jvtje ja t is gewoon ff oeffenen maar je word er zo handig in na een paar keer. evelien wat erg zeg! bah voor zoiets heb ik geen woorden voor...
Iris wil hier niet slapen vanmiddag en ik wil graag dat ze slaapt, heb het ff gehad Steeds moet ik hier iedereen wegsturen, kim nodigt hier iedereen it om te zwemmen, heel gezellig maar het maakt zo'n herry en het zwembad is net onder iris slaapkamer raam, en zolang iris goed slaapt heb ik er geen problemen mee maar nu ze steeds wakker is wel! Kim is zo verlegen dan die wil eigenlijk alleen maar hier zwemmen terwijl ze bij de buren ook een leuk zwembad hebben, maar ze is nu daar naar toe vertrokken en heeft tessa meegenomen!
wij zijn weer terug! Weer lekker weer gehad, heerlijk hoor.. We waren in Arcen ( noord limburg) lekker hotelletje en heerlijk gegeten. Al was dat laatste wel erg lastig met Laura gezien ze om 19uur de fles krijgt en daarna dus vaak nog heel lang huilt! En met een krijssend kind in een restaurant is natuurlijk niet de bedoeling dan eet je ook niet rustig en anderen ook niet. Verder vandaag naar het cb geweest, laura is nu 6055gram en 58.5 cm lang
Hoi anastasia, leuk dat je er weer bent, klinkt leuk zo jullie uitstapjes,en inddd is lastig zo dat eten als Laura dan net ook haar aandacht wil, hoe heb je het opgelost?
Heb Iris hier om 13.00uur haar eerste flesje kunstvoeding gegeven Ik was er wel een beetje triest van, weet dat het goed is voor Iris hoor, maar moet het even verwerken, maar Iris was er zelf ook verdiretig van, huilde heel verdrietig tijdens het drinken en liet ook de helft staan. Net om 16.00 uur wel weer bv gegeven en toen was ze wel weer happy, maar had wel ontzettend veel last van scheetjes, hopelijk gaan we niet weer het zelfde krijgen als een paar weken geleden , maar ze moet natuurlijk ook leren drinken uit een flesje he, het boeren lukte ook niet vandaag, dus misschien dat da het gewoon is, maar bij gekolfde melk had ze het niet!
Oeps dat was een latertje. Vind het trouwens een heel leuk idee dat met die geboorte kaartjes, dacht vandaag nog we kunnen wel een bedrijf beginnen hier met zoveel creabea mensen, een foto- bewerk afdeling, afdeling geboortekaartjes, afdeling geboortebedankjes, een afdeling geboorteborden , dat is iets voor Hilde! We hebben ook wel mensen die deskundig zijn op de computer, oa jvtje, en we kunnen ook nog een kdv opvang beginnen, werken ook een aantal in, hihi....
Nou laten we hopen dat je dok gelijk heeft dan verdwijnen die duizelingen weer vanzelf! Over die koemelkallergie en het er gezond uit zien. Hier zag Kim er super gezond uit, maar wel een bewezen koemelkallergie dus dat zegt niet alles, maar het is wel goed om te gaan provoceren, dan heb je ook duidelijkheid en kun je weer aan de melkprodukten als Ruben er niet op reageert. Hoop voor je dat hij het niet heeft, is wat minder gecompliceerd. Maar voorlopig ga je dus nog door met bv of niet?
Het is de hypoallergene die zo duur is. De gewone is goedkoper (weet niet meer precies hoeveel, heb de site alweer gesloten). Bij andere winkels betaal je ook rond de 16,- voor de hypoallergene. Misschien bij sommige winkels ietsje minder, maar dan eerder een paar centen ofzo, zeker geen euro's. Hier in Eindhoven is geen Bas van der Heijden nee, dus zou ook niet weten hoeveel het daar kost. Zelf gebruik ik trouwens de Extra Care van de Kruidvat voor Maud (met dank aan Daphne voor de tip ), die is wel echt een stuk goedkoper!
Welkom terug! Arcen is wel een mooie omgeving. Midden in de Peel en je hebt er ook nog de Kasteeltuinen Waar ben je zoal geweest? Laura is weer lekker gegroeid
Ja daar snap ik ook niets van, aan de ene kant stelt hij vast dat ruben heel gevoelige darmen heeft en dan zo'n advies. Hij mag zijn babykennis wel snel wat opkrikken!
Zo brammetje is weer goed gegroeid, en indd het is niet leuk als ze zulke opmerkingen maken. Bij Kim werd ik er tureluurs van, bah
Maud vond haar 1e flesje kv ook helemaal niets. Dat was brullen, brullen en nog eens brullen. Papa probeerde haar dat flesje te geven. Na een minuut of 10 heeft hij Maud maar aan mij gegeven, zo van 'misschien dat ze bij jou wél wil drinken'. Uiteindelijk is het inderdaad gelukt haar te laten drinken en heeft ze ook het meeste wel opgedronken. Het is toch gewoon een heel andere smaak ineens hè, daar moest ze duidelijk aan wennen! Kan goed dat Iris daar ook gewoon aan moet wennen. Kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt Wat dat betreft ben ik blij dat ik bewust ervoor gekozen heb om af te gaan bouwen en niet gedwongen werd door m'n eigen lijf. Moet er ook wel eerlijk bij zeggen, dat ik het ook niet zo erg vond om op fv over te gaan. Hoewel de bv hier altijd als een tierelier ging, heb ik er nooit echt veel plezier aan beleefd. Ik vond het eigenlijk wel prettig dat ze op een gegeven moment ook een flesje erbij kreeg! Nu krijgt ze 2x bv en 2x fv op een dag en dat werkt voor mij prima zo! Ik heb nu eigenlijk pas voor het eerst dat ik dan ook wel kan genieten van het bv geven.