Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36

Mijn schatje voor het eerst op haar buik aan het slapen!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zat net te denken vandaag maar weer niet te gaan koken maar iets simpels te doen. kijk naar de weersverwachting en *schrik* het blijft tot en met donderdag zo warm! Nog 4 dagen niet warm eten lijkt me niet bepaald verstandig. Ga dus maar even in de kast kijken wat voor opties ik heb en dan nu maar koken ipv vanavond.

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36

Stiekeme oogjes

Ja en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Voor nu even genoeg denk ik. ;)

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ik ben er nog niet zat van hoor ;)

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gisteravond zijn we dus even bij mijn vader geweest.
    Hij zag er heel slecht uit, vooral zijn ogen stonden raar.
    Maar dat kwam door de vermoeidheid zei de arts.
    Er kwam gelijk een arts, in astronautenpak, kijken.
    En er zijn al verschillende kweekjes afgenomen.
    Vandaag worden er meer onderzoeken gedaan, dus we mogen pas om half 4 bij hem. Even geduld dus nog.
    Het eerst wat hij zei toen ik hem zag was: waar is Neia, ik heb haar zo gemist.
    Tranen sprongen in mijn ogen natuurlijk.
    Maar totdat er nog niks bekend is neem ik Neia voorlopig nog even niet mee. Eerst even afwachten.
    Mijn moeder is helemaal kapot. Vannacht tot 1 uur daar gezeten. Alleen maar gepraat, het is echt heel zwaar voor haar.
    Zometeen komt ze ons ophalen, ze kan niet wachten totdat ze Neia ziet.

X Marieke

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ha, mijn kast liet me nog een pot heerlijke jonge kapucijners zien en laat ik nou ook nog net een pakje spekjes hebben dat op moet ;) Heb ook nog genoeg augurken, dus heerlijk lekker makkelijk! Vanavond dan makkelijk soep met een broodje en we zijn de dag weer door!

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja het is echt te heet om te koken.
    Maar ik heb mijn moeder beloofd om haar een gezonde maaltijd voor te schotelen, dus ik moet echt koken.

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Kan ik me voorstellen zeg dat ze Neia gemist hebben! Laat voor je vader een van de mooie foto's afdrukken, is idd misschien verstandig om haar voorlopig niet mee te nemen. Je kunt ook wat opnemen met de camera en dat laten zien, is voor je paps misschien ook wel leuk.
    Goed dat ze alles nu echt aan het uitzoeken zijn, is een zware periode, maar daar moeten jullie met elkaar doorheen! Elkaar steunen en veel praten en als je thuis komt genieten van je mooie meisje!

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Als ik niet alleen moest eten dan ging ik ook wel koken, maar manlief heeft toch nergens zin aan als hij vanavond thuis komt (ja, een biertje en misschien een beetje chips...) die eet ook altijd 's middags al op het werk. Ik hou zelf veel meer van aardappels met groente en vlees, ook als ik voor mezelf kook, maar met deze warmte heb ik liever een maaltijdsalade oid (alleen zit daar veel in waar Ruben op reageert, dus ff niet nu) Ik had verwacht dat hij ook op kapucijners zou reageren, maar dat deed hij de vorige keer niet, dus probeer het gewoon weer.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    en Louise... die aan het drinken is, hihi.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb jij ook al zo'n hond. Ik was laatst ook weer een paar slippers armer...

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  13. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
  14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Spannende dagen dus nog voorlopig, kan me voorstellen dat je moeder helemaal kapot is. Ikzelf ben al moe van zo'n reis, laat staan je vader en moeder... we blijven hier duimen dat er wat meer duidelijkheid komt en dat ze hem kunnen helpen.

15. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    wat zwaar zeg, het moeten wachten etc marieke! zou idd een paar mooie foto's afdrukken of foto's op de camera laten zien! een kleintje meenemen naar het ziekenhuis zou ik ook niet doen...vertrouw ik niet helemaal...sterkte in ieder geval!

leuke foto's! schattig kleintje heb je hoor

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Het stomme is, als iets op de grond ligt pakt ie het niet (buiten wel, maar binnen niet) maar als er iets op de bank of de salontafel ligt en je loopt bij hem weg dan gaat ie daar wel bij!

17. wat een leuke foto's allemaal marieke!
    heel veel sterkte voor jou en je familie!

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Meetingdames: hoe was het btw met Will en Lobke?

19. tjonge jonge.. hier kan ik ookw eer kwaad om worden he grr... vrijdag heeft iemand t speelkleed op de post gedaan.. en heb er zaterdag al de hele dag op zitten wachten.. komt net tnt in de straat heeft ie geen pakketje voor ons.. grrr.... iritant!

woensdag hadden we onderdelen voor een wasmachine besteld.. die zouden binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd worden.. ook nog niet gezien.,....

Zoow iritant stom thuis te zitten wachten.. kan me wel betere dingen bedenken ;)

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ach ja, dat gaat overal hetzelfde! Als je er op wacht komt het niet, en ben je even niet thuis dan heb je een briefje in de deur!

Bij ons zou de nieuwe kinderwagenbak bezorgd worden, zouden ze bellen als het met de post ging en dan het nummer doorgeven zodat we konden kijken wanneer het bezorgd werd. Ineens gaat de deurbel, tnt met de kwbak! Tuurlijk, wij eerst zeggen dat we geen pakketje verwachtten, kijken waar het weg kwam, verrek, de babyzaak... wel voor ons dus...

Deel Deze Pagina