Goeiemorgen meiden! @Onsukkie, ja heet he... wat fijn dat Louise niet zoveel last heeft van de prikjes! @Lafo, meid nog een paar uur! Lekker hoor.. ben jaloers hihi.. klote he als je niks hebt om aan te trekken.. ik heb wat dingetjes besteld bij h&m allemaal langere dingen voor over leggings of zo als jurkje.. dingen die je als je afvalt ook nog aankan.. @Witte reus, haha ja terras lopen is een ramp in dit weer! Bij mij in de bar is een plat dak, daar wordt je ook niet vrolijk met deze temp.. en het koelt daar ook haast niet af, en als je zaak dan vol staat met 200 man dan drijf je weg..bahhhhhhhh.. ik ben zondag ook niet weg geweest ivm de warmte! Je snapt sommige ouders idd niet! @Deentje, lekker belangrijk toch.. heerlijk gevuld ventje! ik zeg altijd : hollands welvaren! @Linda,.. bahhhh hahaha jij hebt echt een baaldag gehad giste! Noah presteert het ook regelmatig om zn aankleedkussen helemaal onder te zeiken. soms drie keer op een dag.. heb er maar een hoes bijgekocht (had er al drie) @Asdkim, hmmm jij hebt een heerlijk jong ventje hihi... goed gedaan hmmm mijn ex was 15 jaar ouder (foutje kan he)hahahahaah... @Lafo, hoe ging het met de fysio? @Friendly, meid het gaat echt lekker he met Ruben.. super hoor! succes bij de ha! Nou Noah heeft weer herlijke nacht gehad, werd om kwart voor zeven wakker, lekker gegeten, lekker gepoept en toen ff spelen in de box.. half uur tegen zn knuffel gepraat en toen met m gaan kroelen en in slaap gevallen.. heb de was al weggevouwen en nieuwe in de droger en de wasmachine. zometeen lekker douchen en aankleden en dan na zn volgende voeding richting mn werk ff bakkie doen! hoop dat het droog blijft want het is wel bewolkt hier!
@Askim, hier ging het eerst ook zo, maar sinds een paar dagen gaat het stuk makkelijker! Misschien gewoon even doorzetten... dat ging hier goed!
Doorzetten met hem in z'n bedje te laten huilen of gewoon doorzetten in de zin van 'ff volhouden" ? Lag Noah ook zo onrustig op z'n buik heen en weer te wringen en daar bij de huilen? Ik hoop echt dat het snel beter wordt want kan er niet zo goed meer tegen. Ik wil hem ook wel eens gewoon zo weg kunnen leggen maar het is altijd een gevecht...
Vanaf huis vertrekken we om 14.30 richting schoonmoeder die we ophalen om ons weg te brengen, die neemt de auto weer mee terug. Vlucht gaat om 19.20 vanaf Eindhoven, 22.00 landen we in Malaga, denk met een beetje mazzel dat we voor 23.00 in ons appartement zijn.
ja hij was ook zo onrustig! Hij doet nu ook niet gelijk slapen maar gaat kletsen tegen zn knuffels en beetje rommelen maar eerst was het ook huilen! Heb je iets in ledikantje staan waar hij mee kan "spelen"?
Gina heyyyy ja bijna \/ ben wel blij dat we gaan hoor maar die "voorpret" qua koffers inakken etc hoeft van mij niet. Ja dat soort tunieken heb ik ook maar in Spanje en nu ook hier op het moment wil ik geen legging aan hebben en dan als je me benen ziet joh echt zo erg Na de vakantie ga ik ook eens voor mezelf shoppen en niet alleen voor Amy Askim wou dat ik je kon helpen, maar ik heb dat probleem niet echt. Ik kan er ook niet tegen als ze huilt, gaat echt door merg en been dan Amy wil echt een speentje als ze huilt. Zo net de kinderfysio uitgezwaaid en ben echt blij dat ze geweest is, was echt een heel aardig mens. Ze vond het nog wel meevallen gelukkig, maar voordat haar schedeltje echt weer helemaal goed is dat kan nog wel een half jaar duren Ik heb zo'n zijligkussen gekregen om te gebruiken en een aantal oefeningen. Gelukkig is het niets lichamelijks. Ze ligt nu lekker in haar wiegje te tukken op dat ding, gaat gelukkig goed!
