Goedemorgen, Hier een heerlijke nacht gehad. Devrim heeft van 20.30 tot 06.30 geslapen! Echt een doorbraak! Hij had om 19.00 uur een flesje is om 20.30 in slaap gevallen en had eigenlijk nog zn laatste fles moeten hebben maar wij gingen zelf ook al om 21.30 naar bed (5 uur gaat de wekker altijd..) en dacht ik wacht wel tot meneer zelf wakker wordt en dan geef ik dan de laatste fles wel haha, wordt ie pas vanochtend om 06.30 uur wakker. En nu ligt ie weer te slapen. @Jvtje, leuke fotos van de meeting. Gefeliciteerd met jullie 1 jarig partnerschap vandaag! @Deentje, wat schattig die 2 ventjes in het badje, leuk! Brian is volgens mij ook al zon wijs mannetje. @Friendly, Ruben morgen ook alweer 3 maanden, gaat snel he? Leuk dat gipsen, wil ik ook nog wel een keertje doen. Laat je weten hoe het geknoei is verlopen? @Neia, wat fijn dat je vader weer in NL is! Hopelijk hebben jullie snel wat meer duidelijkheid/overleg met de Nederlandse artsen. @Lafo, dat badje voor Amy kan je zo buiten zetten vandaag, je hoeft niet met emmers water te gaan lopen, loopt vanzelf vol .. @Onsukkie, succes vandaag met de prikjes. @Fiona, bij Devrim zie je ook zn ogen helemaal wegrollen als hij in slaap valt, stuipen heeft hij gelukkig niet. Hij doet nog 2 x een schaterlach en dan weet ik dat hij echt slaapt.. En Ice is toch op vakantie? @Gina, het ziet er hier voorlopig nog niet naar uit dat het nog droog gaat worden vandaag Echt raar weer. Wat lekker dat Noah steeds langere nachten maakt. Devrim begint het ook te leren, 2 goede nachten gehad nu dus ben benieuwd of ie het volhoudt.
He vervelend zeg, hoe is het nu met Mikki, misschien gewoon last van dewarmte? Moet zij ook een dezerdagen prikjes? Louise moet straks... *slik* Gingen mijn man en ik gister naar de fil (in pathe arena), zit daar een MEGA prenatal met uitverkoop. Aaaaiii...
hallo meiden, hebben jullie me een beetje gemist [-o< pfff wat heb ik het druk gehad, er is ontzettend veel gebeurt. vrijdag avond hebben mijn vriend en ik ontzettend ruzie gehad omdat hij het zat is hoe het tussen zijn moeder en mij gaat! hij kwam om 01.00 thuis van zijn ouders omdat hij daar ook heeft zitten praten. en om 3.00 uur gingen wij ook eens slapen en mijn wekker ging om 07.00 want ik moest gewoon werken. Nu vrijdag hebben we een gesprek met mijn schoonouders! zie er erg tegen op. want ik sluit me steeds meer af voor iedereen en tja moet ook gewoon weer werken. hoe gaat het hier? ik heb alleen de laatste pagina terug gelezen.. Ga nu de rest doen @Jvtje ik was van de week er ook over aant denken wanneer ik voor het laatst ongi was..
Mijn man is kok bij een restaurant met een attractiepark erbij. Zomers en 's weekends dus hartstikke druk. Geen bal aan nu. Blijf op tot hij thuis is, ga heel even snel wat met hem drinken en dan naar bed, Meestal hoor ik de wekker niet (hij zet hem even voor tijd uit) en krijg ik nog snel een kusje voor hij weg gaat. Leuke zomers hebben wij he, zo gaat dat 6 van de 7 dagen Joepie, mn zusje smste vanochtend dat ze gelukkig eindelijk ongi is, maar dat het wel veel meer pijn doet als anders. Rugpijn: aan het matras zal het niet liggen, ding is pas 2 jaar oud, zo'n nasa matras... had het tijdens de zwangerschap ook regelmatig, zal het matras het weekend ff weer keren (lig nu op die van man, dus misschien dat het daar wel aan ligt...)
