Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @askim: mooie nacht weer! ik ben benieuwd wat de osteopaat doet of zegt. Succes!

@gina: veel plezier in Vlaardingen.

@wishfuldreaming: Mikki heeft ook net prikjes gehad. Dat duurt ook al lang bij Ian, dat ie er last van heeft? Ik hoop hier niet zo lang. Ze heeft nu nog ergens last van, maar het is ook pas 3 uur geleden.

@fiona: veel plezier bij je moeder. Fijn dat het zo goed gaat.
    Sow, Beau heeft lang geslapen zeg! :thumup:

@onsukkie: ook een mooie nacht. "doet" die hond weer normaal nu? De kast is wel weer lekker schoon en eronder ook!

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zullen we even ruilen, ik wil graag een saai daggie ;)

3. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    gefeli met de precies 2 maanden!

4. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    daar moet je van genieten joh! kan je lekker psp-en ;)

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jullie kindjes hebben dus ook last van de hitte. Neia vandaag ook. ze jammert veel en niks is goed. Nu slaapt ze gelukkig.

Evelien, oei meid je zult wel kapot zijn na zo'n nacht. Verschrikkelijk lijkt me dat.
    Enne als het ijsblokjes regent, laat het me dan even weten, dan kom ik naar jou! ;)

Daphne, Neia wil om de 3,5 uur ongeveer eten. Dus ze krijgt 5 voedingen van 150 cc met 5 schepjes + 20 cc extra water (venkelthee) voor de ontlasting.
    Haar schema is meestal: 8 uur, half 12, 3 uur, half 7 en half 10. En dan ligt ze om 10 uur te slapen. Echt heerlijk!
    Hoe gaat dat met Fay?

Anastasia, veel plezier met de meiden van de zwangerschapsgym.

Daam, heerlijk genieten van je kindjes met dit weer.
    Dat leven volgens een planning herken ik goed. Ik probeer het vaak ook te laten, maar dat lukt niet. Volgens mij zit dat bij ons gewoon in onze genen. :rolleyes:

Onsukkie, schattig zeg die foto van een duimende Louise. Neia is nu helemaal weg van haar poppetje, daar tut ze nu mee, en doet ze langs haar gezicht.

Friendly, heerlijk dat Ruben zo lief is vandaag.
    Bah bah dat is niet lekker die maden. Pfff en dan ook nog opruimen met dit weer. Veel plezier bij de kapper.

Deentje, heerlijk dat je gaat bbquen bij je ouders.
    Ik heb geen idee wat we gaan eten, het is veeeeeeeeeeeeel te warm. Misschien wel ijsjes hihi.

Ik heb beneden gepoetst. En ik wilde eigenlijk ook nog stofzuigen, want dan is alles klaar. Maar Neia was alleen maar aan het jengelen. En ik vind het ook veel te heet!

X Marieke

6. Lies2911

Lies2911 Actief lid

14 jun 2008
    338
    0
    0
    student
    Helmond
    blegh...net met afstuderen bezig geweest, bah bah! ben er helemaal gaar van...maar goed, de kop is eraf nu!

zo ff de kleine naar beneden halen en voeden :D ...daarna nog de berg strijk...pff..

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Heerlijk meid, geniet er maar lekker van.
    Laat je maar lekker verwennen! :D

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Maïzena, daar zweer ik bij!

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja dat zal voor de kleine man wel wennen zijn ja. Maar wel slim van je om even te oefenen. Dat hebben wij ook al een paar keer gedaan, en dat ging gelukkig goed.

Hoe was het met je dinnetje in de stad? was het een beetje uit te houden op het terras?

X Marieke

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @evelien: Balen van je nacht zeg! Wanneer gaan die tabletjes werken? is daar een beetje een richtlijn voor? Nog ff volhouden het kán een sprongetje zijn en dan gaat het daarna stukken beter! *stuurt positieve energie*

@friendly: Vanaf vanavond mag hij weer ingebakerd toch?

