Linda: van mij krijg je wat hoor! Moet alleen eerst ff wat pasgeboren foto's bij mn ouders van de pc af hebben... heb ik hier nog niet! Hier net grote schrik, was Ruben aan het voeden en voel ineens dat de andere borst knoeterhard is. Nadat Ruben ruim 10 min gedronken heeft was de kolfopbrengst aan de gedronken borst 40cc en de niet gedronken borst 200cc! Ruben drinkt normaal 1 borst helemaal en een half... ben echt zooo benieuwd hoeveel cc hij dan naar binnen werkt!
Louise ligt hier naast me op haar dekentje voor oud vuil op de bank. Je mag op de bank als je ziek bent toch, hihi. Mocht ik vroeger ook altijd. Ze heeft duidelijk last van de prikjes (en waarschijnlijk ook de warmte). De zetpil heeft er wel voor gezorgd dat ze niet meer zo huilerig is, maar verder ziet ze er niet al te fris uit. Wat een naar moment om prikjes te krijgen met dat vreselijk warme weer.
zoow ff snel bijgelezen.. ben ik eventjes weg gelijk meer dan 10 pagina's! met chris is t wel weer goed.. gewoon iritaties.. warm weer.. stomme pakketjes enz... t pakketje van de wasmachine is gekomen! en ik heb die vrouw waar ik dat speelkleed van gekocht heb ff een mailtje gestuurd of t mij t track en trace nummer kan sturen.. en t pakket ligt nu al sinds vrijdag in de sorteerruimte... net zijn we even naar mijn ouders huis geweest.. ff in de zon gelegen.. en ff op de wii gespeelt.. heb hem gelijk mee naar huis genomen.. ze hebben ook de wii fit dus kan ik ff een paar kilo kwijtraken Brian is vandaag behorlijk huilerig.. wil veel gevoed worden.. en dat is dan echt heerlijk met dit weer bah wat zweten zeg! brian heeft al een hele tijd maatje 68.. sommige shirtjes in 68 beginnen zelfs al te krap te worden.. wat is hij dan enorm.. als ik t zo lees op t forum.. t valt mij zelf niet zo op dat ik zo'n reusje in huis heb.. maar als ik t dan hier lees.. is t toch een behoorlijk verschil.. zal vast wel een keertje bijtrekken denk ik!
Heb net allemaal foute boodschappen gedaan. Dat krijg je nou als ze alles met 35% afprijzen. Gehaktbalbroodjes, harde broodjes, filet americain... mmm morgen weer vers op het menu, gekookte witlof met tilapiafilet (ook errg lekker!) Heb mn gehaktbalbroodje bijna op, dan kijken wat Ruben nog van de gekolfde melk wil en weer naar bed brengen. Dan broodjes filet eten, de afwas doen en met Max uit. Als Ruben weer wakker is doen we de grote ronde wel.
pff, wat een hel hier net! isabel kwam veel te vroeg voor haar voeding (een kwartiertje later of eerder oke, maar nu was het bijna 45min!) en aangezien ik niet op verzoek voedt (lees: dan moet ik allemaal moeilijke sommetjes gaan maken, want kv mag niet "zomaar" onbeperkt) moest ik mevrouw ff bezig houden... dacht ik ff goed bezig te zijn: ff verkoelend washandje, lekker fris, schoon rompertje zodat ze na de fles lekker fris in bed kon...bleren dat ze deed! niets lekker fris, 1 groot jankfestijn...sja dus snel maar droog gedept en aangekleed... flesje er om 17.40 in (normaal 18 dus a la) en om 18u lekker lam...dacht ik, sta ik beneden ff nieuwe was op te hangen buiten hoor ik me toch gekrijs! helemaal overstuur ligt mevrouw in bed...afijn, troosten, fiep erin en naar beneden...geloof dat ze nu stil is maar manlief staat onder de douche (hij heeft de tuin gedaan!) en het eten moet nog gemaakt en gegeten dus hoop echt dat ze ff doorslaapt...doet ze de laatste tijd nauwelijks, behalve na 22u...pff... moest het ff kwijt, klinkt misschien dramatisch, maar ben gewoon ff op/moe en klaar ermee...ookal is ons meisje een hele grote schat!
lekker lekker! hier vanavond vis, friet en gezonde groentjes (mais e.d.) maar foute boodschappen zijn heerlijk! schrik me net dood, dacht dat maikel onder de douche stond en hoorde ineens het vliegen-tegenhoud-ding (van die slierten) hard tegen elkaar aan slaan...dacht dat er een beest binnenkwam ofzo...staat maik daar gewoon te klooien met weet ik het wat "nee, ik ga zo pas in bad" fijn... nou ik ga maar koken, iemand moet werken in huis he fijne avond meiden! op een goede nachtrust!
Het onweert hier en raad eens wie daar bang voor is? Fijn hoor om alleen thuis te zitten. Ga maar weer eens verder met koken (rosti, bloemkool, kip en sla).
Stuur maar naar hier, misschien koelt het dan wat af, het is hier echt verschrikkelijk warm en benauwd!
Ik heb geloof ik een beetje veel melk vandaag, Louise ligt me toch te werken en te slokken, niet normaal!
Hier ook fv, maar als Zenne een uurtje eerder of later honger heeft, nou dat zal mij een zorg zijn. Als ze het dagtotaal maar binnen de marges heeft, ben ik tevreden. Ik heb nooit op de klok gevoed, bij Quinn ook niet.
Als je ziek bent, of zoals Louise: niet helemaal lekker van de prikjes, mag je altijd op de bank liggen. Zo was het toen ik klein was tenminste, en dus is het hier niet anders. Overigens is het ook de beste plek voor kleine meisjes met deze temperaturen, want zelfs haar wandelwagenbak, zonder laken/deken of wat dan ook is veel te warm. Nare dag om ook nog rottig in je lijf te zijn van de prikjes zon benauwde dag is zonder die bijwerkingen al een vervelende zaak op zich. En dus ligt ze voor oud vuil op de bank ah gossie.
wij mochten ook altijd op de bank als we niet lekker waren en doe het nu nog. Zal met Ruben ook niet anders zijn... Geloof het of niet, maar het mannetje ligt dus gewoon alweer te slapen! Heeft nog 60cc uit de fles gedronken, even gespeeld en in bed gelegd. Binnen 5 min was het stil! Hoop niet dat ie nu weer 5 uur slaapt... (2 uurtjes zou mooi zijn), kunnen we dan weer clusteren en nog een wandeling met Max tussendoor en dan tegen 22.30 in bed.
Ze is nu al een tijdje wakker, maar wel redelijk te spreken geloof ik. Erik zit naast haar, ik was met het huishouden bezig... lijk wel gek met dit weer!