Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Weet er alles van evelien (helaas). Ik heb vanwege mn maag-darm klachten jaren motilium geslikt. Tijdens de zwangerschap moest ik er mee stoppen (volgens de internist zou ik er nooit meer vanaf komen, maar ja voor de kleine moet je wat!). Heb toen een ander soort gekregen (zetpillen tegen de maagzuur) en na 25 week kon ik ineens zonder. Ben nogsteeds zonder (YEAH!). Maar goed, Tegen mij is gezegd dat de motilium absoluut niet mocht in combinatie met de borstvoeding. Later kreeg ik een telefoontje van de apotheek dat te vroeg geboren kindjes zelfs domperidon krijgen om minder misselijk te zijn, en dat het dus weinig kwaad kan. hele dubbele reacties dus. Ik zou het even navragen op het cb of bij de huisarts of je eigen apotheek en dan beslissen wat je doet...

2. Lekker lullig Evelien, kan me goed voorstellen dat je daar boos over bent.

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    nou, ze hebben niet gezegd wat ik moest doen, dus heb zelf ff wat geprobeerd. Ga vandaag op het cb wel vragen hoe ik het nou het beste kan aanpakken... had nu alleen zoiets van, als hij toch al last moet krijgen doe dan maar meteen goed, dan weten we waar we aan toe zijn. Maar goed, dat weet ik nu dus eigenlijk nog niet.
    Had btw mijn lactatiekundige nog aan de telefoon zondag en die zei dat de venkelthee helemaal niet werkt tegen darmkrampjes bij kinderen. Nou bij Ruben werkt het dus absoluut WEL!

4. Ik heb gisteravond na lange tijd nog eens "gewoon" gescrapt. De tafel was binnen 5 minuten een grote bende, maar het resultaat is wel leuk geworden.

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Evelien: tja, misschien is het gewoon toeval dat Iris vanochtend wat vroeger kwam, na 2 borsten en 140cc zou je denken dat ze het wel een nacht uit moet houden. Maar als je rekent heeft ze wel 8 uur geslapen, das toch prima! Ruben redde net de 7,5 terwijl ik weet dat ie ook 9 uur kan slapen.

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    gaat alles nu weer een beetje op regel bij je? Heb je een foto van wat je gemaakt hebt?

7. goedemorgen!

al met al toch wel een goeden nacht gehad! brian heeft tot half 10 lopen huilen.. en is toen bij mij op schoot in slaap gvallen.. zoow lief! toen heb ik hem lekker in bedje gedaan en heeft doorgeslapen tot kwart over 6 :) toen is hij wel wakker gebleven en lopen huilen tot 8uur. toen is hij weer lekker in slaap gevallen.. kwam net even op zijn kamertje.. ligt nog heerlijk te slapen.. volgens mij heeft hij ook zin broek flink vol zo te ruiken haha :) misschien zat dat hem dwars.. want hij poept altijd alleen maar op zondag ;) 1x in de week. moet hem zo wel wakker maken helaas.. heb een afspraak! voor nog een werkhuisje.. en de 1x keer krijg ik uitleg enzo.. en dan durf ik niet alleen dus gaat t hele gezin mee.. haha erg eigenlijk! nahja volgende week kan ik t vast alleen.

nou ik ga iedreene in de kleren helpen!

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het is zo geappig om het te zien he, hahahaha :)

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Had er nog niet bij nagedacht, maar Ruben mag straks 24 uur niet ingebakerd vanwege zn inentingen... :(
    1: hij valt dan moeilijker in slaap
    2: hij slaapt veel korter (door het maaien wordt hij snel wakker)

ben dus heel benieuwd hoe de komende dag en nacht gaan... Heb gelukkig wel een mooi klein zomerslaapzakje.

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Misschien een tussenweg en de armpjes inwikkelen met een hydrofiele luier, misschien helpt het wat! Damiet doet dat ook altijd bij Mikki!

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja 8 uur is gewoon heel netjes, maar het is wel lekker als je doorslapen kunt he, ben gewoon al verwent!, hihi

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nou niet helemaal, ik geef eerst de beide borsten en als hij nog steeds honger heeft, dan geef ik kunstvoeding. me borsten voelen slap aan en ik voel ook dat ik geen melk meer heb

13. Zo lag Zenne vanmorgen te slapen...

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dat is hier ook zo. niet stoppen bij de stoplichten :)

15. Heb niet echt een goede foto ervan, het was te donker gisteravond. En aangezien het een cadeau is en ik het al heb ingepakt kan ik nu niet meer fotograferen.
    Zenne was gisteren iets rustiger en Quinn heeft geen ongelukjes veroorzaakt dus dat creeerde wel wat meer rust in huis.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
  17. Vraag me trouwens af wanneer ik weer ongesteld wordt.
    Is inmiddels alweer dik 5 weken geleden dat ik voor het eerst ongesteld werd, heb er toen wel meer dan 2 weken last van gehad.

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik ook was het 4 juli voor het laatst ;)

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben weer wezen knutselen (terwijl ik me had voorgenmoen ZODRA Louise sliep het huis te gaan schoonmaken *schaam*)...

Deel Deze Pagina