hey meiden hier een nacht gehad van 10 tot kwart over 6 ! en toen van 7 uur tot kwart voor 11! zo nu ga ik ff naar de winkels toe wandelen
de ah heeft de filet americain weer in de aanbieding, drie maal raden waar wij straks boodschappen gaan doen
hier ook...verjaardagscadeau van mn pa...had er vorigeweek donderdag al moeten zijn...sja nu nog steeds niets binnen en hij was zondag jarig! hij is nu 3 weken op vakantie dus tnt heeft nog ff tijd
Goed volgens mij maar nog steeds problemen. Lobke is geen Zweed maar ook geen Nederlander. Ze krijgen van geen van beide landen kinderbijslag en ze kan dus ook niet in de verzekering. Ze mogen dus met haar alleen met hoge spoed naar de dokter.
balen zeg...zeker als het iets leuks is wat je met de post verwacht. Heb je het via marktplaats gekocht? Wil ik ook nog eens naar kijken.
Zo hier eventjes tijd voor een kletspraatje! Marieke, jij eerst, wat een schattige foto's van Neia, denk dat jevader wel veel positiebve energie zal geven bij het zien van zijn lieve kleindochter, fijn dat hij weer in nl is en hopelijk kan hij nu wat uitrusten van de lange reis en geeft het jullie ouders ook wat rust in de wetenschap dat ze weer in nl zijn, waar de gezondheids zorg toch wat beter is en niet te vergeten in de buurt van jullie! Onsukkie, sterkte met Louise, hop dat ze geen last heeft van haar prikjes, ze is wel een flinke meid geweest las ik! Friendly, dat is inderdaad niet erg gezellig zo in de zomer. En balen van die kilootjes! Witte reus, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, maar misschien valt het wel goed uit en klaart het de lucht wat voor jullie, ik zou me i.e.g goed voorbereiden over wat je tegen ze wilt zeggen! Met Will gaat het goed, maar haar man heeft het niet zo naar de zin in zijn nieuwe baan, dus dat is nog wel een probleem, gaat wrs weer solliciteren. De meiden vinden het ook prima weer in nederland! Will zou zaterdag internet krijgen, is vast niet gelukt anders had ze wrs wel wat laten horen, maar het kan niet zo lang meer duren denk ik! Hier was Iris al om 6.00 uur gekomen, wordt steeds vroeger, ik heb ook echt het gevoel dat het niet goed gaat met mijn bv. Ze is steeds huileriger en snel wakker, mijn borsten voelen slap en zijn snel leeg! Om 9.45 kwam Iris weer heeft beide borsten leeg gedronken maar was eigenlijk nog niet tevreden, ging er ook niet op slapen, toen de 100 cc die ik gisteravond met veel moeite gekolft had er maar achteraan gegeven en toen lag ze voor pampus, heerlijk voldaan net als zaterdag in hc toen ze ook een fles met 180cc kreeg. Ze haalt zoveel gewoon niet meer uit mijn beide borsten. Dus ga als het nodig is maar wat kv bijgeven, vind het wel jammer , heb dit bij tessa niet gehad, toen had ik in overvloed, snap er eigenlijk niets van. Maar ook regeldagen schroeven de hoeveelheid nauwelijks nog op! En ook het kolven helpt niks, kolf ook al 5 avonde steeds ca 100cc uit 2 borsten is ook weinig! Hier dus nu al gekookt en dat in die hitte, mijn gezicht druipt van het zweet, pfff. We eten spitskool met een varkenslapje en aardappeltjes en jus! Had gisteren besloten om tussen de middag warm te eten de komende weken, want 's avonds zit ik steeds met Iris en haar huiluurtje en gecluster! Dan schiet het koken er heel vaak bij in, dus dan maar even zo! Erwin warmt het wel op dan vanavond. Erwin is vanddag weer aan het werk gegaan, de vakantie zit erop, snik , snik , snik.... Dus moet het nu alleen doen met de 3 meiden thuis, dus denk dat ik de komende 3 weken hier wel iets minder zal zijn! Nou ik ga nu snel eten, anders wordt het koud, groetjes Evelien
askim ja via marktplaats... en ze heeft hem vrijdag verstuurd.. nahja chris heeft net achter de wasmachine onderdelen aangebelt en die komen vandaag zegt ze... dus alsnog verplicht thuis wachten.. en dan komt morgen waarschijnlijk t speelkleed en kan ik daar dus weer op wachten.... nahja ik zal t wel zien
Heeeellllpppppp ik heb stress, ik ben net pas wakker geworden Amy heeft vanmorgen een fles gehad om 07.30 maar ze slaapt 's ochtends steeds meer en nu ligt ze nog steeds te slapen! Maar ik had allang wakker moeten zijn vanwege koffers inpakken etc, strijken en wassen En ik moest ook nog een afspraak met de dokter maken voor een spiraaltje maar dat kan alleen 's ochtends daar ben ik nu dus te laat voor Dan maar aan de pil ben ik bang......een maandje maar dan......uhhh als ik die nu ga in nemen ben vrijdag al een beetje ongi geworden ben ik dan over een week beschermt?
goedemorgen lafo! je zal die slaap wel hard nodig hebben gehad! volgens mij ben je dan wel direct beschermd tegen zwangerschappen.. als je van de ene strip naar de ander gaat begin je ook pas na je ongesteldheid.. succes met t inpakken van de koffers
Ach Lafo, je bent in elk geval goed bijgeslapen voor de vakantie Ga ff spammen... Ruben in het rompertje dat papa zo mooi vindt...
De duizeligheid is iets minder al, misschien toch teveel zon en te heet (al voel ik dat niet zo) Zou Mikki er ook last van hebben gehad? Of nog steeds? want ze is er niet vrolijker op geworden. Uiteindelijk lag Mikki om 23.45 uur te slapen en heeft toen tot 6.30 uur geslapen! Weer een lange tijd zonder voeding dus! @lindatjuhhh: hard gewerkt zeg! Dat jij niet duizelig bent! Wordt het al wat? of moet er verder ook nog veel (beplanten e.d.) Laatste keer ongesteld? 17 augustus 2007! @askim: Zo Devrim heeft weer een lekker nachtje gepakt! En jullie ook! Prikjes: Mikki gaat donderdag voor haar prikjes, zie er nu al tegenop, zeker met de verhalen met zieleige kindjes. @onsukkie: wat hebben jullie allemaal gekocht en naar welke film zijn jullie geweest? @witte reus: Kl*te zeg, dat je ruzie hebt gehad, is het nu weer een beetje goed? En vrijdag een gesprek, ik zou alles even op papier zetten wat je wil zeggen en hoe je het wil hebben, dan heb je een houvast. Je zegt dat je je afsluit voor iedereen, is dat echt zo of zeggen mensen dat en zie jij het niet zo? Tuurlijk hebben we je gemist!
ehh als je hiervoor niks had dan ben ik bang dat je nu de eerste week niet beschermd bent, was je al aan de pil dan geeft het niks en zit je gewoon in de stopweek. Lees ff de bijsluiter van de pil na, maar volgens mij moet je nu voorlopig ff wat anders bij gebruiken of je koest houden
aaah kerels god wat een idioot heb ik toch als vriend.. hij kan soms echt zo t bloed onder mijn nagels vandaan halen grrrr.... wat een dag