Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Friendly puppies zijn niet te vertrouwen ;) aandoenlijk he puppie ogen ;)

Marieke leuke foto's!
    Zoooo op haar buik, wat knap!
    Je zit nu bij je vader als het goed is, hoe gaat het nu met hem?
    En straks kan hij Neia gelukkig weer zien dat houd hem wel op de been!

Ja warm eten moet er ook niet aan denken en heb bietjes op het menu staan en laat ik daar nou net geen trek in hebben :(

Zijn jullie kindjes ook zo hangerig?

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nou nog niet klaar met inpakken Lafo? Tjongejonge, je kunt in Spanje ook gewoon alles nieuw kopen natuurlijk ;)

Wij hebben de nijntje mobiel en die werkt helaas handmatig. Ruben vind 1x opdraaien vaak niet genoeg. 1 op batterijen is wel zo handig, dan dure batterijen erin zodat ze lang meegaan en je hebt geen kind aan je kind.

Lange dagen: tja, vanochtend ging ie om 9 uur weg en kreeg net een sms dat de bus (van verschillende busmaatschappijen hebben ze arrangementen dat ze op de terugweg van vakantiereizen daar een afscheidsdiner hebben) ipv om 18 op zn vroegst om 19uur komt, dus het is weer op zn vroegst 22 uur dat ie dan thuis is. Joepie wat ben ik weer blij :cry:

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ik was ook bezig, was halverwege en liep mn hele psp vast :evil: alles weg natuurlijk dus kan weer van voren af aan beginnen :evil:

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie kan je me dat adres geven van het psp forum?

Freindly het is hier zo warm ik staak het even tot vanavond dan gaan we weer verder met inpakken en in Spanje hebben ze wel heel erg leuke kinderkleding weet ik :D :D :D

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het heeft hier snachts wel geregend, maar het is nog steeds te benauwd. heb ook me haar opgestoken en ik zweet nog steeds pfffffff

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    gaat nu toch ff de huishoudtrap voor Ruben zn slaapkamerraampje zetten want inmiddels slaapt ie al + 4 uur!

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa is niet hangerig

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ruben ook niet, die is slaperig! Hij bewoog wel lichtelijk, dus denk dat ie zo wel wakker wordt.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Deentje heb je al onderhand een pakketje ontvangen zoooo irritant idd :(
    Vooral als je het nodig hebt!

Evelien jammer dat Erwin al moet werken :( alleen met drie kinderen lijkt me dat je dan idd heel weinig tijd nog hebt voor het forum!
    Balen zeg van je bv!
    Ja het is niet anders meid wat niet is is niet dan maar kv erbij gaan geven.

Amy zit op schoot lastig typen, die wil ook nog eens tegen me aan hangen met dit warme weer!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daam gaat dus goed met Mikki en het doorslapen!
    Hoe is het nu met jou?

Nazli fijn dat Isa nu zo tevreden is! Gelukkig maar!

Onsukkie lees net welke film en je hebt je dus een beetje in kunnen houden bij de penatal.
    Ik merk wel dat maat 62 weinig van te koop is, echt zo'n tussenmaatje.

Al baby's met maat 68?

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, ook erg hangerig, maar ja, ze heeft vanmorgen haar prikjes gehad, dus is geen eerlijk oordeel. Merk wel dat ze last heeft van de armte hoor, heb ikzelf ook... bah!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Owww wat irritant!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nazli wat gaat dat hard dan met Isa al over de 6 kilo!

Askim ik weet eigenlijk niet echt meer wanneer ik voor het laatst ongi was, kan het wel opzoeken in me berichtjes hier op het forum, maar wij moeten niet veel met elkaar schelen ;)
    Fijn al in z'n eigen ledikant!
    Ik denk dat ik na de vakantie daar mee ga beginnen, vind het wel moeilijk die grote stap maken van wieg naar ledikant......
    Fijn dat je weer water hebt :D

Wie van de beebjes slaapt nog in de wieg?

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh nee dat 62 was goed te vinden hoor!

Die film is echt goed en leuk, als je nog plannen hebt vind ik het een aanrader. Erg gelachen! (met 20 man in de bios, haha)

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Louise!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Onsukkie thanks voor het adres maar daar heb ik me voor aangemeld 2 dagen geleden en nog geen mailtje terug gekregen met inlog gegevens!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    '

Huh das ook stom!

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa draagt maat 62, dus nog geen 68

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Regina hier ook veel regen gehad en onweer, wonen we soms dichtbij elkaar ;) :)

Friendly ben ook enorm blij met dat mobieltje op batterijen alleen nu niet, er zit ook een afstandbediening bij, lekker lui ben ik he ;)

Onsukkie ja raar he, jij hebt dus wel zo'n mailtje gekregen?

Oh ja dat vroeg ik me laatst af hoeveel schelen jullie met jullie partner?
    Ik 6 jaar!

En zat laatst ook te denken dat iedereen hier de een tweede of derde kindje heeft allemaal van hetzelfde geslacht is bijna behalve Damiet geloof ik.

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @lafo: Eerst maar de pil dus. Het staat vast in de bijsluiter over of je beschermd bent. En schiet je een beetje op met pakken? Schuifpui gewoon lekker open, alleen opppassen als er 2 dingen open staan voor de tocht.

@friendly: Leuke foto's weer!

Hebben we het over ongi, kijk ik op het wc-papiertje en jawel: ongi! Ikke balen dus, want ik geef volledige borstvoeding, maar bij mij blijft het dus niet weg grrrrrrrr! Ik maak net geen jaar vol zo. Zou ik daarom duizelig zijn?

@onsukkie: nog niet van die film gehoord. leuke nieuwe dingetjes dus gekocht. Is ze nu wat rustiger na de zetpil?

Ik heb zetpillen van 120 mg, maar die zijn idd vanaf 3 maanden geloof ik. Als Mikki er één nodig heeft, geef ik wel een halve.

@askim: Vandaag heeft Mikki er ook niet zo heel veel zin in, maar ze is wel iets minder sjacho dan gisteren.

@lies: lekker delegeren dat koken! Ach niet gepland en toch goed terecht gekomen die Isabel van jullie. Ze is er vast niet minder gelukkig om.
    O, ik moet gewoon aan de chips! Tja, dat is dan weer niet zo handig als je wat kilootjes kwijt wil. Nu heb ik wel een goede reden om eens te zondigen en me te vergrijpen aan lekkere dingen: dat moet voor mijn bloeddruk! \:D/

*en post*

Deel Deze Pagina