* Is nu aan het eerste pakje yoghi drink... ben benieuwd!* Evelien: ja wil voorlopig toch graag doorgaan met de bv, het loopt net zo lekker, dus hoop dat de dietiste morgen nog wat advies heeft om extra calorieen binnen te krijgen. Ga nu dus provoceren, kijken hoe hij regeert en dan weet ik dat morgen al. Mocht hij er wel op reageren kan ik dat meteen aan de cb-arts duidelijk maken en dan zien we dan wat de opties zijn. Niet zo gek hoor dat Iris ook moet wennen aan het flesje. Zou pas gek zijn als ze het ineens accepteert en je borst niet meer wil! Jeetje wat verschrikkelijk voor die collega van Erwin, dat gun je echt niemand (maar helaas gebeurt het nog veel te vaak!) Anastasia: welkom terug! laura dus ook al zo lekker gegroeid! Hebben jullie dan elke dag om 17uur gegeten zodat je vanaf laura haar fles lekker boven was? Zo ben geloof ik weer bij...
Jvtje: ik heb ook niet echt genoten van de bv de eerste weken. Toen het na 5 week eindelijk leuk werd wilde het niet meer door de spruw. Pas vanaf drie week geleden genieten zowel Ruben als ik er echt van. Echt een momentje van ons twee, hij kijkt me dan vaak ook heel verliefd aan geweldig vind ik dat! Heb meneer weer wakker weg gelegd, heb hem 5 minuutjes horen kletsen maar denk dat ie nu alweer slaapt. Hoop tot een uur of 8, dan kunnen we dan weer clusteren tot 10 uur en dan naar bed.
halowtjes meiden beau ligt lekker in de bax te slapen met alleen een rompertje aan want het is nog steeds zo heet! pfff ze heeft net ook een klein beetje gedronken en slaapt nu weer witte reus sinds ik de hypoallergeen van friso gebruik heb ik helemaal geen klachten meer! na 1 dag trok alle uitslag in dr gezichtje weg en het spugen ect is er ook bijna niet meer gewoon het gewone mondje terug het is de beste stap ooit die ik gedaan heb ik ben blij maar vooral me meisie die is er nog veel blijer mee lafo fijne vakantie meid en een goede vlucht! zo ff bijlezen heb net een bord bami op en zit nu aan de balikroepoek en vanmiddag al zon nieuwe macflurrie cornetto framboos jammmieee! was dat dus de calorieen vliegen erweern aan
hier zijn de gewone duurden dan hypo allergeen, en zelfs een paar euros en je kan ze niet in een gewone winkel vinden, maar bij de aphotheek
huh dat is ook vaag nazli ! hyperallergeen is hier van friso iets goedkopen dan die van nutrilon maar ik ben blij dat ik friso ben gaan gebruiken ipv nutrilon had er al van meerdere moeders positive verhalen van gehoord en ik sluit me bij hun aan evelien wat erg zeg bah hoor het nu echt vaker om me heen ook van zwschappen die niet goed zijn afgelopen bah het is niet vanzelfsprekend bedenk ik me elke keer weer als ik zoiets hoor iris van jouw heeft die een koemelkallergie of is het kim ? ik weet het niet meer maar beau zat er tegen aan sinds in de andere voeding gebruik heeft ze een super gald gezichtje weer en ook vrolijk en geen bloe dmeer in haar ontlasting gelukkig! ik ga hier ook als ik zelf eten kook het van beau prakken en geven dan gooi ik er naderhand wel wat zout op voor mij en me man en vers fruit maar soms kan een potje ook geen kwaad hoor lekker makkelijk ook wel ik heb ook soms geen zin om eten te koken en dan geef ik wel een potje hoplijk vindt ze die dan wel lekker deentje wat een mooi speelkleed zeg ! witte reus hier ook mensen met zulke opmerkingen hou je denk ik niet tegen het gaat bij mij het ene oor in en het andere oor weer uit hier is beau nog steeds een klein babytje ze heeft we l maatje 56 soms 62 ben benieuwd als ze 5 aug! moet voor haar prikjes hoeveel ze dan is en hoekang ojee beautje
Meiden, even snel teken van leven van me.... Ik heb het erg druk momenteel en geniet ook nog eens van mijn laatste dagen verlof.........Dus weinig forumtijd... Heb ook ff snel over de bladzijden gelezen en reageer wat in onthouden heb... potje geven: hier niet voor ze 6 maanden is... bv: toen het lekker liep na een week genoot ik er van en doe dat nog steeds. Hoop ook dat het nog een tijdje zo mag zijn. Anastasia welkome terug! En wat is Laura weer gegroeid zeg... Wittereus: Bram ook al goed gegroeid. Goed hoor! Friendly: fijn dat het weer beter gaat en dat je nog even de bv gaat volhouden! Onsukkie: slaapkoppie Louise....geen zorgen maken. Was hier ook zo na ongeveer 9 weken... Evelien: jammer dat je fv moest geven maar is helaas niet anders...Succes meid! Deentje: mooi kleed! Lies ook al aan de psp geslagen... Linda leuk idee van je geboortekaartjes. Zal eens kijken voor een foto en je mailen... Fiona fijn dat alles zo lekker gaat nu met Beau! Kledingmaatje hier zit ze nog in 56 en sommige 62 past ze nu ook in. Zelfs nog in wat dingen van maat 50 past ze.... Jvtje fijn dat je nu zo'n evenwicht hebt gevonden tussen de fles en borst en dat je daarvan kunt genieten.... Nazli ook over op de fles? Askim wat goed van Devrim dat hij snachts zo goed slaapt. Hoop dat hij het inslapen snel weer onder de knie heeft. Misschien een fase? Gina met 3 maanden al een potje? Dat is echt te vroeg hoor, dat kunnen die darmpjes nog niet aan. En in het begin is het potje voor erbij maar niet ter vervanging van de fles. Je zou kunnen beginnen met een papfles in de avond.... Marieke haar vader knapt goed op lichamelijk. Geestelijk heeft hij het erg zwaar en dat maakt het moeilijk voor Marieke en haar familie. Lafo je leest het niet meer en zit nu wrs in het vliegtuig of al geland maar fijne vakantie! Geniet ervan! Pff dit is wat ik onthouden heb, sorry als ik iemand ben vergeten. Moet er ook weer vandoor....