Ik zie nu eindelijk wel een beetje een soort van ritme. Ze slaapt na de laatste fles ongeveer rond 23.00 t/m 07.30 dan wil ze de fles, is een uurtje wakker en gaat dan weer slapen tot 13.00 en daarna gaat ze niet meer slapen op en paar hazeslaapjes na tot de laatste fles weer. Ik heb zitten rekenen meestal zit ze op 14 uur slaap per dag en bij jullie al een soort van ritme te herkennen? Hoeveel uur slapen jullie beebjes ongeveer per dag nu?
Ja, staan wat knuffels in z'n bedje waar hij af en toe wel naar kijkt. Heb jij hem iedere keer met huilen in z'n bedje gelaten of wat deed jij?
@Lafo, ja heb ik ook hekel aan dat inpakken enzo.. maar ja hoort erbij! ohh gelukkig maar... dat duurt nog wel lang dan pfffff... ben fijn dat ze er gewoon op slaapt! @Askim, ja ik laat m liggen. Als hij voor de nacht gaat komt hij zn kamertje niet meer uit! daar ben ik heel concequent mee! Ik ga dan wel elke ker naar m toe. liet m altijd eerst ff tien min huilen dan naar m toe en ff over zn hoofdje of rug wrijven en dan weer ff weg min of tie en als ie dan nog huilde gaf ik zn speen.. meestal was hij dan zo moe van huilen dat ie door paar keer op zn speen te zuigen in slaap viel...
@Lafo, het is idd een stuk koeler, heerlijk! Nog een paar uurtjes en dan moet je toch echt je internet gaan afsluiten...Geniet lekker van je vakantie! Wat fijn dat er het meevalt met Amy, hopelijk helpt het kussen en de oefeningen. Komt de fysio na de vakantie weer? Slapen, tja, als hij eenmaal slaapt (...) dan slaapt ie best goed, laatste paar dagen van 21.00 tot 06.30 uur en dan ochtends nog wel 2/2.5 uur en 's middags ook 2 uurtjes, 's avonds voor z'n laatste fles is hij eigenlijk altijd wakker, dus totaal ook zo'n 14 uur per 24 uur.
ja hier ook al tijdje goed ritme.. sochtends tussen 6 en 7 de fles.. dan ff zelf laten spelen in de box tot ie vanzelf in slaap valt dan slapen tot ong half tien/tien uur.. ff op schoot met m knuffelen.. dan zn fles.. dan weer ff met m spelen tot ie gaat geeuwen dan slapen tot uur of twee/half drie dan is ie wakker meestal tot de volgende voeding en doe ik ff met m spelen en laat m ook alleen spelen in de box.. dan de volgende fles tussen 5 en 6 en als ie wakker is in wipstoeltje bij ons als we eten of anders in de box tot ie zelf in slaap valt.. dan half negen badje en negen uur de laatste fles en dan gelijk naar bedje toe...
hey Lafo, voor ik het vergeet : fijne vakantie Mijn vriend zijn familie, woon in malaga en in cordoba .. wie weet kom je er wel iemand van tege zonder te herkennen want ze lijken totaal niet op hem. hier ook een ritme hoor rond 21.30 laatste fles. 06.00 1e fles slapen tot 09.30 half uurtje spelen 2e fles. half uurtje spelen slapen tot 13.30 14.00 3e fles. slqpen tot 17.00 en dan spelen. rond 18.00 4e fles. om 21.00 het badje in. en om 21.30 ;aatste fles @askim volhouden in de zin van ff doorbijten denk ik.
Grappig Askim een beetje hetzelfde als Amy dus, vind het niet ceht heel veel maar het zal wel goed zijn. Het regent hier en in R'dam en Vlaardingen ook zeker? Ja nog even en dan geen internet meer Probeer af te kicken maar lukt niet echt Ja gelukkig na de vakantie weer een afspraak!
nee hier nog niet, maar ziet er niet lekker uit dus zal wel niet lang duren... pfff en ik wou nog wel de deur uit...... irritant zeg!