Hmm, misschien gewoon een hangerig dagje. Kan wel reactie zijn op de warmte. Misschien drinkt ie nu ook wel wat minder maar wil hij gewoon 'aanliggen'...
bah dena wat vervelend ! misschien toch wel iets van een regelweekje? Had laura ook geloof ik 2 weken geleden
Evelien, ik doe de marketing wel Fiona, ik heb nog een pakje friso hypoallergeen (zo'n halve je weet wel) ik zou alleen niet weten hoe ik die bij je zou kunnen krijgen. En wij zijn nog steeds blij met de extra care van kruidvat. Hier buiten is de temp ook beter, maar bij ons boven... pff 30graden bij Sam, 29 bij fay. Misschien toch maar een vaste airco zoeken hihihihi. (We hebben een mobiele, maar dat kreng maakt zo veel herrie!) Fay heeft ook nog maatje 56. Evelien als ze bij bv goed saangelegd zijn dan schijnen ze minder tot geen last te hebben van boertjes. En scheetjes, Fay is de ruft kampioen (kan het geen scheetjes meer noemen) Jvtje, fijn he dat het zo scheelt van de kruidvat voeding en dat die ook gewoon goed is! Friendly, ik hoop dat ruben geen last krijgt van de chocolade, en anders hoop ik dat die in ieder geval lekker gesmaakt heeft! (En knap van je als je doorgaat!) Evelien, wij hadden dat toen ik zwanger was, ook een kindje wat te vroeg geboren was. Maar ik was 10 weken minder lang zwanger dus was erg pijnlijk. Op de begrafenis was ik net zo lang zwanger als dat zij zwanger is geweest. Wij hebben ook niets meer van ze gehoord na ons geboortekaartje. Maar dat kan ik ze niet kwalijk nemen, want ik heb het vermoeden dat ik ben bevallen op haar uitgerekende datum. Over het provoceren van voeding.. paar weken geleden was in het nieuws dat het goed zou zijn om na 4 maanden al gewone koemelk te geven: http://www.evmi.nl/nieuws/voeding-gezon ... ven'-.html Nazli, ik denk dat het interessant is om je nutrilon hypoallergeen in Nederland in te gaan slaan. Dus net over de grens, hij is idd rond de 16 euro. Bij de Jumbo is ie ook iets goedkoper. Maar ik vind 4 euro verschil per pak toch al best wel veel verschil hoor. Deentje, denk dat de tuinbroekjes voor jou het zelfde zijn als de jurkjes voor ons Speentjes, de Difrax heeft nu hele gave. is voor een goed doel. Jvtje, als Maud de rest van haar flessen leegdrinkt dan zou ik wel over durven te stappen naar 4 flessen. Fay heeft de neiging ook om de laatste fles niet te willen maar ik vind dat ze dan te weinig voeding krijgt, ze drinkt bijna geen enkele fles van 150cc water+5 leeg. En ze weegt ook nog geen 6 kilo. Moet soms echt zo vreselijk veel moeite doen om haar wakker te krijgen en dan drinkt ze 50cc met pijn en veeel moeite. Bijvoeding, wil eigenlijk pas rond de 6mnd geven, maar als Fay er eerder om vraagt (door te smakken) dan mag het van mij wel ietsie eerder. Wittereus, als je het gevoel hebt dat Bram te lang over zijn fles doet kan je het een keer met M proberen Jvtje, Sam kreeg haar eerste prikjes pas na 3mnd, horen ze normaal in het ziekenhuis te doen, maar ze waren bang dat ze koorts zou krijgen en dan niet mee naar huis zou mogen (maar ja.. toen waren ze al te laat toen ze met dat smoesje kwamen). Dus ik denk dat die 2 weken niet zo heel veel uitmaken.
nu is hij eventjes stil gelukkig! ligt nu wakker in de box te kijken... heb hem net weer eventjes aangelegd.. maar hij liet zelf los.. dus neem ik aan dat ie genoeg heeft! nahja hij zal zo vast wel moe zijn.. ohjee gaat ie weer Ik ga bankhangen! Prettige avond verder!
Hier ook nog steeds 56, alleen de meeste rompers van 56 gaan niet meer. Wel als ze nieuw zijn, maar na een paar keer wassen zijn ze toch aanmerkelijk kleiner, want opzich zou ze precies in dei maat moeten kunnen nu.