@anastasia: Leuk die lunch!
    over het varen: staat er een windje? dan kan ze gewoon onder een parasol oid dat ze in de schaduw ligt. ik doe dat op het strand met Mikki, zal zo even een foto plaatsen.
    Mikki doet sinds eergisteren ook moeilijk. Ze drinkt 5 minuten en dan laat ze krijsend de borst los, Ze wil ook vaker (er zat eindelijk een ritme in :rolleyes: ) Ik moest meteen aan jou denken met Laura die ook zo deed. Je gaat je echt afvragen of ze iets ergs heeft. Gelukkig heb ik jullie als voorbeeld en weet ik dat het weer over gaat. Mikki is alleen pas 2 maanden, dus of het een sprongetje is?

@lies: lekker BBQ!

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    En wat zei hij? Ik ben erg benieuwd. Ik hoor ook alleen maar positieve verhalen eigenlijk.
    Heerlijke nacht zeg!

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lief dat je naar mij vraagt meid! :D
    Zielig zeg voor Ian. Zal vast wel een combinatie zijn van de prikjes en het hete weer. Dit is echt geen weer voor babytjes! :evil:
    Leuk zeg de kermis, geniet ervan!

X Marieke

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    aaaaaaaaaaaaaaaaaah lekker! Ik ben jaloers!

Klinkt trouwens als een heerlijke nacht voor jullie, eindelijk!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @neia: Is je vader al weer thuis? (als je dat al had geschreven heb ik er overheen gelezen, sorry :oops: )
    Het blijft natuurlijk heel moeilijk, omdat de toekomst onzeker is. Heeft hij Neia al weer gezien? Echt fijn dat hij zo dichtbij is nu!
    Neia is zo te horen een lekker makkelijk meisje, heerlijk hoor, dan hoef je je daar niet druk om te maken, jullie hebben al genoeg aan je hoofd. Ja, natuurlijk wel dat poepen in de gaten houden.
    Morgen alweer werken, ik hoop dat je een hele leuke dag hebt die snel voorbij gaat zodat je je meisje niet zo lang hoeft te missen! [-o<

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Als je gewoon al bv hebt gehad en ook wel genoeg hebt gehad, maar opeens loopt het terug, dan kan je na 1 a 2 dagen al baat hebben, maar het kan ook 4 weken duren, je moet het ieg 6 wk gebruiken voordat je kunt concluderen dat het voor jou niet werkt!

Jou verhaal over mikkie klinkt precies als wat Iris nou doet, steeds kort drinken en gaan gillen nadat ze even aan het drinken is, Iris had ook rond 8 wk een sprong, daarna komt er rond 12 wk weer een, sprongetjes kunnen wat eerder maar ook wat later beginnen, scheelt per kind dus kan goed zijn dat mikki ook een sprongetje heeft!

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ik hoop het ook voor je meid.
    Jij geeft toch ook geen bv meer? Hoelang al niet meer?

Ik zit met het probleem dat ik nog steeds zoveel pijn heb daaronder. :oops: Ik heb 12 augustus een afspraak.
    Dus Mark moet helaas nog even wachten................. :(
    Maar hij vindt het heel erg voor mij.

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @friendly: Zoet kindje is Ruben zeg! Dat ie braaf op je ligt te wachten.

Getver, maden! Heb ik ook eens gehad en eerst niet weten waar ineens al die vliegen vandaan komen! Toen ik de bron gevonden had, was het leed zo geleden!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Die hond doet nooit normaal helaas... doet allemaal dingen die honden normaal niet doen, volgens mij is ze verstandelijk beperkt of zoiets...

Niet alleen een mooie nacht, ze slaapt nu nog steeds, 2 1/2 uur alweer.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Als we nou even een middagje ruilen dan, hihi.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja das waar, ware het niet dat het huis 1 grote chaos is... maar ja, das ook niets met dit weer nietwaar, ga ik inderdaad maar eens pspen, is een beter idee dan opruimen!

Deel Deze Pagina