nou allebei ouwe rotten in t vak hahahaha... na 9 en 11 jaar mag je daar wel van spreken toch?! hahahahahaha....
@Gina, je kunt wel zeggen ouwe rot. maar ik heb liever 1 goede iets oudere collega dan een broekie van 16 jaar wat niets weet en wat niets mag kosten snap je ?
Lafo fijne vakantie! Ik wordt gewoon niet wakker, maarja eigen schuld! Na die rotdag gisteren ben ik gaan psp-en en toen was het opeens half 3 vannacht, oeps. Om half 7 was Zenne wakker en om half 8 Quinn. Tja dan kun je niet zeggen dat ik uitgeslapen ben. Ik had Zenne in haar eigen bed gelegd, om half 7 was ze aan het krijsen. Lag mevrouw ondersteboven met haar voetjes tegen het hoofdeind van het bed. Ik had haar met de voetjes tegen het voeteneinde gelegd. Bewegen jullie kindjes ook zoveel? Zenne die wandelt op haar manier ook de hele box rond. Op haar rug, knietjes optrekken en dan met voetjes en handjes afzetten. Kan me dit van Quinn helemaal niet herinneren zo snel. Haar speen goot ze ook met kracht uit haar bed of de box, kan altijd alles aan de kant schuiven om hem weer te pakken.
ohhh maar bedoelde niet oud als in oud maar bedoelde meer ervaren! hahaha... Noah is wakker en ligt hele verhalen tegen zn mobiel te houden hahaha... ik ga zn flesje ff maken!
Ben trouwens een benieuwd of iemand van het cb krijgt geadviseerd om pas met 6 maanden met vast voedsel te beginnen. Schijnt namelijk een nieuw protocol te zijn van sommige cb's. Maar hier kunnen ze me wat, vanaf 4 maanden begin ik toch langzaam met fruit en met 5 maanden de eerste warme groentehapjes. Quinn die at met 8 maanden al gewoon met ons mee (lette natuurlijk wel op zout en kruiden).
Heej Lafo! fijne vakantie hoor! lekker even weg, al hoeft dat voor mij niet met een vliegtuig te zijn Hihi :-D geniet er maar lekker van. Witte reus: gefeliciteerd met brammetje! Wauw al 12 weken.... nou ja dat is Cas hier zondag ook al. Tjongejonge de tijd gaat echt wel heel snel!
Ja linda daar ben ik ook benieuwd naar. Ik hoorde laatst idd dat het advies nu naar 6 maanden gegaan zou zijn. Ben benieuwd, hier moet ik over drie weken gaan, dan is Cas 3 1/2 maand oud dus ben benieuwd of ze daar dan wat over zeggen!
Hier op het cb hebben ze het liefst dat je met 6 maand begint als je bv geeft en als je fv geeft 'mag' je vanaf 4 maand omdat die kindjes de voedingsstoffen toch anders binnenkrijgen. De ha was heel duidelijk, mijn duizelingen komen van een storing in het evenwichtsorgaan, dat komt van een virusje en gaat vanzelf weer over maar kan ff duren. Over Ruben: ziet er perfect gezond uit, daarom lijkt hem de kans op koemelkallergie uiterst klein. Hij heeft wel zeker gevoelige darmpjes. Moet nu een paar dagen proberen om wat melkproducten te introduceren en dan kijken of hij verandert in gedrag. Reageert hij dan heftig dan moet ik met het cb de boel verder regelen om een verklaring voor het ziekenfonds te krijgen voor dieetvoeding, de ha bemoeit zich daar nl niet meer mee. Volgens hem moet mijn gewicht beter worden als ik weer wat melkproducten krijg en morgen met de dietiste overleggen wat verder mogelijk is. Ruben krijst hier nu moord en brand, het is voedingstijd! Ga lekker met hem in de tuin.
Hellepelle en Linda bedankt Wat zal ik Amy aandoen voor in het vliegtuig, is altijd frisjes he maar ze moet op me schoot dus dat is ook wel weer warm.....
lafo ik zou iets met lange mouwen en lange broek aan doen, en dan in je tas iets met korte mouwe, of iets met korte mouwen en een vestje aan want ik heb het altijd koud in het vliegtuig liever iets te veel aan trekke wat uit kan dan anders om! @friendly nu heb je wel duidelijkheid of niet? val je nog steeds zoveel af dan? ja mag wel wat spek van mij hebben te dik zijn is niet leuk, maar te dun ook niet!
Devrim "kruipt' ook z'n hele ledikant door. Ik vind het ochtends altijd aan het hoofdeinde overdwars met z'n voeten buitenboord....Ik leg hem toch echt avonds aan beneden aan het voeteneinde. Z'n speen had ie vannacht achter het ledikant gegooid, moest eerst het badje opzij zetten, ledikant verzetten en toen kon ik er pas bij. Hij trekt ook met z'n handje z'n speen uit z'n mond als ie het zat is. Wat doen jullie kleintjes met fles drinken? Devrim houdt met 2 handen de fles vast.... Hij ligt nu even te spelen in de box, hoop dat ie straks weer beetje snel in slaap wil vallen, zie er nu alweer tegenop
Goodmorning! wat gek eigenlijk we wonenn allemaal in nederland en hebben allemaal ander weer haha. hier is t vannacht afgekoeld tot 26,5 graden.. kouder werd t niet.. en nu is t alweer aan t oplopen.. 27,5 graden. veeel te warm bah! Mijn speelkleed komt vandaag! zit nu in de afleverroute.. ben benieuwd hoe laat die gaat komen.. niet weer een hele dag thuis aub Danjo we duimen voor je! hoop voor je dat t snel raak is en je een hele goede zwangerschap hebt! Lafo arjen was veel kleiner toen hij zo oud was.. arjen zat altijd helemaal onderaan op de groeicurve en brian steekt er boven uit haha wel appart. dadelijk groeit brian arjen nog voorbij.. want arjen is altijd een kleintje gebleven