Voor die kleintjes is dit weer niets. Louise ligt in haar kinderwagen met een romper en een dun jurkje aan onder een hydrofieldoek te slapen. Ze voelt heerlijk warm aan, maar niet zweterig. Kan me voorstellen dat je dan even een paar uur blijft liggen, hihi.
Ben ik weer, was lekker bij de kapper. Manlief zat me echt aan te kijken of ik uberhaupt wel geweest was (terwijl hij zelf gezegd had dat ik het niet echt kort moest laten knippen) heb het dus alleen laten bijpunten en onderin wat laten lagen. Het is nu gefohned en dat is ook ongeveer het enige verschil met voor ik wegging (op die 2 cm na dan). Ruben ligt heerlijk zoet te slapen in de kw onder een lakentje. Hij heeft van papa nog zon 25 cc uit de fles gehad en is daarna gaan slapen. (Had zelf geen tijd meer voor borst 2). gaan nu heel zielig Ruben overpakken in de maxi-cosi, ging eigenlijk liever even alleen boodschappen doen, zodat Ruben lekker door kan slapen, maar mannetje is maar 1 dag vrij, dus we gaan 'gezellig' met zn allen plakken in de auto... Evelien en Hilde: zou niet ruilen hoor... denk dat jullie je dan allebei behoorlijk veel beroerder gaan voelen en jullie kindjes netzo!
Ze was idd niet blij! Ze begon al te jammeren omdat het eigenlijk slaaptijd voor haar was. Het volgen met haar ogen en hoofd lukte eerst ook niet, want ze was gewoon te moe. toen eerst optrekken: haar hoofdje gaat al goed mee. Toen hangen in de handen van de verpleegkundige: Ze vond dat ze nog wat slapjes was bij haar schoudertjes en we moeten meer oefenen met haar op haar buikje leggen en de armpjes naast haar hoofdje leggen zodat ze haar hoofdje optilt. Ze had het over zes keer per dag! Toen weer liggen en volgen, dat ging toen goed. Daarna mocht ze bij papa op schoot en kreeg ze de prikken. Bij de eerste moest ze al huilen en toen ze net was gestopt, kwam de volgende. Toen was het echt mis: Met lange halen huilde ze met dikke tranen! Nu ligt ze lekker te slapen met het raam wagenwijd open en ik hoop dat ze het even volhoudt. Ik mag haar nu niet inbakeren (24 uur lang) ivm warmtestuwing. Ze kan namelijk koorts krijgen en dat kan ze dan niet kwijt doordat ik haar inpak. Ook mag ik de armen alleen niet inpakken. Ik mag haar armen wel vasthouden tot ze slaapt.
Ik krijg zo visite van mijn werk mét kadootjes! jippiiiiiieeeeeeeeeeee! Mogen de kids helpen uitpakken!
Tjee wat testen ze bij jouw CB veel, hier doen ze dat niet... of ze doen het en leggen het niet uit aan mij, dat zou ook zomaar wel eens kunnen. Maar ze hadden geen commentaar, dus dan neem ik aan dat alles goed is.
ben weer terug! zo was echt gezellig! huh! ja echt! lekker shusi gemaakt met me kleine zusje en vanmorgen wat gewandeld maar veeelste heet dus lekker thuis in de airco foto albums doorgespit en gelachen met zijn 3tje beau was ook super lief 2 x gekomen voor een flesje en zich voorbeeldig gedragen ga ff bijlezen
Hoiiii @Daam.. achhhh wat zielig voor Mikki! Ik hoop dat ze er niet teveel last van krijgt! Gefeliciteerd met de 2 maanden! Enne.. 8 weken sprongetje kan hoor.. heeft Noah ook last van gehad, paar dagen zelfs! @Marieke, meid wat fijn dat je vader thuis is! Ja was gezellig in centrum.. ff gewandeld, ff geluncht en toen lekker terrasje.. Noah sliep lekker door dus was super.. ff flesje tussendoor en verder slapen in de schaduw! Ahh Neia doet het perfect he.. fijn hoor! Hihi Noah doe precies hetzelfde.. heeft ook twee poppetjes 1 beneden 1 boven die legt ie tegen zn gezicht als ie gaat slapen! Volgens mij vroeg je nog wat.. weet niet meer wat hihi sorry! Hier ligt Noah in zn pampertje in de box.. had een pakje aan zonder mouwtjes maar die was lekker heet door de wagen! Een romper en daar iets overheen hoef ik m echt niet aan te doen dan is ie binnen no time drijfnat laatstaan daar nog een hydrofiel overheen.. hahahaah! ohhh weet t alweer Marieke.. ja hebben geproefdraaid.. morgen en woensdag is ie ook bij schoonmoeder of mijn vader... en ik denk dat ik binnenkort ook weer eens met mannetje uit eten ga, als het mooi weer is, en dan ons mannetje voor het eerst uit logeren doe.... ook dat moet 1 keer de eerste keer zijn natuurlijk!
super dat het zo gezellig was bij je moeder fiona! en je meisje doet het ook al zo goed he.. lekker he al die lieve mooie mei poppetjes!
