Zo, zijn terug van de diëtiste en het cb. Gesprek bij de diëtiste was erg leuk, jonge vrouw met ook een kleine. Ze gaat een voedingsschema voor me maken (gelukkgi lust ik bijna alles!) waarvan ik in elk geval niet mag afvallen en volgens haar zelfs iets van zou aankomen. Ben heel benieuwd! cb: Ruben was deze week toch weer 200 gram gegroeid en ik dacht dat ie niets gegroied was! De cb arts was niet zo te spreken over de manier van voeden. Mag hem 1x aanleggen en als hij loslaat en niet meteen weer hapt dan moet het in elk geval 3 uur gebeurd zijn. Denk maar niet dat ik me daar aan ga houden, want Ruben doet het prima zoals het nu gaat (eerst ene borst, spelen dan andere borst). Ze wil hem op een 3-uurs ritme hebben (terwijl ik hem al weken op minimaal een 4-uurs ritme heb!) en dan steeds maar 1 borst. Dit is een echt borstvoeding is het beste wat er is type, want zolang als je genoeg voeding hebt komt fv echt niet ter sprake. Ze dacht zelfs dat ik afviel omdat Ruben teveel bij mij drinkt en mag ik daarom maar 1 borst meer geven. Ze ging ook meteen naar mijn wijkverpleegkundige om te vertellen 'wat wij afgesproken hadden' en dat het voor hem echt niet nodig was om 2 borsten te drinken want hij groeide uitstekend (ze wist niet dat ik het hoorde...) Mannetje is echt uitermate groot en stevig voor een kindje wat 4 week te vroeg is. Ruben vond het hele cb niks, vanaf dat we binnen gingen heeft ie gekrijst. Zou ik ook doen denk ik Prikjes vielen heel erg mee, hij krijste er nauwelijks harder om. Maar goed, hij slaapt nu al sinds 11 uur niet (en hij is echt moe!) gaapt constant... ligt wel rustig in de kw nu zal zo even een foto plaatsen van HOE...
hmmm toch eens even gaan onderzoeken hoe ik hier een foto neer kan zetten! ik wil ook wel eens opscheppen met mijn zoon :-D
Nazli, ook dan kan het de bv produktie nog stimuleren, het word zelfs gebruikt door moeders die hun geadopteerde kindje zelf willen voeden!
Ruben groeit indd goed, maar hier zeggen ze van bv kan een kind nooit te veel krijgen, dat verlaat dan gewoon zijn lichaam, dus gewoon doen waar je je goed bij voelt. Gelukkig vielen de prikjes mee!