Dat is wel wat lastig inderdaad, maar mooi dat het toch leuk was. En wat een gewicht al joh, prachtig!
Heeft het geen zin om een lacatatiekundige of hoe heet dat om advies te vragen? Misschien weten die nog wel wat om je productie op te schroeven. Het lijkt me eerlijk gezegd vreselijk fv te moeten geven, ik vind afgekolfde melk geven al "nep".
Die nieuwe mcflurry is echt VEEL te lekker en ik moet zo langs de mac rijden om op de koffie te gaan bij vrienden, dus dat wordt moeilijk op de terugweg, haha. Hier is er een bui geweest rond de lunch en daarna is de luchtvochtigheid aanzienlijk gedaald. De temperatuur is nog hetzelfde, maar het voelt nu veel prettiger aan. Hopelijk blijft dat zo.
Aangezien ik toch al aan het provoceren ben heb ik bij de ah mooi nog een reep chocola gehaa;d. Als Ruben dan toch buikpijn moet krijgen heb ik er tenminste nog plezier aan gehad . Ga Ruben voeden en dan kijken of het nog lukt zn voetjes en handjes te gipsen.
Is Laura zo zwaar dat iedereen vind dat ze zo groeit? Heb niet het idee dat ze heel erg zwaar is? En ook volgens de curve zit ze redelijk netjes in het midden Wat hebben we gedaan; even kijken, wandelen in Arcen, kasteeltuinen in Arcen bezocht, terrasje gezeten etc.. Eten hebben we toch rond 1930-2000 gedaan, na de fles van 19uur... wel een hoop stress maar goed voor 18en eten met die hitte was ook geen doen natuurlijk.. En als ze was gaan huilen hadden we het verder op de kamer kunnen opeten.. @ geboortekaartje, wat verdrietig een overleden kindje.. pff weet nog dat ik van het meisje van de zwangerschapsgym het kaartje kreeg! Was zon mooi kaartje ook het kaartje dat ze zouden hebben verstuurd als hun dochtertje was blijven leven! Heel triest en het besef dat je zo blij mag zijn met een gezond kindje
In slaap vallen is idd het probleem. Inbakeren hebben we de eerste weken gedaan, vanaf het ziekenhuis al t/m 2 weken geleden maar het is geen mannetje wat graag op z'n rug slaapt. Overdag sliep hij al op z'n buik maar nu ook 's nachts en dat gaat veel beter, hij slaapt veel langer. Nu nog het in slaap vallen.
tja inbakeren en buikslapen gaat helaas niet samen. Dan toch maar proberen hem te laten wennen aan het alleen in slaap vallen. Heb bij Ruben wel eens een muziekje opgezet, bij hem werkt het niet, maar er zijn zat kindjes die daar wel rustig van worden en sneller inslapen.
Nee, was het maar waar. In de auto wil hij nog weleens in de Maxi cosi in slaap vallen maar dan moet ik echt rijden. Zodra ik stilsta bij een stoplicht of we zijn op bestemming is meneer gelijk wakker
Nee hoor, ze zit idd heel netjes, haar gewicht is ook wat hoger in het gemiddelde als haar lengte, dat heeft Ruben ook. Wij mogen morgen weer, denk dat Ruben net als vorige week rond de 5900 zit en zo'n 60 cm is nu. Gipsen word niet, ruben was even eerder wakker geworden, 19u, toen chocolade gehaald en 19.30 begonnen met clusteren (dacht ik) maar meneertje heeft besloten even te gaan dutten. Ook niet erg, hij had net maar kort geslapen. Ligt nu lekker naast me in de kw, wel zo gezellig!
wat mijn mannetje toch heeft vandaag? hgij huilt de hele dag.. kwijlt behoorlijk.. wil de hele dag eten.. maar de vorige keer dat we een regeldag hadden waren mijn borsten duidelijk helemaal leeg.. das nu niet t geval.. heb zelfs al aan tandjes zitten denken.. maar kan niks intdekken.