Hier had het cb nog nooit van domperidon gehoord, maar wilde graag wel horen als het goed beviel, ze zeiden dat als het gewoon op de site van borstvoeding .nl genoemd werd dat het dan goed was!
onsukkie idd van voorvocht kun je ook zwanger geraken...! gelukkig vielen de prikjes mee bij het consternatiebureau, en bv kun je niet teveel geven toch?
Zou het idd gewoon proberen evelien, kan in elk geval geen kwaad voor iris...! nog eentje om het af te leren...
Ja ik hoop het wel! Heb net het eerste tabletje ingenomen, op de site stond dat je al naar 1 of 2 dagen verandering merkte, vrij snel dus, ben benieuwd!
Heb net trouwens mijn moeder gesproken en die was het met mij eens. en wist er ook niks van. dat dacht ik ook al wel, mijn vader doet dat soort dingetjes altijd buiten mijn moeder om!
wat een leuke foto's friendly! Nazli je zou die medicijnen ook nog proberen, je legt isa toch nog steeds wel aan of inmiddels niet meer?
het huilen is begonnen, het opzetten van de beentjes ook. Heb de zetpil er maar ingedaan en hoop dat ie zo in slaap valt, veel te warm op de arm!
me nicht zei tegen mij van voordat hij het prikje krijgt dat ik eerst de zetpil moest indoen, bij haar is het gelukt, ga ik ook doen
ik wilde de zetpil ook voor het prikje doen, maar moest in 1x door vanaf de dietiste naar de cbarts dus niet gelukt. oogjes worden al kleiner en hij is stil, maar hangt nog wel op de arm.