar weer ... okay ik ga mezelf niet gek maken nu maar ga slapen beau en meman slapen al een tijdje spreek jullie moregn weer

trouwens waar is ice gebleven? ik mis haar!
    niea hopelijk knapt je vader hier snel op in NL ik duim voor jullie gezin!
    en o o o wat zijn die fotos super ! van de meeting
    anaS geniet van die 3 dagen lekker hoor

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jvtje gefeliciteerd met een jaar niet ongesteld zijn, daar moet op gedronken worden hihi

Daam hoe is het nu met je duizeligheid, tsja soms weet je niet waar het aan ligt, misschien als je er vaker last avn hebt ff bloed prikken.
    Kan nooit kwaad.

Fiona, ik herken wel wat jij hebt met Beau, soms is Amy helemaal in trance zeg maar en ook wel erg duf met deze dagen, maar dat hoort er idd bij, zolang ze geen blauwe lippen heeft maak ik me geen zorgen.
    Ice is op vakantie!

Meiden welterusten, ik ga eens kijken of ik kan slapen met deze hitte, gelukkig hebben we in Spanje airco, als we dan uit huis zijn zetten we de airco aan dan is het als we in het appartement zijn weer lekker koel!

Onsukkie succes morgen met Louise haar prikjes

Hannah voor ik het vergeet, gefeliciteerd!

Oh ja net sms gehad van Marieke, haar vader is er, ze mochten in astronautpakken erbij, hij was wel de kluts kwijt maar ze is erg blij dat hij er eindelijk is!

Zo dat is een mooie afsluiter!

15. Fijne vakantie! Lekker hoor.
    Zenne drinkt wisselend, soms maar 4 of 5 flesen per dag van 200 en andere dagen dan wil ze 6 flessen en soms maar 100 op.
    Goed dat je HB gestegen is.

Marieke: fijn dat je pap naar NL komt, hij zal er nu wel bijna zijn.

Bench: onze hond is nu een jaar en ligt ook nog in de bench, het is ook echt haar plekje hoor, ze gaat er vrijwillig in liggen en krijgt ook haar eten erin. Ze zal er ook wel in blijven want ze mag 's nachts niet alleen in de woonkamer of als we weg zijn want ze eet de kattenbak leeg en maakt soms ruzie met de katten. Maar als de tuin klaar is dan krijgt ze een stoer hondenhok met 'zo'n puntdak en dan kan ze soms ook buiten blijven (als ze de buurt niet bij elkaar gaat blaffen).

Onsukkie: bah wat heb jij een vieze hond! Joya heeft nooit ongelukjes en die hoeft gelukkig ook niet 's nachts of 's morgens vroeg naar buiten.

Wat een stoere foto, al die meisjes van de meeting op dat bed :D
    Jammer dat het zo ver weg was anders was ik zeker van de partij geweest!

Fiona: ik zou ook schrikken zeg, ben sowieso al zo overbezorgd bij Zenne en bang dat haar wat overkomt.

Fijn dat de vader van Marieke er is.

Vrijdag zijn Zenne en Quinn bij m'n moeder gaan slapen. Feestje van mijn schoonzusje was erg leuk, het was heerlijk warm buiten.
    Had op de terugweg eigenlijk de neigng om Zenne op te halen, maarja dat vond ik niet leuk voor mijn moeder omdat die zo blij was met de meisjes.
    Verder dit weekend weer in de tuin gewerkt, veel te warm, maar het moet gebeuren. Nu hoeft alleen nog de zand erin en dan kunnen de stenen gelegd.
    Moeten jullie zich eens voorstellen: onze tuin is heel klein, maar 30 m2 en dan hebben we daar 5 kub grind, 10 kub grond en 5 kub beton uitgehaald. Verder nieuwe schuttingen, pallisades geplaatst en electra/verlichting aangesloten. Wat een werk voor die kleine tuin.
    Ik heb nu wel echt leuke ledlampje ophangen :D
    Zenne heeft het hele weekend veel geslapen met die hitte.
    Ik ga naar bedje, doei doei.

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @neia: Fijn dat de reis goed is verlopen.

@onsukkie: leuk dat je de foto in de krant hebt gezet (wist niet eens dat zoiets kon! Ik kom echt uit een ei :oops: )

@lafo: Ze sliep idd heerlijk door, maar vandaag is ze sinds een uur of vijf niet te genieten! Steeds jengelen, maar niet willen drinken. Dan weer krijsen! Ik snap er weinig van. Ze heeft geen koorts gelukkig. Ik ben nu al sinds 21.45 uur bezig om haar slapende te krijgen, maar ze ligt nu boven in haar eentje te jengelen. Ik weet het echt niet meer, heb alles nagekeken wat ze kan hebben: boertje dwars, schone broek, iets afgekneld. . . helemaal niks! Dus nu laat ik haar maar even zelf klooien en kijken hoe dat gaat.
    Het was weer lekker op het strand en we hebben wéér wat vlees op de BBQ geflikkerd! :)

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Lafo, jaja badje gedaan (het staat ergens, heb je vast overheen gelezen hahaha) elke middag sinds het zo warm is.. errug leuk! Maar Noah vind het maar hooguit kwartier leuk dan wil hij eruit! Ach wipstoeltje staat ook buiten..

@Fiona, meid ik zou ook schrikken hoor! Stuipjes is idd normaal! Noah heeft ze helemaal niet, alleen in de eerste week, en mn moeder is er helemaal verbaasd over, wij zusje en ik hadden het wel veel.

@Daam, hmmm duizelig? misschien combi bv en warmte.. vraagt allebei een hoop van je lijf!
    Lekker hoor dat ze doorgeslapen heeft! Vanacht weer? Ja was echt lekker dat Noah het zo goed deed in onbekende ruimte! Ging echt gelijk slapen! Was bij Erwin thuis ;)

@Onsukkie, heeeel veel sterkte met de prikjes vandaag, ik hoop voor je dat het meevalt!

@Jvtje, gefeliciteerd met jullie partnerdag hahahahaha...!

Noah gaat wat langer slapen ineens de laatste paar dagen.. gisterochtend heeft man hem om kwart over negen wakker gemaakt en nu ligt ie ook nog te slapen! En zn laatste fles is echt elke dag om negen uur! Hij gaat ook veel makkelijker slapen (was al niet moeilijk) maar nu is ie zo weg..

Het regent hier pijpestelen en onweert! Als het straks nog opknapt ga ik lekker naar mn werk toe wandelen, ff bakkie doen daar, en dan boodschappen doen en dan lekker de tuin in met kleintje... het wordt 30 graden vandaag.. pffffff!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Raar idee!
    Even zien wanneer dat bij mij was. Ah 22 augustus. Hihi.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Schrikken hoor. Dat ogen weg draaien en piepgeluidjes maken gebeurd hier ook bij het in slaap vallen.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Owww wat fijn dat hij goed is aangekomen. Hopelijk weten ze hier in NL wel hoe ze hem kunnen helpen!

Deel Deze Pagina