Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo, ben er weer. Ruben is om half 8 even wakker geweest, mn zusje heeft hem flesje gegeven, slechts 120 cc gehad en toen meteen verder gedut. Hij deed de oogjes even open toen ik thuis kwam, even een smile van mama is er weer en nu zijn de oogjes weer dicht.

Max doet het op de cursus echt voorbeeldig, alleen als we thuis buiten lopen luistert hij echt voor geen meter en ziet en hoort alles behalve mij. Advies is om hem geen brokjes te geven maar hem alles te laten verdienen. Jammer genoeg gaat me dat dus niet lukken, daar heb ik gewoon met Ruben echt de tijd niet voor. Ga nu proberen de helft te geven en de andere helft te verdienen en dan kijken of het beter wordt.

Manlief is waarschijnlijk weer laat vandaag. Morgen is ie gelukkig vrij!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ach leuk toch, vooral als ze ook terug babbelt!

3. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Even snel een beetje bijlezen, vandaag drukke dag gehad...

4. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Wauw, erg leuk! Je hebt crea-talent :)

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Wat fijn dat het beter gaat met je vader. Eindelijk beetje positief nieuws.
    Heel veel sterkte nog de komende tijd.

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Evelien, ik zou het ook proberen als het geen kwaad kan. Je wilt heel graag bv blijven geven dus het is het waard.

@slapen, ik moest Devrim vanochtend om 07.00 uur wakker maken, omdat we anders niet uitkwamen met de 2e fles en mijn afspraak. Hij ging om 21.30 uur slapen gisteravond, dus prima nacht weer!

@Anastasia, gefeliciteerd met de 3 maanden van je meis!

@Onsukkie, schattige foto’s

@Friendly, 220cc in 4 min? Wauw, daar is menig vrouw jalours op denk. Lekker hoor!

Zo, ben weer een klein beetje bijgelezen…..

Morgen en vrijdag niet hier. Morgen afspraak bij de Osteopaat omdat Devrim zooo druk en onrustig is en niet zelf in slaap kan vallen (en schrikkerig), daarna naar mijn ouders en vrijdag naar een vriendin met haar kleine. Misschien dus nog even tussendoor bijlezen

7. kids liggen hier allebij heerlijk te slapen! eindelijk rust :) best vermoeiend als brian de hele dag gevoed wil worden.. en huilt.. en dan arjen die druk om me heen loopt te springen.. en dat met die warmte :( dan is t nu ff genieten van de rust :)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Bedankt! :oops:

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dubbel check:)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, ik heb er hier ook een in bed, hopelijk gaat ze ook slapen. Was best een relaxte dag, ze was goed te spreken, heeft op zich maar 1x wat langer geslapen (2 uur) overdag, en voor de rest slaapjes van een half uurtje, maar bij elkaar toch een lekkere tijd onder de pannen en zichzelf ook goed vermaakt.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pff beau is dus wakker geworden en never nooit meer in slaap te krijgen haden we eidelijk een ritme nu zit ze alweer op de 7 voedingen straks dus de 8ste van vandaag pffff

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    weltrusten meiden!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Truste dames!

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Anastacia, meid wat super dat jullie het zo leuk hebben gehad en dat het met Laura zo goed ging!

@Daam, geniet jij maar lekker van je kids en het mooie weer, het forum is er nog wel ff hoor!

@BV meiden ik vind het ech super dat het zo goed gaat cq jullie zo je best doen! Ik hoop dat jullie nog lang door kunnen gaan ermee!

@Nazli, het is niet zo dat Nederlanders minder om familie geven, het is zo dat ze hier eerlijker zijn!In landen als Turkije, Marokko, Italie, Spanje etc is het meer een plicht, het wordt je meer opgedrongen!

@Friendlu, super dat Ruben zo goed door de prikjes heen komt! Lekker hoor... ook fijn dat Max het zo goed doet op de cursus!

@Crea-bea's.. meiden ziet er goed uit hahaha..

@Onsukkie, jij hebt een kleine dondersteen he.. mama nu al in de maling nemen! Hihi.. Noah kan er ook wat van ;)

Hier gister voor het eerst Noah een dag bij Opa gelaten.. ff wennen voor als ik ga werken de 11e.. nou dat ging op zich wel aardig maar hij miste me wel.. was beetje dreinerig.. nu gaat ie woensdag ook dagje naar mn schoonmoeder en dan de week erna voor het echie!

Vandaag lekker met dinnetje de stad in, ze moet ff naar de kapper en ff lekker lunchen op terrasje.. gezellie! Hoop dat Noah er ook zin in heeft ;) hahaha...

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen, tsjee... mijn dochter (wat klinkt dat toch stoer) is vandaag precies 2 maanden!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vanmorgen was ze nét voor m'n man z'n wekker wakker. Dus ik was haar aan het voeden, terwijl m'n man zichzelf aan het wassen en aankleden was, en toen hij klaar was, ging hij Louise even verschonen voor ze de andere borst kreeg.

Voor die de kamer uit was, was ze al aan het mopperen, verteld ie even later, dat ze dus aan het mopperen was en op dat aankleedkussen zo haar duim in haar mond stak en lag te duimen onder het verschonen.

Tsss, ze gaat het steeds vaker doen, hihi.
    Zo schattig!

17. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd!

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Veel plezier in de stad vandaag (Rdam of Vlaardingen?). Heerlijk zeg op een terrasje, ik hoop dat Noah meewerkt.

19. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hier ook weer een prima nacht. Om 22.00 uur lag meneer heerlijk te slapen en werd weer om 06.30 wakker. En nu ligt ie vanaf 08.00 weer te slapen, ik hoop nog tot 09.45 uur, dan verschonen, wassen etc, flesje en naar de Osteopaat. Ben benieuwd wat hij zegt, of hij iets kan met het onrustige van Devrim. Heb veel positieve verhalen gehoord maar eerst maar eens afwachten straks.

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Naar vlaardingen.. is wat makkelijker!

Nou ik hoop ook dat het helpt! Ben benieuwd hoor!

Gefeliciteerd met je dochter Onsukkie (klinkt idd heel stoer, vind ik ook altijd!)

Deel Deze Pagina