Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo ik ga nu nog even fijn kolven! Tot morgen en welterusten!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo jullie hebben lekker geklets hier de hele dag vij familie in den haag op bezoek geweest beau is weer lekker verwend en iedereen heeft van dr genoten ga me bedje zo in en dan kijken wanneer beautje komt
    oo ik plak helemaal!

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Had je ook wel even langs mij kunnen komen zeg! ;)

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

daam is zweer het is zat er nog aan te denken maar we waren om 10 uur pas weg uit den haag dan een kleine 45 min rijden naar huis toe haha dus denk dat je na 10 uur niet meer op mij zit te wachten al had ik het wel heel leuk gevonden!

onsukkie wat zielig he van louise beau moet ook snel 5 aug! bang!
    maar moet ik beau ervoor geven dat ze de prikjes krijg? wat is verstandig

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pffff kan wel janken zeg, ten eerste van de hitte en ten tweede vanwege de koffers inpakken.
    Heb voor mezelf geen kleding meer gekocht omdat ik dat zonde vind aangezien ik "denk" dat ik die overtollige kilo's er na de vakantie wel afkrijg maar dat resulteerd in bijna geen kleding wat leuk is en goed past, wat een confrontatie zeg :(
    Heb mezelf echt plechtig beloofd na de vakantie te gaan Sonja bakkeren en te gaan bodypumpen samen met een vriendin!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daam ik zal het proberen met olie, je hebt het gezien ziet er niet uit toch?!
    Zal je morgen laten weten wat de kinderfysio adviseerd, ze komt al om 08.00 maar ben zo hyper nu dat ik voorlopig niet kan slapen :(

Evelien hopelijk is er nog wat uitgekomen met kolven en ik zal kijken naar een trampoline en een zwembadje ;)

Askim zoooooo jij hebt het goed gedaan zeg, 10 jaar jonger :confused: , ik had ooit een vriend die was 10 jaar ouder ook!
    Ik hoop niet dat Devrim nog komt en dat hij lekker doorslaapt!
    Amy was ook niet te genieten deze avond, zeuren, huilen, fles laten staan, maar nu ligt ze knock out!
    Ik heb de wieg in haar eigen kamer neergezet en denk dat ik haar daar laat, daar is het koeler, nou ja 27,6 graden :confused:

Katsas dat zeggen ze toch altijd dat als je het koud hebt of warm dan moet je aan iets kouds of warms denken, nou ik denk de hele tijd al aan de Noordpool maar helpen doet het niet :(
    Ik ga zo onder een lauwe douche staan misschien helpt het!
    Ik zat nog te twijfelen om Amy haar romper uit te doen, maar toen sliep ze al, wist niet of dat goed was ;)

Gina ben bijna klaar en ruimte zat aangezien ik niet veel meeneem!

Linda oef ook al zo´n kutdag :( slaapt Quinn soms tussen jullie in?
    Wil ze dan nog wel in haar eigen bed slapen?

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat ik hoorde zetpilletjes halen bij de apotheek en als je ziet dat ze last heeft, of verhoging heeft dan een zetpilletje geven.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Vandaag m´n nichtje van 7 aan de telefoon vanuit Kroatie, ze zijn daar op vakantie.
    Ze is zo idolaat van Amy dat ze van haar eigen geld een cadeautje voor haar gekocht heeft en dat vond ik zo lief!
    Zeker als je weet dat m´n nichtje echt niet kan delen dus dan is dit heel wat voor haar!

Sweet dreams meiden!

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ff 23 pagina's bijlezen..

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zo pfff alles bij gelezen.

wat klagen jullie over de warmte ;) ik werk in de horeca en loop terras ---> ik weet hoe warm het is ! en dan zeggen de mensen ook fijn tegen mij. pff is het niet te warm om te werken duuhhhh

oohhh ik ben zo kwaad van binnen he! gister zat er een mama op het terras. en ik kijk, kijk nog eens. heeft ze een kinderwagen bij zich ligt er ook een heel klein beebietje in, in de volle zon. en het kindje maar blere! toen ik het drinken kwam brenegn hadden ze de baby al op schoot genomen, hij zweette nog harder als mij, iik voorzichtig gevraagd hoe oud hij was, was hij pas 4 weken. grrrrrr

ik durfde zondah niet eens met Bram te gaan wandelen omdat het zo warm is!

@Lafo... aaaii dat is idd erg confronterend! en dan kun je je behoorlijk klote voelen of niet? tenminste daar had is last van!

@marieke, Hoop echt zo voor je meis, dat er snel betere tijden aan komen. hebben jullie echt verdient. hoe gaat het met Neia en haar poepen?

@Daam, ja die hebben wij. ik ben er alleen over na aant denken om een buzz te kopen. Dis is kleiner op te vouwen als een speedi.. vind je niet dat de speedi veel plek in beslag neemt?

