Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He lieve meiden,

Even heel snel een ego-berichtje.
    Hier gaat het wel goed.
    Mijn vader is weer een beetje aan het opknappen en hij heeft zelfs al gegeten. Dat Nederlands eten is toch een stuk beter. ;)
    Gelukkig heeft hij ook niet de MRSA bacterie, dus dat is mooi.
    Lichamelijk knapt hij dus langzaam op.
    Maar geestelijk is hij er heel slecht aan toe.
    Vanaf het moment dat hij hoorde dat hij kanker had en niet te genezen was, is hij alleen maar positief geweest en wilde hij een wonder verrichten.
    Nu geeft hij het opeens op. :cry: Hij zegt dat hij het zo oneerlijk vindt dat hem dit moet overkomen en dat hij nog nooit zo ziek is geweest, zelfs niet tijdens zijn chemo.
    De artsen denken dat hij er waarschijnlijk weer helemaal bovenop kan komen (de alvleesklier ontsteking), maar bij mensen zonder verleden duurt dit ongeveer 3 maanden. Voor mijn vader is dat een hele tijd natuurlijk, maar daarnaast zal het bij hem ook moeizamer gaan. Dit kan hij nu nog niet allemaal verwerken. Hij huilt veel. En ook dat zijn we niet van hem gewend. Is echt moeilijk om te zien!
    Maar het kunnen ook de medicijnen zijn dat hij zo praat, dus ik probeer het maar te negeren. Ik ben alleen zo bang dat hij de moed opgeeft.
    Maar natuurlijk ben ik heel blij dat hij lichamelijk de goeie kant op gaat.

Met Neia gaat het prima. Eergister had ze flink last van de hitte. Maar gister was ze een voorbeeldig kind.
    Vannochtend heeft ze veel en hard gehuild, maar daarna moest ze poepen. Pfff dat is er weer uit, hihi.
    Zometeen gaan we naar mijn vader. En vanmiddag komen m'n schoonouders terug van vakantie, dat is wel leuk, dan gaan we daar ook heen.

Vrijdag moet ik al beginnen met werken.
    Bij mijn nieuwe baan................ :rolleyes:
    Ik vind het echt mega spannend.
    De afgelopen dagen heb ik ondanks de hitte veel in het huishouden gedaan. Dat geeft me echt rust als dat allemaal af is.
    Ik ga nu de bekleding van het wiegje wassen, dan kan dat ook opgeruimd worden. En ik ben gisteravond begonnen met het inplakken van alle kaarten, anders komt dat er straks niet meer van.

Hopelijk gaat alles goed met jullie!
    Ik kom snel weer bijlezen!

X marieke

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hmm... Iris slappt nu al vanaf 7.45. is toch al weer 4 uur, hopelijk hebben mijn borsten dan weer genoeg tijd om een nieuwe voeding aan te maken, normaal zouden je borsten naar 1.5 uur weer een nieuwe voeding hebben aangemaakt, maar bij mij heeft dat nu veel meer tijd nodig, om de een of andere reden! Merk dat ook bij het kolven s'avonds hoe langer er tussen de laatste drinkmomenten van iris en het moment van kolven zit hoe beter het resultaat, zit er minder dan 3 uur tussen dan heb ik een erg laag resultaat, amper 70. Gisteren zat er meer tijd tussen en had ik bijna 150 cc van 2 borsten, is ook niet super veel maar i.e.g. wel meer dan 70!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    He marieke, fijn weer even wat van je te horen, toch fijn dat je vader wat opknapt en dat de artsen er wel vertrouwen in hebben , alleen duurt het erg lang. Ja over jevaders geestelijke toestand, ik denk dat jullie hem wat tijd moeten geven, hij krijgt nogal wat te verwerken, en hij voelt zich natuurlijk verre van goed, dat vermindert de draagkracht, en omdat hij zich nu echt ziek voelt wordt misschien het ongeneeslijk ziek zijn opeens heel reeel voor hem, is nu met ziekzijn geconfronteerd, en moet hij dat nu verwerken, en dat heeft tijd nodig is denk ik vergelijkbaar met een rouwproces!

Geef hem maar veel liefde en geduld en tijd dan gaat het misschien wel wat beter, en laat hem maar lekker genieten van jullie neija! Dat is denk ik het beste medicijn! En dat deden jullie al, dus op den duur zal het vast wel beter gaan denk ik!

Fijn dat het met neia zo goed gaat en vrijdag alweer aan het werk, pff wat snel, je hebt niet echt een rustig verlof gehad, probeer nog even van je laatste daagjes te genieten!

