Isa krijgt ook niet genoeg en ik geef ook kv bij en hij is echt tevreden. ik wilde alleen bv geven,maar als het niet lukt dan niet he, mama en kindje moeten gelukkig zijn
Evelien: de ene zwangerschap is de andere niet en zo is het ook met bv. Sommige geven het ene kind een jaar terwijl het bij de volgende helemaal niet op gang komt. Je kunt tijdelijk proberen om en om fles en borst te doen en dan als je fles geeft kolven (alhoewel, moet je natuurlijk ook net tijd/zin in hebben met 3 kinderen). Of proberen wat af te bouwen en Iris bijv alleen 's avonds, en 's nachts (als ze dan komt) en 's ochtends aan te leggen.
daar verbaas ik me ook over, maar hij is dus echt niet nat van het zweet als ik hem ophaal. Zijn kamertje is vrij koel, dat scheelt enorm. En zoals je ziet een vrij ruime wieg, in de kw heb ik hem no way ingebakerd want dat is veel krapper en dus warmer.
De tuin wordt helemaal betegeld, is maar een kleine tuin en zo kunnen we de ruimte optimaal benutten. Heb geen last van duizeligheid gehad, ben tussendoor ook regelmatig binnen geweest voor de kids.
@friendly: Yesss, ze is ongesteld! (zo leuk is het niet maar wel als je iets anders (nog) niet wil! Ruben is zo te horen echt al een sterk ventje en heel bijdehand dat hij meehelpt tijdens het luier omdoen! @witte reus: knap hoor van Bram zomaar op zijn zij! Dank je voor het compliment over de kinderwagen. Ik ben er ook erg blij mee. Jij hebt de papillon versie toch? @onsukkie: Geef haar ook maar een knuffel en een kusje van Mikki als troost voor de prikjes. 4910 gram! Mikki was een maand geleden al 5080 gram! Ben benieuwd hoe zwaar ze nu is? @askim: En wat is er aan de hand met het water? @neia: AAAARGH, betrapt op de foto toen ik mijn derde koekje weg zat te werken! Verder ook erg leuke foto's. Vooral die van Neia! Neem een mooie foto van Neia mee naar je vader, kan hij naar haar kijken als er geen visite is. @lies: "jaagflikkers" is dat haags? Ken ut nie! Straks weer verder lezen*
hmmm dan maar die geliefde rubbers...... heb nu even de schuifpui helemaal open staan omdat het buiten koeler is dan binnen, Amy ligt in de box, kan dat gewoon als alleen de schuifpui open staat?
Lafo: ik zou de pil niet meteen vertrouwen, ik dacht dat mijn pil destijds de eerste 7 dagen sowieso niet veilig was. Maarja zoals ik al eerder verteld heb, ik vertrouw helemaal geen pil meer. Het is weer zo benauwd he. Zenne slaapt al vanaf half 11, ga zo weer eens even kijken want ze ligt boven. Quinn heeft me vanmorgen helemaal beplast zo langs haar luier heen. Dus ik schonen kleren aan, zij schone kleren aan en nog geen 5 minuten later had ze zich langs haar luier bepoept, dus alweer schone kleren aan. Zo kunnen we aan de gang blijven. Ook nog m'n zusje op bezoek gehad, hebben de kids even lekker kunnen spelen. Moet nu nog zuigen, dweilen, was ophangen, was opruimen etc. Pfff krijg het al warm als ik eraan denk. Ben al de hele ochtend aan het rennen. Marc had zich vanmorgen vergist met werken. Om half 10 was hij alweer thuis, bleek dat hij pas om 13.00 moest beginnen. Heeft hij wel alweer de boodschappen gedaan voor de hele week.
Allemaal shirtjes met korte mouwen in 62 en papa had een geweldg sportpakje uigezocht, zal ik vinnenkort even een foto van maken, en een zomerslaapzak. We waren naar Hancock, erg leuke film, echt een aanrader!
Zo heb Ruben zn schema voor de huisarts af. Er is in elk geval geen patroon in minder slapen, meer krampjes. Wel in minder venkelthee meer krampjes . Slapen gaat vrij goed op een paar regeldagen (sprongetje) na heb nu: 15 uur, 16 uur, 17 uur, 13 uur, 14,5 uur, 16 uur, 17 uur, 14 uur, 12,5 uur, 15 uur en 16 uur op papier staan van slapen, dus dat lijkt prima nu! Voor de venkelthee was het echt nauwelijks 12 uur per dag! Ritme van gisteren en vandaag komen tot nu toe aardig overeen! Als dat blijft kloppen is ie over ongeveer een half uurtje weer wakker.
ach, mijn laatste ongi was 3 aug, cyclus van 6 week, volgens mijn berekeningen uitgerekend op 22 mei, volgens de echo's op 28 mei en Ruben kwam gewoon 29 april, dus al met al is er toch geen pijl op te trekken!
Nog over Will & Lobke: met Lobke's oren lijkt het ook wel mee te vallen. Toen Marieke de klittenband van haar cameratasje losmaakte, schrok Lobke daar flink van! En van klittenband kun je toch moeilijk door trillingen schrikken @mannen bij de meeting: Michiel heeft zich ook prima vermaakt Maar hij vindt dat soort dingen sowieso wel leuk en het boeit hem ook totaal niet als er verder alleen maar (of voornamelijk) vrouwen zijn. Haha, we zeggen hier natuurlijk niet helemaal voor niets altijd dat hij de vrouw in onze relatie is
Dan is Mikki wel een stuk zwaarder, grappig, dat zag je er niet aan af. Ze is nu erg huilerig, niets voor Louise, zo is ze nooit. Wanneer geven jullie een zetpil?
@onsukkie: ik heb Maud de dag ná de prikjes een zetpil gegeven 's avonds, omdat ze echt blééf huilen. En dan niet een beetje, maar echt een flinke keel opzetten! Ik weet niet meer hoe lang ze precies gehuild heeft, voor we overgingen op de zetpil, maar toch echt wel een flinke tijd (in elk geval voor m'n gevoel ). Overigens zou het ons niet verbazen, als ze die dag zowel van de prikjes als van dr tandjes last had (we denken nog steeds dat ze in die periode echt last heeft gehad daarvan, al heeft het nog niet echt doorgezet verder... maar ik heb al wel begrepen dat zeker de eerste tandjes echt weken overheen kan gaan voor die echt helemaal door zijn). Na de zetpil was ze gelukkig binnen een minuut of 5 rustig!
Heb je haar getempt Hilde? Als het ook maar iets hoger is als anders zou ik gewoon die zetpil geven. Ruben had geen verhoging, maar wel zichtbaar last van zn benen (lees, die waren helemaal opgezet!) dus die heb ik toen direct een zetpil gedaan. Woensdag geef ik hem voor het prikje aan, dat hadden ze op het cb geadviseerd.