Zo keuken is aan de kant en heb toch ook de stofzuiger nog maar ff door het huis geslingerd, Wilde een dagje overslaan maar dat kan dus echt niet! Ben nu aan de thee (ach ja we gaan gewoon stug door!) en ga nog ff pspen en tussendoor vaak opslaan zodat als dat ding weer vastloopt ik niet helemaal opnieuw hoef beginnen...
Meneer is alweer wakker, gaaft niet, toch nog een dik uur gepit. Ga hem maar halen en dan opblijven tot de laatste voeding. Kunnen we zo nog mooi een eindje wandelen!
Ja ga straks verder met inpakken, morgen pas om 19.20 vliegen we dus heb nog even de tijd, zal even zwaaien boven Veldhoven / Eindhoven
(zijn naar binnen gevlucht: regen en onweer! yeah! afkoelen!) sja ik moet het misschien ook eens proberen, maar vind het aan de andere kant wel prettig om te weten hoe laat ze weer "moet" nu snap ik dat een kind niet op de klok honger heeft, daarom ook wel eerder of later, maar probeer het niet later dan een kwartier of eerder dan een kwartier te geven... is het niet lastig om in de gaten te houden wanneer ze dan honger heeft of wanneer ze gewoon huilt?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook maat 62 in de uitverkoop bijna niet te vinden helaas Jij ook een braaf meisje met uit eten gaan, op zich is Amy ook wel vrij rustig maar toen ze word wel steeds nieuwsgieriger en wil daardoor minder graag in de kinderwagenbak liggen
Daam hoe krijg ik die zwarte pieten navel van Amy weg, heb vaseline geprobeerd maar is echt hardnekkig
Dat doe ik wel even na de vakantie, wat een leuk idee van je! Zeker jij als crea Bea gaat dat vast helemaal lukken!
hey meiden hoe is het hier Ik wil jullie allen nog even feliciteren en heb al wat mooie beebs voorbij zien komen (verliefd) Wij zijn deze maand begonnen met hormonen en IUI ,ben nu bezig met mn eerste dag clomid en 4 aug mn eerste follm ,,spannend dus Nou meiden heel veel geluk met jullie mooie beebies en denk regelmatig aan jullie knuf
Dat doe ik ook hoor als ze komt dan krijgt ze soms maak ik haar weleens wakker maar tegenwoordig ook niet meer.
Lies laat dat onweer maar komen hoor, idd afkoeling is welkom. Amy wil ook maar niet slapen, ze heeft sinds 13.30 2 kleine hazeslaapjes gedaan van 20 minuten hooguit, ik denk dat ze last heeft van de warmte
Oeiiii meid wat spannend, ik blijf duimen voor je Komt allemaal goed meid. En tuurlijk denken we ook aan jou!
Spannend Danjo! Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is! We denken aan je en duimen voor je! Dikke knuffel!
Noah hier maat 62 maar grote 56 past ie ook nog! Maar heb wel al heel veel weg moeten bergen hoor.. Man en ik schelen vier maanden, hij van jan ik van mei! Ben je nou nog niet ingepakt Juud .... hihi.. als je je koffer nou niet inpakt dan gaan Noah en ik daarin mee.. past wel toch.. (ahum.. hihi) Ja we wonen idd vlakbij haha,... het is er alleen niet koeler op geworden na al die regen en onweer!