Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hebt pb op vlinder psp ;)

En die bestandjes kun je met winrar uitpakken zodat ze op je comp staan.

2. Grrrr. ik had net een mooie crea bijna af, zet quinn de pc uit :(
    Voor straf ligt die nu in bed, moet ze maar van alle knopjes afblijven!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb "Corel Paint Shop Pro Photo X2".

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zcuht... balen!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ze denken er niet bij na, denken gewoon dat wij dat wel regelen, ze passen zich aan aan canada en mijn zus, en ik volg weL, dus niet!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    evelien: Ik zou ook flink pissig zijn, heb je het ze al verteld? Gewoon zeggen dat het niet mag van school en boetedreigingen etc.. zoiets en dat je heel graag mee wilt, maar dan wel op een ander tijdstip.

Marieke alvleesklierontsteking is 1 van de pijnlijkste dingen die je kunt hebben en je kan er heel erg ziek van zijn! Ik hoop dat hij langzaam aan toch wat opknapt. Hij kan alle steun denk ik wel gebruiken.

Witte reus, we zijn in Rooland geweest.
    Wist niet dat je daar in de buurt woonde, was ik misschien even snel langsgereden hihi

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Evelien, ik heb tijdens het kolven voor Sam op een gegeven moment dus ook Domperidon gebruikt, en echt... als ik had geweten wat dat deed, dan had me dat zooooveel stress gescheeld.
    Ik had bijvoorbeeld voor de Domperidon een opbrengst van 100cc 's ochtends, en met Domperidon 200cc 's ochtends.
    Ik kon ook ineens met 3x kolven alle voedingen kolven! Het kolven werd echt ineens een stuk leuker!

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ik woon ook maar een kwartiertje rijden ofzo van arcen af! ja witte reus ijs van clevers is idd errug lekker. gaan er regelmatig heen om even een ijsje te doen!
    Marieke: wat fijn dat het lichamelijk beter met je vader gaat. Heel veel sterkte met de hele situatie! digiknuf jouw kant op.
    Danjo heel veel succes en hoop voor je dat je snel een eigen wondertje in de maak zult hebben!

9. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    ook leuk geworden!

10. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Linda wat ziet dat er allemaal mooi uit wat jij maakt zeg! wauw

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ok dank je wel daphne voor je reactie, had er nog nooit van gehoord en nog nooit iemand gesproken die "ervaringsdeskundig" was ;) Fijn te horen dat jij het gebruikt hebt! En dat het goed beviel! Had iemand jou dat getipt of zo, hoe ben je er aan gekomen? Als jij het bij sam ook mocht gebruiken, prematuur als ze was dan lijkt het mij geen kwaad kunnen!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden ff bijlezen hoor

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ikben trouwens nog steeds niet ongesteld...

en ehhhm op vakantie wel een keer onveilig gevreeen... wel ehhh hoe zeg ik dat nou netjes *bloos* voor het zingen de kerk uit hihihi
    Hoop toch echt dat ik nog wel een keer ongesteld ga worden pfff

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Vandaag is laura trouwens precies 3 maanden oud!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Evelien, ik had het op het bv forum gelezen en het was mijn laatste redmiddel.. eerlijk gezegd niet in overleg gedaan.

Anastasia, wij ook. Ik ben ook al "overtijd" maar van het oefenen voor Sam weet ik dat ik een onregelmatige cyclus heb. Maar toch kneep ik hem serieus, en ik heb dus voor de zekerheid van de week gewoon een testje gedaan. En die was (gelukkig) negatief.
    Maar hierdoor is het gesprek over een eventuele derde ooit wel geopend.. dus wie weet ooit, maar eerst een paar jaar niet. Ik wil dat spiraaltje nu heel snel erin, maar dan moet ik eerst weer ongesteld worden.

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    die drie maanden zijn snel gegaan he.. bij Sam ging dat niet zo snel, maar dat realiseer ik me nu pas.

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wat is domperidon?

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja zeg... Louise had 2 uur geslapen in haar wieg en was na de voeding duidelijk nog moe, maar verder dan een half uurtje in de wieg kwam ik niet, ook al was ze aan het gapen. Dus ik had haar in de wandelwagen gelegd en was gaan stofzuigen (moest toch nog en daar valt ze altijd van in slaap), maar nee... ze lag nog altijd wakker te zijn. Toen dacht ik, ik ben nog even bezig op de pc, ik leg je wel even naast me op de bank... echt nog geen 10 minuten later ligt ze schuin tegen de armleuning aan met haar duim in haar mond te slapen.

Na ja zeg! Wel jong dat het duimen al zo goed lukt, want ze doet het steeds vaker en ik vind het zooo schattig!

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Domperidon is een medicijn dat helpt tegen misselijkheid, en dat stimuleert de bv produktie, Het is in nl zonder recept te koop bij de apotheek, ik las er laatst over op bv forum!

Deel Deze Pagina