Nou ik zat naar die foto te kijken van de meeting van alle baby's op het bed en Amy had volgens mij al de dikste bovenbeentjes
Daam jij ook al ongi dus hmmmm daar zou je duizlig van kunnen zijn, ik moet zeggen dat ik me ook niet helemaal goed voel icm met de warmte denk ik 8)
11 juni was hij 4150 gram en 14 juli 5340 gram, dus al 33 dagen is hij 1190 gram aangekomen is best wel veel
Lafo, lekker uitgeslapen, maar nu wel even wat meer haast om alles klaar te krijgen maar vanaf morgen in het vliegtuig kun je lekker bijkomen! Enne daat worden indd rubbertjes, er zit niets anders op!
Het was erg gezellig Maud heeft lekker de hele tijd in de wandelwagen naast ons geslapen. Gaf geen kik, dat kind! Het was bijna alsof we weer 'gewoon' met zn tweetjes uit eten waren, met dat verschil dat er nu eens af en toe een blik in de wandelwagen geworpen werd, en de gespreksstof ook wel eens over haar ging Het valt bij Maud mee met de hangerigheid. Ze heeft wel wat last ook van de warmte, maar het is redelijk te doen. Ze slaapt nu telkens vooral wat korter dan normaal. Maat 68... Een paar shirtjes kan Maud al aan in maat 68, maar dat zijn dan wel de shirtjes die wat kleiner uitvallen In andere kleertjes maat 68 verzuipt ze nog Ik heb hier trouwens ook nooit moeite gehad met het vinden van maat 62. Alleen in de uitverkoop is dat kennelijk wel een populair maatje, want dan zijn vaak de maatjes 62 al uitverkocht, terwijl er in bijv. maat 50 en maat 68 nog genoeg hangt... En Maud ligt al sinds ze 4 weken oud is in haar ledikantje. Daarvoor sliep ze in de wandelwagenbak bij ons op de slaapkamer. Overdag ligt ze daar nog altijd vaak in (maar dan dus wel beneden). Ik scheel 3 maanden met mijn partner (in mijn voordeel ) Ik vind het nog wel meevallen met Amy's bovenbeentjes hoor. Heb je die dikke batsen van Maud al eens goed bekeken? @onsukkie: leuke scrap zeg! Nou ben ik opzich wel creatief, maar dan wel met de echte materialen... ik vrees dat psp (en/of photoshop) niet echt aan mij besteed is. @zetpillen: ik heb ze bij de apotheek gehaald, volgens mij eigen merk ofzo. In elk geval pillen van 60mg @Lies: haha, ach ja, Michiel is dan ook een man die wél het verschil ziet tussen rood en roze (beter dan mij, vooral ook... ), dus ja, zo'n meeting moet dan ook wel kunnen hè
Dat kan lindatjuh, heeft te maken met je cycluss duur! Bij de een 28 dagen en bij de ander bijv 31 dagen!
Ruben slaapt nog in zn wieg, wil dat tot ong 6 maand doen en dan in het ledikant (voordeel van een grote wieg!) maar dus wel op zn eigen kamertje! man en ik schelen 10 maand, hij is ouder. Ruben begint nu wat te pruttelen, heeft gewoon 5 uur geslapen! maatje 68, neeh, 62 is ruim zat voorlopig. 56 wordt nu wel echt te krap! Zo ga mn mannetje wat te eten geven en dan boodschappen halen!
Hier ook regen en een beetje onweer, maar het wordt er niet frisser op. Blegh benauwd! @lafo: Zat je nou weer boos te kijken? Je kunt ook zelf aan iemand vragen of ze je ff helpen hoor. Die mevrouw was vast geschrokken van jouw gezicht. Er zijn maar weinig mensen oplettend op straat. De meesten zijn in zichzelf gekeerd en met hun gedachten ergens anders. @onsukkie: Die scrap is leuk geworden! Kun je me die toesturen? Mikki slaapt nog in een wieg bij gebrek aan bedje! Die staat in het nieuwe huis. Ik scheel met mijn parner 8 jaar. En heb idd jongen, meisje, meisje.
Maak wel een foto als die eindelijk klaar is Echt niet normaal hier, maar ik heb alweer schone kleren aan, Zenne heeft ook over me heen gepoept Zenne is huilerig vanmiddag, ze wil alleen maar op schoot, zodra ik al richting box loop begint ze te huilen, alsof ze het weet.
mooi gedaan! zit nog in het welkomslesje, maar heb er nog niet de rust voor gehad om het af te maken...
hangerig, huilerig...ben blij dat ze nu even boven ligt te slapen! heeft ze nog weinig (en kort) gedaan vandaag...hitte? sprongetje...whatever, het is vermoeiend!
Tja Zenne ligt dus nog steeds in de reiswieg op onze kamer. Had ik vantevoren geweten dat ze zo lang bij ons zou liggen dan had ik wel een mooie wieg gekocht!
sja met veel pijn en moeite ben ik daar toegevoegd: eerst aanmelden, regels tekenen, jezelf voorstellen en tegen die tijd wordt je eens doorgestuurd naar de welkomsles (ow en dan wel aanmelden met je eigen naam, anders krijg je daar eerst ook nog gezeur over) haha...verder erg leuk!