Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    hier ook benauwd, maar ook bewolkt...kijk als het dan toch warm moet zijn, dan ook graag wat zon!
    lastig he als het warm is, je kleintje alle aandacht vraagt en er nog een heleboel moet gebeuren...kan er nog steeds niet helemaal aan wennen...

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Tja, ik ook, maar meneer slaapt al wel weer 3,5 uur! Dus zo warm zal hij het wel niet hebben...
    Hier ook alle slaapjes op 1 na boven. Is voor hem veel rustiger, hij weet ook precies waar hij aan toe is. Meestal hoor ik hem alleen ff kletsen als ik de deur dicht doe. Alleen na de laatste voeding wil ie nog wel eens gaan huilen en dan toch nog een beetje nadrinken. Overdag hoor ik hem vrijwel niet als ik hem wegleg. Gisteren en vandaag werd ie na een uur slapen wakker ('s middags) en dan kletst ie 5 min en slaapt dan weer verder. Heel toevallig. Hij zal toch niet al in zn slaap kletsen he?

3. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    dat weet ik wel zeker: koest houden of aan de rubbers...

4. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    lekker hoor, 3,5u achter elkaar slapen! dat redden we hier toch echt niet...alleen na 18u dan slaapt ze tot 22u (soms wat gehuil, maar meestal gaat het goed)
    in de slaap kletsen...hehe zou best kunnen! hier hoor ik (vooral als ik haar 6u in de ochtend na de voeding weer wegleg) hele verhalen! niet normaal...en als ik dan uiteindelijk ga kijken ligt ze te pitten :p

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Het wordt ook zo plakkerig, zo'n warm kind op je arm, bah! Ik doe altijd een doek tussen mijn arm en z'n hoofd want hij zweet zo snel dat ik ook helemaal nat word van die kleine man :(

6. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ja idd, lichaamswarmte...gister viel isabel bij mij in slaap, resultaat: toen ze wakker werd een kletsnat hoofdje en ik was ook helemaal bezweet daar waar zij had gelegen...
    volgende keer ook maar ff handdoek ertussen

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier is het licht bewolkt, zonnetje schijnt er nog doorheen. Binnen is het 28 graden en buiten in de zon 41 (zal dus uit de zon een graad of 30 zijn).

Ruben slaapt heel wisselvallig, maar leg hem ook alleen weg als ik zie dat hij moe is, of als hij zo hangerig en huilerig is dat ik hem zat ben. Hij is wakker geweest van 10 tot kwart voor 12, dus best lang. En dan tussendoor eten in etappes (half 11 borst 1, en half 12 borst 2), hij weigert ze gelijk achter elkaar, meestal laat hij er een half uurtje/ uurtje tussen en wil dan vlak na de tweede slapen. Na dit slaapje slaapt ie waarschijnlijk over de rest van de dag nog 2x een uurtje, maar verder niet. 's avonds is ie meestal wakker, dan elk uur ongeveer eten tot ik hem in bed leg. Vandaag is echt een prima dag van hem!

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    @Onsukkie, ahhhh zielig he die prikjes!Bij Noah geen ztpil nodig gehad, wel in huis hoor. die van de apotheek. Hoop dat ze zo lekker gaat slapen!

@Lafo, je vroeg wat maar weet niet meer wat... hihihihihihihihi
    morgen op vakantie.. lekker hoor!

@Witte reus, hmmm lekker zo'n gesprek. wat is er uitgekomen uit zijn gesprek met zn moeder dan? waarom doet zij zo?

Pfffff ik onthou het allemaal niet.. irritant!

Noah slaapt lekker nu.. is heel de dag al zo vrolijk wakker! Ik doe m ook wegleggen als ie eerste teken van vermoeidheid geeft en moet zeggen dat werkt super hoor.. gaat iedere keer ff spelen nog en dan ineens slapen. huilen doet ie de laatste dagen nog nauwelijks!

hier is het benauwd en heeel bewolkt.. heb nog geen zon gezien! vanochtend tot uur of 1 alleen maar geregend en niet zo'n beetje pffffff.....

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik heb altijd een hydrofielluier binnen handbereik, met dit weer gaat die er mooi tussen!

10. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    fijn dat het vandaag dan zo lekker gaat!

11. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ja die ga ik dus vanaf nu ook binnen handbereik houden :D dat ik er zelf niet op gekomen ben...

12. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    regen? pff dat zou ik hier wel ff willen...koelt het misschen af en is het niet zo plakkerig...
    gister zelf onwijze onweer: maar geen regen :(

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Regen? dat hebben we hier in geen dagen gezien. Gisteren en eergisteren zouden we dikke onweersbuien krijgen, dus ik voor de nacht de ramen dicht (behalve onze slaapkamer) wat krijgen we: juist alleen een half uurtje weerlichten. Wind hebben we ook nauwelijks, alleen zon, benauwdheid en warmte, vooral veel warmte. (nee dit is geen klagen, dat doe ik pas als het 3 maand lang 20 graden vriest ;) )

14. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    haha hier dus precies hetzelfde...

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Jvtje gefeliciteerd sorry ik dacht dat Hannah dat had geschreven dus was een beetje in de war, hoe was het gezellig gisteren?

@ Linda maak eens een foto van je nieuwe tuin, klinkt erg mooi allemaal :D

@ Gina sorry heb ik idd vast overheen gelezen :oops:
    En kom je me nog helpen met me koffers inpakken ;) :)

@ Askim ja nou idd geen badjes weer alhoewel het nu wel weer erg warm en broeierig is hier, 5 uur de wekker al dat is vroeg, daar zou ik echt problemen mee hebben ben echt een avondmens (voordat Amy kwam wat meer ;) ) en 's ochtends ben ik niet op me best.

@ Onsukkie heeel gevaarlijk een grote prenatal met uitverkoop en....heb je wat gekocht?
    En naar welke film ben je geweest?

@ Witte reus oef vervelend ruzie maar heb je het een beetje uit kunnen praten samen?
    En tuuuuuuuurlijk hebben we je gemist :D
    Applaus voor Bram =D>

@ Friendly ja koks maken lange dagen de man van me nicht is ook kok en is ook weinig thuis helaas, maar ja wel makkelijk met koken (als hij thuis is en kookt)

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ja echt heeeeeel veel regen en onweer! maar ja, zal morgen wel beter zijn! ben dus ook de deur nog niet uitgeweest.. ga straks boodschappen doen en morgen maar ff langs mn werk!

Noah zweet ook zo snel.. is ook niet te doen huid op huid met hem!

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja hoor... jou kom ik wel helpen inpakken! maarre... je weet wel dat bij inpakken een bakkie hoort he ;)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie ach die prikjes ook he :( ze is goed gegroeid!
    Misschien neem ik Ramon dan ook wel mee met de volgende meeting als hij lief is ;)

Witte reus werk ze!

Deentje erg he dan is het warm weer is het weer te warm ;)

Friendly ik merk ook dat Amy mee begint te werken met aankleden, haar hoofd is minder zwaar als ik dat optil.

Askim balen zeg geen water, zeker met dit weer maar water uit een fles hoef je niet eerst te koken hoor dat mag je zo gebruiken voor de fles.
    Heb je al gebeld met je waterexploitant?

Lies ja wat een kletstantes hiero he, ik snap het zelf ook niet ;)
    Gelukkig viel de treinreis mee, nou behulpzaamheid is soms ver te zoeken, toen ik naar de meeting ging stond ik in een ouderwetse lift waar je zelf die loodzware deuren moet duwen en dat ging heeeel erg lastig in me eentje en er stond een rij voor de pinautomaat en iedereen keek en niemand deed wat :x :x :x :x ik keek echt op me allerboost :evil: en toen zei een mevrouw sorry dat ik u niet hielp :rolleyes:

Hmmm de batterijen van het mobieltje boven haar box zijn leeg en dat vind Amy niet leuk :(

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat is geen probleem dat weet je ;) :)

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb weer zitten knutselen voor dat psp forum waar sommigen van ons op zitten, wat een opdracht dat je dat klapbord met tekstblaadje in een scrap moest verwerken. Nou, dit is hem geworden...

Deel Deze Pagina