Nee hoor, maar ze is zowat een maand ouder dan Louise, dus dan is dat best een groot verschil! Louise zal rond die tijd ook wel zoiets wegen.
zo beau heeft net een fles gehad en ligt nu te brabbelen en te pruttelen in de wiegje ze zit nu op 6 voedingen per dag er er gaat regelmaat inzitten yes! ben benieuwd hoelang ze op deze fles slaapt afgelopen nacht had ze om 19.45 uur de laatste fles gehad en heb ik haar niet wakker gemaakt ze werd pas vamorgen om 05.00 uur wakker! dus met deze fles moet ze het langer uithouden haha truste meiden morgen reageer is wat uitgebreider!xxx
anaS fijn dat je het zo leuk heb gehad ik ga 13 aug met me verjaardag toch een dag en een nacht zonder beau(huilen) weg pfffff hopelijk geniet ik ervan en mis ik niet te erg me meissie ze lig gewoon nog steeds te keuvelen in de wieg ze wordt echt wat ouder zeg maar in de wipstoel kan ze zo een ruim half uur zich vermaken en nu ook in dr bedje en zelf in de box is het ook gisteren gelukt heerlikj zulke avonden als deze hier is het ook lekkerder geworden qwa temp alleen is het nog steeds binnen 25 graden me man en ik zijn er over uit er komt nuecht een airco! nou ben weg doeiiii oja hannah geniet van je laastste dagen verlof meid en neem het je niet kwalijk hoor je bent druk zat en is ice dan echt op vakantie?mis haar ook onsukkie idd beau heeft dezelfde maat als louise 62 romper is nog te groot maar van petit beteau heb je rompers die lekker smal zijn en 60 cm zijn en die passen na het wassen heel goed bij dr dus ze zit tussen de 56 en maat 62 in daphne meestal als je zon gevoel heb klopt dat dan ook kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om geconfronteerd te worden met je babytje want haar kindje was ook zo even oud dan geweest oneerlijk is het leven maar gelukkig heb jij een gezond kindje in je armen net als de rest van ons !
Hoe is het eigenlijk met de vader van Marieke en met Marieke en Neia? Lafo? op vakantie? ICE? op vakantie? trusten meiden!
Oh ik ben echt woest! Ik krijg net een mail van mijn vader dat we volgend jaar van 6 juli tot 18 juli op vakantie gaan, zij zijn dan 50 jaar getrouwd! Mijn broer komt dan met zijn gezin over uit canada etc. Hij heeft gezegd dat hij die en die datum komt, mijn zus wil perse de nijmeegse vierdaagse lopen, en ons wordt dus niks gevraagd. Hier beginnen de vakanties pas op 25 juli en we kunnen en willen dan niet mee, wil mijn kinderen er niet voor van schoolhalen! En dit is niet de eerste keer, 2 jaar geleden zouden we met zijn allen naar canada ivm 25 jaar huwelijk van mijn broer en toen werden ons ook zo maar een aantal data's doorgegeven. Ik ben echt woest, ben er zat van dat ik me altijd maar an hun moet aanpassen. heb mijn vader gemaild wat hier ook staat en dat we als het zo blijft we niet meegaan, jammer dan! Er moet maar fatsoenlijk een data geprikt worden dat we allemaal kunnen en anders doe ik niet mee, hij heeft notabene al offertes gevraagt voor bungalows! Ik kook echt, grrrr..... ouders.....familie? ](*,)
Evelien, ik kan me je woede erg voorstellen. En volgens mij mag je je kinderen niet eens van schoolhouden voor een vakantie. Dus weer een reden waarom je ouders echt wel rekening met jullie dienen te houden.
Nee, kim is leerplichtig zij moet naar school, maar tessa is dan net 4, zij mag nog wel thuisblijven. Bij byzondere gelegenheden kun je toestemming vragen, maar ik vind 2 weken, en dan nog niet eens de laatste 2 weken gewoon te veel. Maar ook al waren ze wel vrij, het gaat me ook om het principe, ik wil gewoon dat er overleg is, ook met ons.
good morning, @Evelien, ik begrijp je woede helemaal als ik dat zo lees maakt het ook veel los!de laatste 2 wekenm van school vond ik altijd de leukste 2 weken! samen opruimen samen spellen doen en op schoolreisje! ik hoop dat je pa een andere datum prikt! @Anastacia, heeey dan ben je heel dicht bij mij in de buurt geweest ik woon er 20 min rijden vanaf. Wist je dat Arce het warmste dorp is het is dus een paar graden warmer als waar ik woon. Ben je ook bij clevers een ijs gaan eten. die hebben het lekkerste ijs ever! en hebben heel veel prijzen gewonnen. En nee Laura is niet te dik. ze weeg nog minder als Bram. Bram weeg 6350. Wel leuk dat jullie eht zo fijn hebben gehad. In welk hotel hebben jullie over nacht? @Hannah, aaai de laatste paar dagen verlof geniet ervan! maar ik moet zeggen nu ik werk ( 2weke) geniet ik nog meer van het mannetje! en hij merkt goed wanneer hij thuis is of niet. nog leuke dingen op de planning staan? pfffff het is nu al 26 graden ik zweet zo de huiskamer uit @friendly ohhh chocolade.. mjummie. heb je niets voor ons meegenomen vandaag ga ik Bram zijn id op halen ik ben eens benieuwd!
