Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brian die verplaatst nog gee mm met hoe ik hem neerleg.. t enige wat ie wel is doet is de deken lostrappen ;) maarja zo'n gewicht krijg je ook niet makkelijk in beweging he :p

2. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Lafo, ik zou ook inderdaad Amy iets met lange mouwen aantrekken, evt nog vestje. Ik vind het zelf ook altijd erg koud in een vliegtuig en wat al is gezegd, iets uit doen is makkelijker dan dat je te koud gekleed bent.

Heel veel plezier en vooral geeeeen internet cafe opzoeken in Spanje, komt allemaal wel weer als je terug bent. Hoe lang ga je eigenlijk? 2 wk?

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Als Michiel daar tegen mij over zou beginnen, zou ik -zeker na zo'n dag- echt over de zeik geraakt zijn en hem toegesnauwd hebben dattie het ook best zelf kan doen. Dattie maar blij is dat de was überhaupt alweer schoon is!

4. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Deentje, hopelijk komt TNT snel zodat je vanmiddag lekker weg kunt gaan. Naar de tuin van je ouders?

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Yep 2 weken :D nee zal me bedwingen ;)
    Ja dat doe ik dan maar met een extra setje met kort setje in de tas, denk dat ik iets van een boxpakje aandoe, lekker makkelijk toch?

Deentje wat een verschil in jouw twee jongens, dat zie je denk ik niet vaak. Heeft Brian veel van Arjens kleertjes aan?

Witte reus ja dat is balen maar t/m donderdag word het beter geloof ik

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Eindhoven eo en riolering... dat is ook gewoon een drama :p Las trouwens gister in de krant dat er met die stortbuien van zaterdag (waar ook wij onderweg naar huis last van hadden) hier in de regio de boel ook aardig blank is komen te staan... Stond ook bij dat er in Eindhoven vanaf de Stoutheuvel meldingen waren binnengekomen over wateroverlast. Dat is gewoon maar 3 straten verderop ofzo :confused:

Kan me voorstellen dat je het niet bepaald een prettig idee vond, dat ze met dat weer in het bos waren! Zou ik ook niet prettig vinden (ook niet om dan zelf in het bos te zijn, trouwens ;))

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Die speen eruit trekken doet Amy ook alleen niet echt bewust denk ik omdat ze daarna altijd begint te gillen dat ze de speen weer wilt ;)

Handjes vast aan de fles doet ze al ene tijdje ja, soms laat ik de fles los als er nog een beetje in zit gaat dat best :)

8. askim ja denk wel naar de tuin van mijn ouders maar ze hebben vanmiddag regen voorspelt.. dus moet ik nog maar even kijken ;)

lafo ja ze zeggen wel dat de 2e vaak groter is dan de 1e.. maar dit is echt een heel verschil. ik heb wel veel kleertjes door kunnen schuiven naar brian.. dat is wel makkelijk! hoewel ik t toch leuke vind om nieuwe kleertjes te kopen :)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Deentje dat kan ik me voorstellen hoor, is toch leuk om kleertjes te kopen :p

Nou Ramon is nog aan het werk, hij zou tussen 10.00 en 11.00 thuis komen.......en het is bijna 12.00 zo gaat het nou altijd en hij moet nog een aantal dingen doen voor me grrrrrrrr :x

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hmmmm hij is onderweg.......

Nou meiden ik ga afsluiten...tot over twee weekjes, zal wat zon naar jullie toe sturen en zal een sangria op jullie drinken ;)

xxx

11. kleertjes kopen is t leukste wat er is hahah. maar had wel een paar favoriete pakjes van arjen die hem zoow leuk stonden.. die heb ik brian dan wel aangetrokken :)

12. lafo hele fijne vakantie! geniet er van! goede reis! en tot over 2 weekjes!

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Aaah, dat is wel heel lief van dr zeg!
    Hier had ik zoiets toen ik nog zwanger was. M'n halfzusje was eens met haar moeder in de stad geweest en daar zag ze een Nijntje badset liggen. Gaf ze die aan haar moeder 'Die wil ik voor Madelon kopen, voor de baby!' Zoooo lief! (Het was afgeprijsd en stiefmams vond het ook zo lief van Sjors, dat ze het inderdaad meegenomen heeft... kind was toen nog net geen 4 jaar!)
    En nu heeft Sjors ook weer wat... ze heeft nu kennelijk iets met achternamen ofzo, dus vroeg ze me laatst hoe ik met de achternaam heet. Dus ik dat zeggen, "ik heet de Wit met de achternaam, net als jij!" Vond ze geloof ik een beetje raar, maar ok. En hoe heet Michiel dan met de achternaam "die heet Dijcks", oh, da's dus een andere achternaam, hmmm... en Maudje dan? "Maudje heet ook Dijcks". Oh, maar dan wil ik ook Dijcks heten hoor!
    Haha, dat was al een paar weken terug, maar ze is nog altijd bezig dat ze maar met Michiel gaat trouwen om ook Dijcks te kunnen heten :) We hebben haar nu verteld dat ze morgen mag zeggen dat ze Dijcks heet, op voorwaarde dat ze dan ook doet alsof ze 3 jaar is ;) (morgen gaan we met een hele groep naar de Efteling :D)

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    fijne vakantie Lafo geniet ervan

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    12 of 13 maar meer helas niet

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa verplaatst zich ook veel, hoe hij dat doet, heb ik niet gezien

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    deken lostrappen doet hij ook, gelukkig is het warme weer

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nou, da's inderdaad een stomme vraag zeg! Is het niet te warm om te werken... :rolleyes: Hoeveel keus heb je? Volgende keer gewoon zeggen "als ik niet zou werken, ondanks de hitte, zouden jullie nu je drankjes niet kunnen krijgen!" Hopelijk snappen ze dan wat voor ontzettend stomme opmerking het is ;)

Wij zijn zondag wel nog wezen wandelen, nadat we gelunched hadden in hetzelfde restaurant als waar we een jaar eerder waren gaan lunchen met ons geregistreerd partnerschap ;) Maar we hebben niet zo heel lang gewandeld, 3 kwartier ofzo. Al was dat meer omdat ik het zelf niet meer trok, dan omdat Maud last had van de warmte :p (Vorige week zaterdag, op de Nürburgring hebben we een nogal stijle heuvel opgelopen en daar heb ik wat last van m'n heupen door gekregen, is nog altijd niet helemaal weg :(). Heb wel in de gaten gehouden hoe Maud het vond, maar die sliep heerlijk en in haar wagen, met de kap erover en de parasol was het daar zelfs relatief koel te noemen!
    Maar inderdaad, een 4 weken oud babytje in de volle zon... da's geen doen! Zorg dan op z'n minst voor voldoende bescherming daartegen!

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier trekt isa niet, maar duwt met zijn tong en dan zoekt ie hem. soms als ie het laat vallen, probeert hij weer terug te duwen met zijn handen, maar het lukt hem niet

20. jaah mijn speelkleed is eindelijk binnen!

Deel Deze Pagina