Even een korte reactie - Friendly, ik heb ook altijd begrepen dat als je MOET aankomen dat dat moeilijker is dan dat je MOET afvallen. Dus heel veel succes! (en je mag mijn overtallige kilo'tjes wel hebben hoor ) - Marieke, wat fijn dat je toch al even naar je vader mocht. Hoop maar dat ie nu een beetje mag opknappen - Fiona, hier gelukkig nooit stuipjes, maar ik denk dat ik me dan ook kapot zou schrikken, helemaal omdat Fay (ook Sam niet) nog nooit een stuipje heeft gehad. Hier zijn de dames vanochtend wennen op het kinderdagverblijf. Ik heb nog wel geen werk, maar ze hebben wel al een plekje gelukkig!
Zo, die ligt. Prikjes vielen best mee, maar even in de gaten houden, mag ze lekker hier beneden blijven slapen in de wagen. En natuurlijk de verplichte 2000 kusjes vandaag. Ze was vandaag: 4910 gram 56 cm hoofdomtrek: 38,9 4 weken terug was ze: 4160 gram 53,9 cm hoofdomtrek: 37,5 Ze groeit echt als kool!
hoi meiden! ik had meer als 30 pagina's bij te lezen en dat terwijl er veel op zaterdag naar de meeting waren...hoe doen jullie het toch heb dus niet alles gelezen, maar wat ik even kwijt moet: wat een geweldige foto's van de meeting echt super! alle kleintjes op bed en alle wagens naast elkaar, haha, jullie kunnen zo een winkel beginnen ff ego verder: hier vrijdag met de trein naar den haag gegaan (1u en 50min) en ze deed het goed man! alleen zijn ze bij de ns niet echt behulpzaam met wagens in de trein helpen zetten...gelukkig een aardige man die me ff hielp! verder lekker bij mn ouders geweest en zaterdagavond feestje: opa werd 56! dus veel visite en jah: iedereen wilde de kleine zien! ben wel trots op mijn "nee"-zeggen als ik iets niet wilde ofzo ("mag ik dr ff vast" - nee! haha) zondag nog ff langs mijn liefste vriendinnetje en sja zondagavond weer thuis...ik was kapot, moe, gesloopt, total loss...ben om 20.45 gaan slapen en maikel heeft de laatste fles gedaan. isabel was erg onrustig, eerst de warmte en de treinreis dan weer een andere slaap/leef omgeving, dan veel visite etc etc en ze is de laatste tijd ook gewoon moeilijker. met drinken, met slapen...niet normaal! heb dus net in sneltreinvaart de was, afwas etc allemaal gedaan want nu slaapt ze nog! gelukkig is maikel vroeg klaar (korte route en werken met een stel "jaagflikkers"). dus... nou ff voor nu niets nieuws...ik zal zo in de loop van de dag wel weer in alle verhalen rollen en dan doe ik weer sociaal
Zo heb het kleine manneke weer in bed. Max heeft net de verpakking van de cinababy vervreten (alleen de bijsluiter is nog heel, das nog wel weer slim). Gisteren was de tv gids aan de beurt en de keer erna de plant op de tafel, en vanaf straks is Max als ik er even uit moet OF in de gang OF in de keuken. In elk geval niet meer alleen in de kamer, hoe lief hij ook lijkt te slapen....