ook goedemorgen! Evelien: begrijp je reactie heel goed. Ik zou Kim ook niet thuis houden (Durf te wedden dat je niet eens toestemming krijgt voor 2 week!, leerplichtambtenaar is een stuk strenger geworden, weet er alles van want heb een half jaar een bureau naast eentje gehad op het gemeentehuis!) Je ouders moeten idd goed overleggen, je broer is niet hun enige kind! Het is nu nog vrij koel in huis, alhoewel de thermostaat toch 26 graden aangeeft. Ruben heeft wel krampen gehad gisteravond, maar niet zo hevig als hiervoor (okee, had behalve de chocola ook 3 grote mokken venkelthee gehad...). Had hem om 22.00 bed-klaar, maar om 23.30 lukte het me pas om hem in bed te krijgen (had hem bij mij gelegd, tegen de borst aan en voetjes vast). En dat terwijl het 's avonds naar bed gaan echt normaal geen probleem is! Hij sliep dus om 23.30 en tot even over 7. Lag er om half 8 weer in en ligt nu nog heerlijk in bed. Kan ik lekker rustig een boterham eten en kopje thee drinken.
goede morgen! evelien: vervelend als dingen vóór je gepland worden...enne 2 weken is idd beetje veel... geboortekkartje: mijn maag draait zich om als ik dat soort dingen lees of hoor, heb het dan zo met die mensen te doen! daarom kan ik mijn kleine meid niet vaak genoeg knuffelen! mag blij zijn met haar! deentje: gaaf speelkleed (was jij toch? bad memory) hypoallergeen: heb ik heel even gehad na bv en na similac, wat achterlijk duur is dat he! maar jah, de friso comfort is nou ook niet wat je zegt "goedkoop"...agh als mijn meisje er blij van wordt dan moet het maar! vakantie: lekker hoor! allen die gaan en die geweest zijn! ik wil ook! warm: hier is het nu al niet normaal warm...vind het echt zielig voor de kleine, zo maar ff naar de voeding naar buiten voordat het écht warm gaat worden vaste voeding: ik heb echt geen idee hoe ik dat straks ga doen, mag in aug weer naar cb (18e) en dan ga ik het daar eens overleggen...kijken wat ze daar zeggen (en dan bedenken of ik daarnaar ga luisteren) heb er eigenlijk nooit over gedacht om vers voedsel in te vriezen *bad mum* hehe... psp: ja hier ook de psp gekte toegeslagen op het vlinderpsp-forum! moet nog ff inkomen, maar het gaat al redelijk hier een best lieve isabel...moest er sinds 22u gisteravond welgeteld 2x uit voor de speen: 3.30 en 9.23...goed te doen dus en lekker bijgeslapen! zelf alleen heel erg last van mn nek, een koutje ofzo...pijn pijn! zo ga mijn meisje wakker maken! tot later!
Oh friendly, dat is dan toch wel wat reactie. Moest jij in een keer weer veel melk gebruiken of moest je dat langzaam opbouwen, ik las laatst na. het advies om eerst een 1\3 hoeveelheid te nemen, dan een 1\2 en dan een heel. Bv een 1/3 glas melk, dan een 1\2 en dan een heel glas melk. En ik denk ook niet dat ik er toestemming voor krijg, maar het voelt ook gewoon heel rot net alsof ons gezin pas op het laatste plan komt, wij moeten ons maar weer aanpassen. En als wij dan weer af moeten haken dan zijn wij weer de spelbrekers!
Iris sliep hier om 21.00 uur na mijn beide borsten en 140 cc afgekolfde melk. Maar werd om 5 uur 's ochtends wakker en wilde weer drinken, weg is het doorslapen we gingen van 8.00uur naar 6.30 naar 6.00uur gisteren en vannacht dus 5 uur, pfff heb haar 1 borst gegeven en toen sliep ze, weer naar bed en toen kwam ze om 7 uur weer! Even jullie mening gevraagt. Ik las dat als je domperidon gebruikt = hetzelfde als motilium, dat krikt de bv weer op. Het word ook door borstvoeding nl wel geadviseerd als je alles geprobeert hebt en dat heb ik volgens mij.... Dus ik zou dat kunnen gaan slikken, maar ergens voelt dat ook een beetje dubbel, het zou mijn bv kunnen redden , maar ja het voelt tegennatuurlijk om daar medicijnen voor te slikken, wat vinden jullie, wat zouden jullie doen? domperidon is een middel tegen misselijkheid en is zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek! Dus geen zwaar medicijn!