Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zo daar ben ik weer, onze kleine man weegt...

*trommelgeroffel* ...

6350 gram.. wow in 2 weken tijd 540 gram aangekomen.

oh ik kan er zo geirriteerd van raken.. stond ik daar op het buro Bram uit gekleed. oh zegt die vrouw wat een kleine flinkerd! echt zo van pff die is royaal..

ik zou nou hijs al 12 weken en lijkt op zijn moeder :p

ach ja zulle de hormonen nog wel ijn ;)

wat een gedoe met die potjes ed.. wie weet weten de april mama's het antwoord.

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik ben niet van plan kant en klaar te kopen, het zelf maken is even werk maar ik weet niet, heb het niet zo op potjes (alleen idd voor nood!) Het is zo makkelijk om zelf te doen, je kookt toch al elke dag en de meeste eten ook elke dag fruit. Enige wat je hoeft doen is letten op zout , kruiden etc en ff pureren.

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haha jvtje dat doet Bram ook.. en dan hoor je ook huuuhh huuhu en dan dat mondje hihi..

af en toe laat ik hem aanplaren kijken hoe ver hij komt.

@Deentje heb je een foto van de kleed.. ben natuurlijk erg nieuwsgierig.

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmm, dat is wel vervelend dan ja :(
    Hij valt dan ook niet in slaap wanneer je gewoon met de wagen gaat lopen? Dat hij door die beweging rustig wordt?

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik heb even een vraagje..
    ik kan speentjes bestellen voorop de optie fles van de oude collectie. maar ze hebben er niet zo veel meer van

Welke maat zal ik nemen? lastig hoor.. want de difrax heeft nieuwe speentjes in de collectie die Bram niet zo fijn vind.

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Maud heeft aan de maxi-cosi de Woezel & Pip spanner... ze kan echt honderd uit kletsen tegen Woezel en slaat die arme hond ook constant ;) (ze vindt Woezel wel duidelijk het leukste van de 3 figuurtjes die eraan hangen).
    Aan de wandelwagen heeft ze een spanner van Babyborn, 2 eendjes en in het midden en poppetje. Tegen dat poppetje slaat ze dan ook altijd :D

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

:confused: kan me voorstellen dat je dan met grote ogen zo'n man aankijkt. Dat hij niet alle richtlijnen omtrent baby's op de voet volgt, kan ik me nog iets bij voorstellen. Dat wil nog wel eens zo snel veranderen en is bovenal ook vaak vooral een taak van het cb natuurlijk, maar enigzins op de hoogte zijn, is toch wel het minste dat je mag verwachten... Want dat ze met 3 maanden aan vast voedsel mochten beginnen, is bij mijn weten toch echt al jaaaaaren geleden (het is dat m'n moeder laatst vertelde dat wij al vanaf 3 maanden papje kregen)

Proficiat met Ruben z'n 3e vermaanddag! :D

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Gefeliciteerd :)
    Maud was gister 12 weken :D Gaat inderdaad snel... volgende week alweer 3 maanden, een kwart jaar dus al...

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh ja... Maudje is maar 1 dag ouder als Bram he...

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    haha leuk he dat soort opmerkingen
    maar mooi gewicht hoor, die groeit als kool
    waar zijn onze lieve kleine baby-tjes gebleven?

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik denk dat het hier afgewisseld gaat worden. Papa gaat zoveel mogelijk proberen voor dochterlief te koken, dus ze zal als het goed is vooral versgemaakt, dan wel ingevroren eten krijgen. Maar ik wil wel altijd wat potjes op voorraad hebben. Kan me zo voorstellen dat dat ook af en toe makkelijk is!

12. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ja de kleine babietjes zijn zomaar ineens weg hahaha :-D Neej hier ook geen klein babietje meer maar een flinke kerel!

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bram is weer lekker gegroeid dus :D
    Ga denk ik vrijdag Maud maar eens laten wegen, dat is dan toch alweer 3 weken geleden dat dat voor het laatst gebeurd is en het duurt nog 3 weken voor we weer naar het cb moeten...

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    en zo vind ik elke leeftijd wel iets hebben, het baby vind ik erg leuk, maar dit ook dat hij hele verhalen tegen je verteld dat hij tegen je lacht.. al begint met omrollen. kan niet wachten totdat hij begint te kruipen.. :D en over een paar jaar ( als we ze achter het behang kunnen plakken ) dan zeggen we ach was je nog maar klein ;)

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, ja vooral die geluidjes erbij ook :D en dan heerlijk gefrustreerd raken omdat het niet lukt... ;)

Maud heeft trouwens de laatste dagen weer een nieuwe klank geleerd. Nu hoor je de hele dag door het huis alles met een 'euh' klank erin, echt zo schattig! :D

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Niks geen zorgen maken wittereus, Brammetje groeit prima! Beter nu wat zwaarder dan te licht, want als ze straks lopen lopen ze het er wel weer af!

Het klein is idd van de baby's af, maar vind ze nog wel steeds lief hoor Hilde!

Jeetje, ruben pit alweer 3uur, zal ie het net als gisteren tot 5 uur redden dan komt ie weer op 4 voedingen vandaag... niet dat ik 5 erg vind (en 6 ook niet) maar het verschil na de regeldagen van vorige week lijkt dan ineens wel heel erg groot!

17. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Maar ook als je ze achter het behang kan plakken, hebben ze meer dan genoeg vertederende momenten ;)

Zo, ik ben weer even bijgelezen, Maud slaapt nog, dus ik ga even de was doen!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Jvtje, ik moet maandag met Fay naar het cb, dan krijgt ze haar prikjes weer. En dat op hun 3maandsdag.

Linda, ik ga gecombineerd geven, dus zowel potje als vers. Dit omdat wij niet altijd even gezond eten, en ik vind dat de meiden nu in ieder geval nog gezond moeten eten elke avond. Maar Sam die eet nu wel al heel vaak gewoon met de pot mee :D (Helemaal als mama aan de lijn doet hihihi)

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik maak me ook geen zorgen, ik ben ook niet de smalste.. en ik weet gewoon dat mijn kinderen dat ook kunnen krijgen, Mijn vriend kan 10 repen snoep eten en niets aan komen, en als ik er 2 eeet kom ik ook meteen aan. dat is echt een kwaaltje wat bij mijn moeders kant voorkomt.

ach en ik vind babys horen nou een eenmaal baby spek te hebben toch :D:D

maar weet iemand wanneer ik het beste maat M kan pakken voor de fles ?

20. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    voor de nijntjes fans..

weten jullie ook dat er nijntjes fopspeentjes zijn?

Deel Deze Pagina