In Rdam wel bewolkt maar het is nog droog. Maar als het bij jou nu regent is er grote kans dat het hier ook snel nattig wordt....
Witte reus dank je, als ik ze tegen kom doe ik ze wel de groeten Maar kan jij dan nooit even gebruik maken van hun gastvrijheid Zo haar tweede fles krijgt ze pas rond 13.00, wat een verschil zeg Dan weer om 17.00 dan om 20.00 en dan weer om 23.00 of later. 's avonds clustert Amy nog steeds namelijk.
ik had straks op buienradar gekeken, nou moe.. we krijgen straks toch een lading. het was gewoon rood en dat is erg veel regen.. fijne vrije dag. hier is het buiten 26 graden en binnen 24 .
Zo witte reus gaat zeker hard al 12 weekjes tsjongejonge Vergeet de schuifpui dicht te doen, nu is alles hier zeiknat Moet ff dweilen
Nog even, dan zitten onze kleintjes op 4 flessen per dag, lijkt me heerlijk. Zondag had Devrim de laatste fles al overgeslagen en waren het er 4. Scheelt echt wel weer.
jeetje dat is idd een groot verschil. zo zie je maar weer ieder kindje is anders @gina, ik wist niet dat jij in een bar werkte of heb je een eigen kroeg ?
als ze op 4 flessen per dag zitten moet er ook meer in de fles geloof ik! ik ben al 2 weken niet op het cb geweest omdat k moest werken ik ga vandaag ergens anders laten wegen wel op een cb maar dan in een ander dorp eens kijken wat die zeggen aiii lafo dweilen dat is echt geen hobby van me
Zo pffff ze ligt toch op dat zijligkussen maar ben toch een beetje bang hoor ik net haar een beetje stikkend hoesten Ik flikker zo die laptop op de grond en ren naar boven, maar ze hoest gewoon een beetje de laatste tijd. Maar ik zei toch dat ze een ritme had ze keek me net wel erg wakker aan, misschien moet ze wennen aan het kussen.....
jaja.. werk al tien jaar achter de bar.. heb al vanalles gedaan in de horeca! Tot vorig jaar januari was ik bedrijfsleidster in een kroeg in het centrum maar ben ik mee gestopt omdat dat niet samen ging met mn relatie. Ik werk namelijk ook nog overdag in de administratie.. dus ik werkte toen 80 uur in de week.. nu werk ik alleen nog op de zondagen in een sportcafe... en dan een half jaar per jaar.. dat doe ik al bijna 11 jaar.. ben al ouwe rot in het vak hihi hmmm nog steeds geen regen hiero maar donker is het wel binnen, kan haast de lichten weer aan doen.. snik snik!
ja klopt dan gaan ze minder eten ineens... ik ga binnenkort, als Noah maand of drie is maar beginnen met vast voedsel.. dan is het denk ook makkelijker overgaan naar vier voedingen.. denk dat ik het dan zo doe: sochtends pap smiddags fruithapje savonds groentehapje savonds voor slapen een fles.. maar begin eerst langszaam met papje en dan week later met fruit enzo enzo..