@onsukkie lekker lang he mag ze vanacht weer doen van me ik ben gewoon kapot omdat van al die weken er nu uit komt omdat me lichaam eindelijk de nodige rust krijg die het ruim 7 weken niet heeft gehad haha wat een mooie digiscraps maak je meid ik krijg het niet voor elkaar ga er vanavond ofzo echt ff voor zitten hoor snap er de ballen van! @evelien wat balen zeg zon nacht kan me voorstellen dat je gbroken bent nu hier vanmorgen ook beau met een ander geluid ze lachte heel erg en toen kwam er een gilletje uit echt mega mega lief! ze brabbelt wat af zeg ! en als ik haar op haar buik leg omdat ik haar rugetje insmeer met olie na het badje gaat ze helemaal los! hahaa @anaS lig eraan ik vindt van wel als je maar niet gaat met dit weer! je kan er niet over oordelen vindt ik pas als je de situatie ziet ik neem aan dat je wel goed zelf weet wat je doet je heb het toch ook eerder gedaan ? @ik lees dat jullie allemaal andere dingen op de smetplekjes doen maar beau heeft er nog nooit last van gehad ik smeer haar gewoon goed in me natusan olie vooral in de nekje en andere plooien zoals beentje en armen maar ook achter de oortjes ze heeft er nog nooit last van gehad en ook nog nooit een rode kont ofwat gehad door die zinkzalf van dokter swaab die ik nu en dan eens opsmeer heb ik echt het idee dat dat super spul is beter als sudokocreme ect ect @neia wat fijn dat je papa een bed beneden nu heeft is idd wat fijner voor hem denk ik en ooo wat een fijne nachten heb jij zeg raar hoor dat dit je laaste dag alweer is van je verlof hopelijk vindt je je nieuwe job super oooo er gaan al echt wat mensen alweer werken moet er nog niet aan denken hoef pad weer eind september me daar druk over te maken en dat vindt ik al veelste vroeg wil een lotto winnen ! @FRiendly ieeuuww maden ja die heb je snel met die warme weer hier nog niet eerder gehad ff afkloppen klop klop @daam gefli met mikki! aaaah wat zielig die prikjes ik hoop dat het volgende week wat minder warm is als beau haar prikjes krijg en zich niet lekker ervan voelt is warm weer erbij helemaal niet leuk voor haar oo men zie er nu al tegen op zijn jullie allemaal alleen gegaan ik neem me schoonma mee die moet beau vasthouden ik kan het gewoon echt niet ! ben veelste bang dat ik flauw val met beau op me arm en waar prikken ze in de benen vroeger was het toch de armen? ik neem een koude zakdoek mee zodra ze geprikt wordt knoop ik die erom heen oja zetpillen kopen niet vergeten! over familie hier is het in en uit lopen meestal je hoef geen afspraak te maken ja alleen als je naar wat verdere familie gaat ff belletje van te voren je moet zelf altijd meeeten ! en super gastvrij het is een hele lose sfeer altijd niet zon verplicht nummertje zeg maar hier zorgen de dochters later voor de ouders als die oud en alleen zijn in in een bejaarde tehuis stoppen hebben wij hier nog nooit van gehoord! bij iedereen is het anders maar alleen op een kamertje in een bejaardetehuis laat mij dan maar lekker gaan.... @onsukkie hoe is het eigelijk met de uitslag van louise afgelopen is het nu weg? bij beau gelukkig wel sinds ik de andere voeding gebruik @niea heb je nog steeds last van onderen! pffff zeg dat lijkt me ook niet fijn @daam gezellig die vitite of de kadootjes haha veel plezier! @gina ja heerlijk he ik heb beau de hele dag al alleen een spaghetti rompertje aan met verder niks veelste warm met al die jurkjes voor dr gewoon lekker zo min mogelijk nou ik ga er vandoor ff wt verzinne om te doen beau slaapt nog haah saai hoor he onsukkie ik snap je helemaal!
De uitslag komt en gaat, het zit alleen op haar wangen en is niet rood, alleen je voelt met je vinger dat er wel bultjes zitten. Maar ja, met dit warme weer is het ook niet echt betrouwbaar te zeggen of ze er wel of niet last van heeft, want dan krijgt ze sowieso wat uitslag van de warmte. Rode bultjes en een beetje dikke wangen. Hier ook verder nog nooit uitslag gehad in plooitjes enzo. Goed afdrogen, billen smeer in voor het naar bed gaan in met sudocreme en als ik tussendoor ergens een rood randje zie smeer ik dat ook in.
Even vraagje, hoe laten jullie je kleintje slapen met deze temperaturen? Hier alleen in een romper en een dun lakentje erover. In een slaapzakje slaapt ze een stuk rustiger, maar zelfs het allerdunste slaapzakje is nu te warm...
Iris heeft overdag alleen een rompertje en 's nachts een slaapzakje erbij, soms doe ik dan een rompertje met lange mouwen als het toch flink afgekoeld is.
Hier ligt Cas in zijn rompertje iin een dun slaapzakje. manneke kan niet slapen als ie niets over zich heen heeft! (heeft ie van zijn mama) Maar voelt dan ookniet extreem heet ofzo... laat het dus maar zo gaan. S nachts dan wel nog een t shirtje ofzo aan... ligt aan de temp boven. Witte reus: waar ging jij ook al weer babyzwemmen en heb je daar een adres van/voor? ik kon namelijk weinig vinden op internet...
LAura slaapt alleen in een rompertje en niet onder een laken of in een slaapzakje.. Ze vind het al snel te warm en dan trapt ze dus t lakentje net zo lang weg tot ze alleen in dr rompertje ligt en dan gaat ze slapen! hihi
hihi wat een verschil. Laura wil helemaal nix op hebben en Cas kan niet slapen zonder iets! Hij ligt dan gewoon net zo lang te miemelen en knoteren totdat ik hem maar weer in zijn zakje leg. en dan issie zo vertrokken!
en zo lag ze gisteren toen het wat afkoelde snachts gewoon de romper en enkel lakentje maar ze trapt zich toch bloot als het veel afkoelt doe ik een pyammabroekje bij haar aan als het iets koeler gaat worden doe ik alleen een romper en een dunnezomerslaapzak