Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    sorry :oops: deentje vergeet helemaal te zeggen dat ik het een leuk kleed vind :D
    en ik moest zo lachen om het rompertje :D

ik kon net tot de verschrikkelijke ontdekking dat Bram maar 3 rompertjes in maat 62/68 heeft ;) wat erg nu dat ik moet gaan shoppen :D:D

hij past nu nog wel rompertjes maar 50/56 maar sommige gaan moeilijk dicht!
    dus van het weekend ga ik die maat op berge

sniksnif..

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haha friendly hij huht! snap precies wat je bedoelt...

:D

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo, ga maar naar Ruben voordat het jammeren omslaat in huilen... tot later!

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ben net van buiten gekomen, pfff wat is het warm zeg, is echt niet te doen buiten

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier rond half 12 laatste voeding, ik ging net weer even kijken en voelde even in haar nekje, en ze rekte 2x, deed geen enkel oog open, en ging zo weer verder slapen.

Sjemig, leuk zulke prikjes, krijg er helemaal de zenuwen van.

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik ga de comp uit zetten, straks komt vriendlief thuis en vraagt wat ik gedaan heb,

de hele dag achter de comp gezeten :oops:

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    deentje, je hebt toch die speelkleed via marktplaats?

voor hoeveel heb je hem gekocht? is wel leuk zon ding

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@witte reus: nee, ik heb geen idee wanneer je die maat M moet gaan gebruiken.. Ik gebruik bij Maud altijd de S, die lijken voor haar gewoon goed te werken met de flesvoeding.

Ik zou niet weten wat ze hier op het cb over de voedingen zeggen... Ja, ze begon erover dat ze het nog wat vroeg vond dat Maud naar 4 voedingen ging, maar toen ze de groeicurves erbij pakte om dat met argumenten kracht bij te zetten, kwam ze volgens mij tot de conclusie dat het toch wel meeviel (al zei ze dat niet hardop) ;)
    Ik weet dus eigenlijk alleen dat op de verpakkingen van de flesvoeding staat dat je vanaf 6 kilo naar 4 voedingen mag...

@evelien: goh, dat wist ik niet dat groente ook vanaf 4 maanden mag. Ik meende altijd dat dat vanaf een maand of 6 was...
    Zal hier de volgende keer dat we op het cb zijn eens vragen naar bijvoeding, Maud is tegen die tijd toch al bijna 4 maanden.

@friendly: natuurlijk is het belangrijkste hoe Ruben zich voelt bij het aantal voedingen dat hij krijgt :) Heb ik hier ook hoor: het maakt mij opzich niet uit hoevaak Maud komt, als ze er maar tevreden mee is! En ze is tegenwoordig tevreden met 4 voedingen, prima toch?
    Al vind ik het stiekem toch ook wel erg prettig hoor, zo'n schema van 4 voedingen ;) Ze komt daardoor nu ook op tamelijk vaste tijden (tussen 6 en half 7, tussen 12 en half 1, tussen half 6 en half 7 en daarna meestal rond een uur of 11), in plaats van dat het elke dat weer andere tijden waren, zoals toen ze nog op 5 voedingen zat. En het geeft gewoon ook wat meer tijd tussen de voedingen om dingen te kunnen doen! En daarmee ook wat meer rust. Dus daarvoor vind ik het toch wel prettig. Maar als ze 5 of 6 voedingen nodig zou hebben, zou dat net zo goed prima zijn.

Maud ging het ook regelen toen ze tegen de 6 kilo was :) En ook zij deed het helemaal zelf inderdaad!
    Ze wil trouwens wel speentjes, maar dan die van de Bibi. Wil ze meestal als ze gaat slapen, of als ze tussendoor even wakker wordt.

@Deentje: wat een leuk shirtje heeft Brian aan!
    Leuk speelkleed :) Zo te zien heeft Brian daar een tuinbroekje aan? Is dat nou makkelijk met het verschonen van de luier? Want ik vind tuinbroekjes enzo ook altijd erg leuk, maar manlief wil er niet aan omdat het hem zo'n gedoe lijkt met het verschonen.

@onsukkie: mjah, is een bekend verschijnsel hè. dat ze dan wat slaperiger (kunnen) zijn na de prikjes. Opzich alleen maar goed hoor! Zeker als ze verder niet echt ergens last van heeft.
    Het warme weer kan ook nog meehelpen daarbij. Maud doet op het moment ook bijna niets lievers dan slapen. Denk echt dat dat door de warmte komt, omdat ze er dan niet zoveel last van heeft ofzo!

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoe duur is nutrilon 1 hypo allergeen in nederland, ik heb het net voor 20 euro gekocht

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Als je het over de duvel hebt... daar zul je haar hebben eindelijk.

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier geen regen gehad, alleen maar zon in de lucht en veel benauwd

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nou 5 minuten eheheheheheheheheheh is isa nu in slaap gevallen, eindelijk zeg

soms zijn die geluidjes zo irri

13. Friendly chris kon er gelukkig wel om lachen toen ik er mee thuis kwam. :)

onsukkie deze heb ik toen in nijmegen bij een kraampje gekocht.

thnxx voor de complimentjes over mijn speelkleed :)

Nazli heb hem voor 25 euro gekocht. staan best veel speelkleden op marktplaats.. keuze genoeg :)

jvtje ik vind het wel meevallen met verschonen van een tuinbroekje... t is wel iets lastiger.. maar ik ben helemaal weg van tuinbroekjes bij baby's hij heeft er wel 5 geloof ik haha. en t verschonen gaat steeds makkelijker ;)

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    is wel goedkoop denk ik, die dingen zullen wel duurder zijn in de winkel vooral als het winnie the pooh is

15. ja ik wou hem eerst ook uit de winkel halen omdat ik graag een nieuwe wou.. maar in geen een winkel hadden ze ze van winnie de pooh :(
    had ik wel een andere leuke gezien maar die koste 54 euro.. vond ik toch wel een beetje prijzig..

16. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bij Albert (de online winkel van Albert Heijn) betaal je €16,-

@deentje: hmm, toch nog maar eens een poging doen om manlief omgepraat te krijgen ;) Ik vind tuinbroekjes zelf ook zoooo leuk bij die kleintjes! We hebben hier wel een paar van die boxpakjes, dat vindt hij ook al een ramp om dan te moeten verschonen :rolleyes: Ook die zijn wel iets lastiger met verschonen, maar het valt allemaal best wel mee vind ik, je moet alleen wat geduld hebben soms ;)

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hmm dat is ook niet goedkoop. is dat alleen de hypo allergeen, dat het duur is of alleen bij AH.

ik weet niet of jullie bas van der heijden daar hebben. Ik wil graag weten hoe duur het daar is

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mannetje komt thuis ik moet koken, tot later of tot morgen

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Wij kregen vanmorgen een geboortekaartje van een collega van Erwin alleen werd er de geboorte en het overlijden van hun dochtertje aangekondigt, het kindje is met 27 wk zwangerschap geboren en heeft het niet gered, och wat erg, heb er geen woorden voor! Het was denk ik wel het geboortekaartje wat ze hadden uitgezocht wat ze nu gebruikte als rouwkaartje.

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Marieke hoe is het met je ouders? Komt je moeder iets tot rust nu ze hier is, al blijven het natuurlijk heel spannende en emotioneel uitputtende dagen! En je vader, hebben ze al wat resultaten van het onderzoek, en hoe voelt hij zich?

Deel Deze Pagina