@Friendly, wat een leuk rompertje, is dat van de Hema?

@Deentje. ach ja als hij maar tevreden is toch? Mensen zeggen tegen mij ohhh wat een flinkerd. dan zeg ik NEEEJ jog die heeft gewoon net als mamma een dikke kop ;) en dan moet je ze eens zien stuntelen..

@Linda, volgens mij is bij de c-100 de wasmiddel in de aanbieding (hihi) ik moet hard afkloppen, Bram heeft nog niet langs zijn pamper gepoept of gepiest.
    wel toen hijop het aankleedkussen lag, konden mijn vriend en ik net weg duiken :D lol.

@Evelien, balen dat Erwin weer moet werken.ik zal het wel gemist hebben maar waarom moet je stoppen met de bv?

@Daphne, heb je al iets gehoord over je sollicitatie? en hoe vonden de dames de wen dag?
    Al heb je dan nog geen werk lijkt het me wel lekker ff tijd voor jezelf toch?

@askim wow 10 jaar jonger... mijn 1e vriendje was 9 jaar ouder :oops: liefde maakt echt blind ;)

@fiona, hoe doet beau het met de nieuwe voeding?

wie ben ik vergeten?

@deentje heb je je kleed al binnen ? is de lucht ook weer geklaard bij jullie?

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh ja 22 juli was mijn 1 dag van mijn laatste ongi :D.

mijn vriend en ik schelen 3.5 jaar. mijn 1e vriendje was 9 jaar ouder pfff wat maakt liefde blind ;) als ik hem nu zie, ( heel af en toe) dan denk ik oei dat ik daar verliefd op ben geworden hihihi..

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey witte reus, goedemorgen!

Ja echt balen maar ja na de vakantie gewoon met frisse tegenzin er tegenaan ;)
    Wat ben je vroeg ;)

De kinderfysio komt zo, Amy is gelukkig nog wakker!

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja ik was om 22.30 inslaap gevallen en Bram wilde de fles om 06.15 en dacht dan ga ikmeteen het forum lezen.. :D

Succes met Amy. hoelaat vertrekken jullie?

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    Goede morgen onsukkie:D

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Drama nacht. Veeeeeeeeeeel te warm, volledig lek gestoken en ook Louise dreef haar bedje uit, zo zielig... als er nog zo"n nacht komt ga ik beneden op de bank met Louise in de wandelwagen, dat is een stuk koeler, arme kind...

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze heeft gelukkig goed geslapen ondanks de hitte en heeft nog steeds een nette temperatuur, dus het lijkt erop dat ze er goed doorheebn komt (*is opeens trots op eigen antistoffen*)

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!

Eerst ff

Danjo: meid heel veel succes en sterkte, hoop dat het geluk jullie ook snel gegund wordt!

Zo dat was het belangrijkste ;)

Hier weer een prima nacht, Ruben lag er om 22uur in en werd pas om kwart voor 7 weer wakker. Heb hem om kwart over 7 weer in bed gelegd, niet ingebakerd (moet hem toch om 9 uur eruit halen voor de ha en het was behoorlijk warm in zn kamertje, dus ff lekker los!). Heeft meneer tot 7.45 liggen beppen tegen ernie :D Ineens was het stil, wij gingen er net uit, kijk ik ff door het raampje was ie toch zelf in slaap gevallen! Goed he!

Ben zelf ook lekker bijgeslapen nu, alleen nog steeds duizelig... ga ik ook maar ff aan de ha vragen, misschien ligt het wel aan het hb...

Nou ga nog met mannetje kopje thee drinken (hij wil natuurlijk koffie!) en een boterhammetje en dan richting Ruben. Zal later ff laten weten hoe het was, weet niet hoe laat...

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    succes friendly! hmm mjummie koffie :D

Ik ga me even aan kleden voordat Brammetje wakker word.

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Goedemorgen,
    Weer een prima nacht, Devrim heeft van 21.00 tot 06.30 uur geslapen. Als hij eenmaal slaapt gaat het goed maar het in slaap komen wordt steeds moeilijker ;-(. Echt huilen, krijsen.....Iedere keer zie ik alweer op tegen het moment dat hij naar bed moet omdat hij echt niet zelf wil. Vind het af en toe echt moeilijk. Ik leg hem iedere keer in bed, kusje, aai over z'n bol en ga dan weg. Vervolgens begint meneer na 5 minuten de huilen en te krijsen, hij stikt bijna. Ik ga dan nog ff terug, speentje er in, aai over z'n bol, en ga weer weg. En weer hetzelfde.....En dit kan zo heeeeeel lang doorgaan. Als ik hem dan oppak en beetje met hem rondloop duurt het ook nog wel een half uur voordat hij slaapt.
    Iemand hier ook ervaring mee?

Deel Deze Pagina