Liefs Evelien

4. Hilde: wat mooi gemaakt! Je hebt het al goed onder de knie zie ik. Heb je al wat freebies gedownload?

Marieke: fijn dat het lichamelijk wat beter met je vader gaat, alleen lijkt het me verschrikkelijk om hem zo down te zien. Hopelijk knapt hij toch nog goed op en wordt hij wat positiever.

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    isa heeft vanacht weer 6 uurtjes geslapen, heerlijk is dat

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @evelien: Hebben je ouders zich niet vergist in de vakantiespreiding? Regio noord heeft wel vanaf 4 juli vakantie. Of denken ze er gewoon niet bij na? Dat zou behoorlijk dom zijn, Ze weten toch zeker wel dat niet héél Nederland tegelijk vakantie heeft?

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ben er even niet erg veel op het forum, want de kids zijn bij mij en vragen genoeg aandacht. Zeker met dit weer ben ik het liefste buiten en de laptop kan dan niet mee! :cry:
    :)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zou het proberen, baad het niet dan schaad het ook niet. En borstvoeding is toch wel heel bijzonder...

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Fijn te horen dat het wat beter gaat met je vader, nu alleen geestelijk nog. Het is ook wel een hele klap denk ik... als ik in zijn schoenen zou staan zou ik zeker net zo bang zijn...

Heel veel sterkte joh!
    In ieder geval fijn dat je er nu "even" langs kan ipv eerst uren te moeten reizen.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Aleen van die eerste site die ik zelf al had gevonden. Die sites van jou moet ik nog nakijken, maar heb mezelf opgelegd dat EERST het huis schoon moet... dus als ik niet op schiet komt het er nooit van, haha.

Begin idd de smaak te pakken te krijgen, ik heb ook wel een hele mooie versie van psp van m'n mannetje gekregen trouwens!

12. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    als borstvoeding veel voor je betekend en je bent er zeker van dat het geen kwaad kan dan zou ik het zeker proberen! als het dan nog niet lukt weet je zeker dat je echt alles hebt geprobeerd om bv te houden...
    maar sja, zou nog wel ff aan een deskundige vragen hoe of wat...

13. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    succes dan maar met de hele family bij je nieuwe werkhuisje! iedereen op tijd in de kleren gekregen?

14. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    doet ze hier ook: speen eruit halen en mee zwaaien en tenslotte boos worden dat ze niet meer op dr speentje kan sabbelen :p gekke kinderen ;)

15. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ik ben ook verwend hoor...ze slaapt nu van 22 tot 6 en als dat korter zou worden zou ik dat toch wel jammer vinden haha

16. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
  17. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    wauw! goed bezig!
    ik vind het super om met psp bezig te zijn, maar ben niet onwijs creatief hehe...waar halen jullie freebies vandaan?
    enne ik kan ze nit goed uitpakken, de zips, blijven in dat "uitpakprogramma" staan en kan dan alles 1 voor 1 aanklikken en dan komen ze wel in psp, maar is er niet een mogelijkheid om alles gewoon zichtbaar (mini weergaves) in mappen te zetten op mn pc?

18. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    wat goed om te horen dat het lichamelijk in ieder geval al wat beter gaat! en wat het geestelijke betrefd: dat heeft echt gewoon tijd nodig ja...gelukkig heeft je pa een lieve familie om zich heen en een schattige kleindochter dus dat is wel fijn!
    sterkte daar met alles meis enne succes alvast voor je nieuwe baan! spannend!

19. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    zo, lekker net ff naar buiten geweest en over de markt gestruint met de kleine...kwamen we mn schoonzus met haar kleine nog tegen, wat een schatje is dat toch! al 1,5 jaar! gaat hard man...

net ook ff lekker in de tuin gezeten en daarna de was gedaan en alle vouw en strijk...pff...het lijkt alsof ik al eeeeeeeuwen wakker ben...

helaas nog steeds super veel last van mn nek, denk dat ik zo maar ff achter de pc vandaan ga, lijkt me niet echt goed als ik al pijn heb...

kleine ligt lekker te pitten! straks doe ik haar een nieuw jurkje aan :D gekocht bij prenatal, had ik nog een bon van...alleen geef ik er altijd meer geld uit dan ik zou willen hihi...
    ook een cadeautje voor een vriendin gekocht, die is zwanger! en vandaag dr intake bij de verloskundige, echt cool :D

nou tot later he!

20. Heb je versie 12 gekocht?

Deel Deze Pagina