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik vrees dat mijn gewicht pas wat bijtrekt als ik me aan helemaal geen regeltjes meer hoef te houden. Gewicht kwijtraken is voor mij nooit een probleem geweest, gewicht bijkrijgen wel... De weegschaal kwam vanochtend (vandaag is officiele weegdag) op 56,5... pfff...wordt er niet vrolijker van! Mn laagste punt tijdens de zwangerschap met alle misselijkheid en overgeven was 57,0 dus kun je nagaan! Morgen om deze tijd zijn we gelukkig bij de ha!
mijn eerste dag van de laatste ongi was 3 aug, das zondag een jaar geleden, gek zeg! Hier een mindere nacht dan de afgelopen nachten. Rube lag er pas om 23.30 in en meldde zich om even voor 7. Wat dacht ik toen: juist nu al? Gister kon je 9 uur slapen en nu niet? Ik ff rekenen, had ie nog bijna 7,5 uur geslapen dus ben snel naar hem toe gegaan Hij is net 5 min aan het hikken, zal er zo wel uit willen. Drink ff mn thee op en dan ga ik naar hem toe. Vandaag op de planning: alle papierwerk voor de huisarts en dietiste in orde maken en verder denk ik ff helemaal niets! Boodschappen doen bij de dichtstbijzijnde supermarkt en verder kom ik niet.
Wittereus, bah ruzie, maar hoop dat het gesprek hoe erg je er ook tegen aan ziet wat op gaat leveren! Ukkie: succes met de prikjes!
hey friendly, nou ja ik denk het niet mijn schoonouders praten wel ltijd maar hebben nooit een oplossing of doen er niets mee! gek is dat he. de ene dag slaapt bram tot 06.00 en de andere tot 07.00..
zo te zien dames hebben jullie het erg leuk gehad! hoe vonden de mannen het? @Daam wat heb jij een leuke kinderwagen .. @Marieke, sorry kon het helaas niet zo snel terug lezen maar hoest met je vader? @katsass. heeft je mams inmiddels al iets gehoord? oh gister belde me werk dat ik 2 uurtjes later mocht beginnen. dus ik boos. ik moet wel de oppas vanaf 9 uur betalen en nu ik bram dus 2 uur later breng heb ik 2 uur voor niets betaald.. maar dat zag mijn werk niet zo... :c:
oh helemaal vergeten te vertellen. Bram kan zich van zijn rug op zijn zij rollen dus nog even en hij kan zich op de buik rollen. *trots*
Goedemorgen allemaaal! PFF weer zo warm mag van mij wel iets minder Brian kwam vanmorgen al om 6 uur vanaf half 11... eigenlijk is t nog netjes.. maar weet dat t beter kan haha. marieke wat fijn dat je vader weer in nl is en dat de hele reis goed is gegaan! nu maar hopen dat hij snel opknapt! witte reus dat klinkt als een klote weekend wat je hebt gehad ruzie is echt vervelend! alvast veel succes bij je schoonouders! kan me goed voorstellen dat je daar tegen op ziet maar hoop toch dat jullie eruit komen.. friendly wat balen zeg dat je moet stoppen met de bv. maar je hebt t een hele tijd kunnen geven! en dat is toch hardstikke goed! hoop dat je je snel wat beter gaat voelen en er een paar kilo's aankomen.. je mag er anders wel wat van mij
Twee prikken en verplicht 2000 zoentjes va ndaag, en als we er al 2000 deden dan 4000. Wij hebben gelukkig wel leuke mensen bij het consultatiebureau. Ze huilde keihard, maar het was gelukkig ook vrij snel over. Nu moppert ze af en toe een beetje, moet alleen even de temperatuur in de gaten houden. Boven de 38,5mag ze een zetpil, maar liever niet. Heb ze in elk geval in huis. Ze weegt nu maar liefst 4910!
Wittereus: je hebt dan in elk geval gedaan wat je kon... in elk geval veel succes! Wat goed zeg dat Bram zich van de zij weg kan rollen! Ruben heeft nu wat nieuws, die trekt zich aan twee vingers op tot zitten. en als hij op de commode of in de box ligt dan tilt ie steeds zn billen omhoog, wel makkelijk met verschonen .Hij wordt nu ook steeds wakker terwijl hij helemaal nog geen honger heeft, wil dan eerst een half uurtje met je kletsen en dan pas eten. Hij is zichzelf nu even heel druk aan het maken in de box. Okee, gaat nu over in mopperen, dus zal nu dan wel echt honger hebben.
Ik heb opeens geen water meer in huis, komt niets meer uit de kranen.... Gelijk in de stress, hoe moet dat straks met Devrim z´n flesje...maar er ligt gelukkig een fles water in de koelkast dus dat maar koken. Hoop niet dat het heel lang duurt, zo maar eens bellen wat er aan de hand is.